Ahoj,
platím si O2 TV ve variantě O2 TV air M za věrnostní cenu 249 měsíčně.
V zásadě mi vše vyhovuje. V podmínkách bylo, že je možné mít 4 aktivní zařízení s tím, že jen 2 zařízení mohou sledovat rozdílný pořad. Mám to v sestavě - O2 TV na projektoru a na notebooku pro děti.
Doposud to fungovalo úplně bez problémů. Ale dnes se mi nechtělo zařízení přihlásit s tím, že je již jiné zařízení připojené a sleduje vysílání. To mi přišlo divné, zapátral jsem a zjistil, že mi O2 bez jakéhokoliv upozornění změnili sami od sebe tarif na O2 Tv air bronzová, kde je podmínka pouze jednoho sledování současně.
Přiznám se, že mě to dost šokovalo - alespoň mail dopředu mohli poslat, přeci jen je u nich člověk s tou O2 TV už od roku 2014...
Jasně - mohu se ***** a službu vypovědět. Ale já tu O2 TV dost používám a nerad bych přišel i o věrnostní slevu. Každopádně to omezení je dost na *****. Jediné, co se s tím prý dá dělat, je si zaplatit za 100 KČ službu rodinné sledování, kde to pak milostivě povolí na dvě zařízení.
Chci se zeptat - máte nějaké zkušenosti s retenčkou u O2 TV? Já sám u nich žádnou jinou službu než ten O2 TV air nemám, jen spravuji v rámci svého O2 účtu ještě jiný účet s útratou 500 kč měsíčně.
Díky předem za tipy a rady.
Radim