Vodafone a ČD: 75% sleva na tarif (info na 1. straně)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Tony Stark 10. 1. 2013 11:58

ze.us: tady jde ale o přesnost informací. Pokud je nepřesná doba platnosti inkarty, co dalšího tam může byt špatně? (Pak je určitě špatné se odkazovat na první stránku, když thread obsahuje korektní informace... ale kdo to má procházet...)
Naposledy upravil Tony Stark dne 10. 1. 2013 14:35, celkově upraveno 1
Tony Stark
Junior

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 10. 1. 2013 12:01

To ze.us: Dik za info, mej se...

EDIT: Tony, dík, pochopil :tleskani .
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ze.us 10. 1. 2013 13:41

Dobra, co dalsiho (krome te cervene informaci o platnosti Inkarty) je v prvnim prispevku spatne - tedy neplati nebo se zmenilo?
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Zek205 12. 1. 2013 23:52

Platnost karty je 6 let, platnost aplikace (max?) 3 roky, platnost tarifu taky 3 roky.
Nokia Lumia 1020 WP8.1 + Nokia Lumia 620 WP8.1/W10M + Nokia Lumia 820 WP8.1 + Samsung Monte + SE Xperia E15i Android 2.3
Zek205
Junior

Odeslat příspěvekod Kozmich 13. 1. 2013 00:35

Zdravím.
Dá se ČD tarif domluvit i přímo na pobočce? Já jen že jsem si ho přes internet aktivoval cca před týdnem. Do čtyř dnů se nikdo neozval (jak to uvádějí u registrace) a teď již se čtvrtý den snažím dovolat někomu na infolinku, avšak neúspěšně.
Nevím, co se ve Vodafonu momentálně děje, ale zákaznický servis je na absolutně otřesné úrovni (např. nedávno jsem jim psal dotaz přes email, místo do dvou dnů, jak uvádějí, mi odepsali po týdnu a půl).

Proto se ptám, jestli je možné přechod na ČD tarif domluvit i přímo na pobočce. Děkuji za odpověď :)
Kozmich
Junior

Odeslat příspěvekod Well-being 13. 1. 2013 00:48

Není to možné. Dle zkušeností je nejefektivnější způsob přes 800 777 791
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 13. 1. 2013 08:39

Kozmich: Dobrý den, kolegové spravující mimo jiné i tuto nabídku teď řeší větší počet žádostí, dělají vše pro návrat situace do normálu, ale teď může opravdu zpětný kontakt (nebo dovolání se) trvat déle. Omlouváme se za komplikace. Nebojte se ale, váš požadavek je zaznamenán a čeká na vyřízení. V prodejně Vodafonu tuto nabídku není možné aktivovat.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 13. 1. 2013 08:45

No já bych takový optimista jako Ondra nebyl.
Myslí to asi dobře. Ale vše je o lidech. A záleží, zda se na to dotyčná osoba nevykašle, což se u Vodafone stává asi dost. Několikrát mě bylo při mých hovorch slíbeno, že zavolají, když jsem chtěl něco řešit. A minimálně v polovině případů nic.
Tak zkoušet dokola volat 800 777 791 a otravovat, dokud nebude vyřízeno !!!
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod BigT 13. 1. 2013 08:46

Mě od tohoto tarifu už 3. měsíc po sobě přišlo špatné vyúčtování, to je peklo furt psat na tam.je ať to spraví, vždycky slibují, že příště se to nestane a lup, zas...
PC: PC: Intel i5 8400, Asus ROG Strix B360‑G , 16GB Kingston HyperX, SSD Adata SP920+WD Blue 1TB, GIGABYTE GTX 1050 OC 2G, be quiet! Pure Power 10, CM Elite 333, LG IPS235P 1920x1080

NTB: HP 430 G5

Mobil: Samsung A52s 5G
BigT
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kozmich 13. 1. 2013 09:38

Tiskové oddělení: Ok, chápu, samozřejmě se to může stát. Já jen, že Vodafone má s tímto celkem dlouhodobé problémy, což může vést k tomu, co psal Reku (někomu dojde trpělivost a odejde).

Každopádně děkuji za odpověď a budu to zkoušet nadále. Škoda ovšem, že se tato záležitost nedá vyřídit na pobočce. Dost by se to zjednodušilo a operátorům na telefonu by to ulehčilo práci :).
Kozmich
Junior

Odeslat příspěvekod MatesJ 13. 1. 2013 18:38

ja jsem si na tu linku 800 777 791 zavolal sam a nenechal jsem se odbyt a udelali mne to na pockani.15 minut po hovoru jsem uz tarif mel.Jen to musis nechat zvonit treba 15 minut ,protoze na te lince to vetsinou nikdo nebere.
MatesJ
Junior

Odeslat příspěvekod mirasat 14. 1. 2013 22:03

Zdravím,
pokud budu přecházet z předplacenky na tarif INKARTA 2, jakou musím mít hodnotu kreditu v den přechodu ?
Děkuji.

Všiml jsem si také, že tento tarif nefiguruje (nenašel jsem) v ceníku Vodafonu.
I zde se ceny od 1.ledna zvýšily:
Kredit 355,87 Kč měsíčně na Volání a SMS stojí 88,97 Kč měsíčně.
Sazby:
5,08 Kč / min.
1,21 Kč / SMS
mirasat
Junior

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 14. 1. 2013 22:20

Ceny se zvýšily o 1% DPH...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CosiOdvedle 14. 1. 2013 23:46

mirasat píše:Zdravím,
pokud budu přecházet z předplacenky na tarif INKARTA 2, jakou musím mít hodnotu kreditu v den přechodu ?
Děkuji.

Kredit si měj jakej chceš, to je tvoje věc...jen počítej s tím, že pokud ho budeš mít kladný, pak ti propadne.
Už se tu několikrát toto řešilo, tak se mrkni jak ho můžeš rozumně zužitkovat.
CosiOdvedle
Junior

Odeslat příspěvekod Reku 15. 1. 2013 05:58

Pokud přecházíš z předplacenky Vodafone, tak ti kredit převedou jako přeplatek do vyúčtování.
Jestli je to nová simka, tak asi budou chtít cca 500 korun kreditu, to ti řeknou. A jestli je starší, tak nic. Jen kladný zůstatek.
Reku
VIP uživatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků