O2 Benefit: nové podmínky od června 2008

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod andre (novy) 28. 5. 2008 19:51

od cervna dochazi opet k uprave podminek u benefit programu

- platnost bodu jiz nebude 3 roky, ale 2 roky
- pro zachovani clenstvi v benefit programu bude potreba provolavat 50 minut kazdy mesic, pokud se tak nestane body propadnou.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 28. 5. 2008 20:25

No to snad ne?? Propadnou snad všechny body, když neprovolám 50 minut nebo jen body týkající se daného měsíce?? Každopádně tohle už je opravdu příliš, co předvádí O2!
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lvachutka 28. 5. 2008 20:26

To je hnus. Bohužel ale nijak to operátorovi neuškodí...
Lv.
lvachutka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 28. 5. 2008 20:31

další prst dolů pro O2 :-l

vzhledem k počtu bodů, které je mnohdy nutné nasbírat, jsou už i dva roky málo, nemluvě o čerpání 50minut měsíčně :-\
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod lvachutka 28. 5. 2008 20:36

Pamatuji, kdy stálo 1ks CD v Bontonlandu v hodnotě 500 Kč 1000 benefit bodů. Dnes mám pocit, že stojí 1800 benefitů. Hnus!
Lv.
lvachutka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod X-Brace 1. 6. 2008 17:38

Opravdu čím dál lepší jdu si hledat odměnu pro svých 600 bodů a mám stále větší chuť přejít ke konkurenci.
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ponak 1. 6. 2008 19:17

A jsou ty informace vůbec potvrzené? Na stránkách O2 jsou podmínky nezměněny...
ponak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 1. 6. 2008 21:30

Vidím, že moje domněnka se potvrdila. Vynulovat všechny těžce a pomalu nastřádané body, to je už vrchol všeho! Rychle vyberu aspoň nějakou odměnu, abych nepřišel o všechno. Tím si u mě O2 zatloukl poslední hřebíček do rakve. S operátorem, co zákazníky penalizuje za věrnost, nechci mít nic společného.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thom 1. 6. 2008 22:15

No to jsem zvědav, kolik lidí to s tím "teď už definitivním přechodem ke konkurenci" opravdu myslí vážně ;)
Hmm, tak koukám, že moje už 14 měsíců spící "stará" Pohoda bude vzbuzena a usmrcena. Ta už výhodnější nebude a popravdě řečeno, pokud člověk neprovolá právě přibližně volné jednotky a občas datuje, ani výhodná není, tak na co ji držet. Doufat v lepší cenu dat a lepší přístup O2 je projev naivity hraničící z blbostí :( Bodů mám naštěstí jen asi 200.
Thom
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod goob 2. 6. 2008 07:16

Myslím, že O2 má takové zisky, že takovéto přiškrcení Benefit programu nemá vůbec zapotřebí. Jediný trochu schopný věrnostní program má tedy T-Mobile. To jsme to dopracovali... :-/

Jen je škoda, že většině lidem je to jedno a přilákají je Neony, i když si u nižších tarifů pošlou SMS do vlastní sítě o víkendu nebo mimo špičku (u vyšších i zavolají) a O2 se bude těšit z nových zisků za minutovou tarifikaci. Když ale lidé věří, že Paroubek dokáže zastavit zdražování a budou ho volit, tak se ani nedivím ;-)
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sioga 2. 6. 2008 07:57

jeste ze mame vf a to neni uz kam jit
tady nechatuji, jelikoz mi na pauze predschvaluji prispevky lini moderatori s nekolikadennim zpozdenim.
sioga
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gramatyka 2. 6. 2008 09:14

Abych nebyl jen OT: doufám, že se to jednou O2 vrátí, tyto "malé podrazy".
Naposledy upravil seterwohipikule dne 2. 6. 2008 19:28, celkově upraveno 1
Důvod: narážky na adresu Gooba si nech, už jednou byl stejný příspěvek odstraněn
Gramatyka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod esquire 2. 6. 2008 10:37

Zajímalo by mě, jestli možnost vynulování všech nasbíraných bodů by už nebyl důvod k vypovězení smlouvy bez sankcí. Tohle už je přece porušování podmínek ze strany operátora. Nebo ne??


Tak O2 potichu během dne upravil podmínky a vypustil z nich jednu větičku.


Zde je screenshot verze podmínek, které byly na webu během dnešního odpoledne:

Obrázek

A tady screenshot aktuálně dostupných podmínek v tuto chvíli (všimněte si, že zmizel čl. 3.2.2):

Obrázek


O2 tedy zřejmě nakonec ustoupil od úplného vynulování bodového konta v případě, kdy zákazník neprovolá právě 50 a více minut měsíčně. "Pouze" mu na 3 měsíce zablokuje bodové konto a během nich asi bude zákazníka uhánět, aby více volal.
Naposledy upravil esquire dne 2. 6. 2008 19:29, celkově upraveno 2
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vaclavbarak 2. 6. 2008 19:24

No jo to je celý O2. :-(
vaclavbarak
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Andrew_007 2. 6. 2008 20:54

