Zdravím,
jen by mne zajímalo, zda i ostatní majitelé tarifů Odepiš mají stejný problém jako já (zjištěno na dvou ze dvou tarifů Odepiš v rodině):
V internetové samoobsluze i aplikaci Můj Vodafone v sekci Služby nejde měnit nastavení naprosté většiny služeb, které jsou nějak vázány k tarifu (balíčky, nastavení zmeškaných volání, flexi strop, zasílání vyúčtování... dokonce nemohu ani blokovat ukradenou SIM... je toho ještě víc). Když stisknu u vybrané služby tlačítko "Změnit", místo volby parametrů služby dostanu jen informaci: "Tato služba je součástí vašeho měsíčního balíčku."
Na ostatních tarifech v rodině Samoobsluha funguje normálně.
Máte tedy někdo další s Odepišem podobný problém?
Pokud ano, dejte sem zmínku. A tlačte na Vodafone, ať to dá do pořádku. Mě po dvou měsících čekání řekli, že si na řešení berou tři měsíce. Pokud bude hlášení víc, třeba tomu dají větší prioritu.
P.S. Vím, že nás s Odepišem už asi moc není. Ale to není důvod, aby pro nás nefungovala samoobsluha.
Leda, že by Vodafone najížděl na ukončení tohoto tarifu (nebo než opravit chybu na legacy tarifu... raději zrušit tarif, na kterém se projevuje).
-- 19. 9. 2021 16:29 --