od oldschooltrancer- 5. 12. 2022 18:40
Rád bych napsal i pohled z "druhý strany", teď nemyslím pohled operátorů, ale běžných lidí. Pokud je to OT, omlouvám se, ale myslím, že to sem patří.
Dám několik příkladů: Moje babina (76 let), volání twist za 6,90 / min, fakt netuším, co to má, ale když jsme nabízeli tarif za 285, tak hledala problémy. "Nebudu nic podepisovat, nic nechci řešit, nikam nebudu chodit"
Účet sice má, ale nějaký placení převodem nebo snad kartou je pro ni absolutně nepřijatelný. Tak bude i nadále volat za 6,90... nabídnul jsem, zájem nebyl, více se starat nehodlám
Příklad č. 2 Moje matka: Volání za 149 týdně, dobíjela si kredit, po několika dlouhých hovorech jsem ji přemluvil na tarif za 285, měla T-Mobile, chtěla zůstat, "páč neumí vyměnit SIM a přišla by o kontakty". Vysvětlování bylo zbytečné. Nicméně T-Mobile za 285, stěžovala si, že 1GB dat je málo, tak teď, při změně tarifů si sama vybrala, jejími slovy "já to vodmáčkla" 3GB dat a neomezený volání.
Teď si stěžovala, že platí 365 Kč, že předtím platila 285... Připojil jsem k ní na PC, odmáčknul jsem OKÚ a vysvětlil, co bude následovat.
"To mi jako budou volat? Co jim mám říct"...
Příklad 3: Teta, má neomezené volání (přes O2) za 399 Kč, bez dat. Nabízel jsem jí tarif za 285 Kč. "Musela by to řešit a něco podepsat"...
Takže já se nedivím, že nás operátoři takhle dojí. Člověk by se snažil, ale tadyhle vidíte, že někteří lidi prostě nechtějí ušetřit.