Teda zajímalo by mě,co se stane,když už mi to benefit konto zablokují,co s ním pak po těch třech měsících bude... Jestli ho zase odblokují (ale jaký by to pak mělo smysl) nebo vynulují... Asi to bude tak,že na ony tři měsíce dostanete šanci se polepšit a provolat víc jak 50 placených minut měsíčně a pak vám ho odbloknou,jinak asi taky,ale bude tam 0 bodů... No nic,já si stihl odměnu vybrat ještě když tam byl voucher do Bontonlandu na 500Kč za 1300 bodíků,tak mě to tolik nemrzí.Ale zase je to škoda,toto byla poslední mě sympatická věc na O2,teď už je to pro spoustu lidí k ničemu...
"Žádný učený z nebe nespadl"
Andrew_007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 4. 6. 2008 17:31

nejvic na to doplati lidi, kteri maji spend 500-1000 mesicne, ale za SMS - ti vlastne za svou vernost dostanou pekny, ale opravdu velice pekny a exkluzivni prd.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 7. 6. 2008 12:29

Tak čl. 3.2.2 se opět vrátil do podmínek, takže teď už je to opravdu definitivní.

O2 píše:3.2.1 V případě, že není splněna podmínka podle Čl 2.1.1 výše, je Společnost oprávněna na dobu až tří následujících zúčtovacích období zablokovat užívání všech Benefit bodů účastníka.
3.2.2 V případě opakovaného nesplnění podmínky podle Čl 2.1.1 výše, je Společnost oprávněna zrušit bodové konto účastníka, avšak členství účastníka v programu zůstává nedotčeno.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AgentSvr 9. 6. 2008 23:10

Opravdu, O2 to tak tedy má natvrdo. "Naštěstí" budeme včas informováni SMS zprávou, takže omylem k tomu nedojde. Není to až tak hrozný, bude stačit jednou za 3 měsíce přepísknout 50 a je to, ale i tak sem dal O2 najevo svůj názor.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 10. 6. 2008 07:18

AgentSvr: Nikoli jednou za 3 měsíce provolat 50 a více minut, ale každý měsíc právě 50 a více minut. Průměr se nepočítá, takže jednou se ti to nepodaří a máš po všech bodech.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 10. 6. 2008 08:05

Je to fakt rozpačité, vydávat se jiným směrem než standardní trh. Už teď nemohli sbírat Benefity ti, co klidně utratili 1000Kč za cokoliv, ale prostě nevolají. Někdo jen smskuje, spousta lidí má internet. Tihle lidé často utratí víc, než ti, kteří "jen volají", přesto jsou zřejmě pro O2 bezcenní 8-S
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod radim 10. 6. 2008 08:34

Co vás ještě u těch zlodějů drží... :oboze Jinde byste takové problémy nemuseli řešit.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 10. 6. 2008 08:58

radim: já myslím, že to je celkem irelevantní poznámka a nebudeme tu šířit podobný flame, prosím ;-) někoho tam drží signál (opravdu jsou stále místa, kde je třeba jen O2 nebo jen T-Mobile), někoho mobilní internet, který je opravdu zatím bezkonkurenční atd.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod radim 10. 6. 2008 09:17

Souhlas, ale nemohl jsem si pomoci, když vidím, co O2 se svými zákazníky dělá. (původně jsem v příspěvku měl závorku (no flame pls))
Ale pokud nemám zbytí a musím u O2 být, tak potom si nestěžuju, ne? Holt mám smůlu a musím si nechat všechno líbit, když z jakéhokoli důvodu nemůžu utéct. Naříkání na fóru je úplně k ničemu. Buď musím mít O2, i se všemi minusy, anebo je pošlu někam a změním operátora, nebo ne?
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bari007 10. 6. 2008 09:18

Já bych taky na O2 neházel jenom špínu, u O2 jsem cca 8 let a jsem s tím maximálně spokojenej. Mají hodně dobré pokrytí a mobilní internet, který využívám hodně v zimě, je u nich opravdu asi nejlepší.
Bari007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim 10. 6. 2008 10:05

A tak je to spravne, tak to ma byt. Pokud jsi spokojený, není co řešit. Pokud nejsem spokojený, nenadávám a hledám řešení.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdenek73 10. 6. 2008 10:52

Nějak mě ta středoškolská hlava ty jejich podmínky nebere.

Podle podmínek věrnostního bonusu je stále průměr 50 minut za poslední tři měsíce ( odstavec 3.12). V případě nesplnění je jen 100 bodů. Opravuji: v případě nesplnění se navýší věrnostní bonus každý rok o 100 bodů, ale nezískáte ho.

Pak je tam nějaký odstavec 3.2.1, potažmo 3.2.2, který vyhrožuje zablokováním, případně vymazáním bodů a odkazuje se na odstavec 2.1.1, který chápu jen jako podmínku vstupu do O2 Benefit.

Poslední dotaz, minuty TOP Pevná a TOP Víkend jsou placené nebo ne?
Děkuji
Zdenek73
Junior

Odeslat příspěvekod esquire 24. 6. 2008 09:52

Tak už mi poslali upozorňovací SMS před blokací bodů:

Kód: Vybrat vše
OS: Vazeny zakazniku,pro vyber Benefit odmen je nutne provolat vice nez 50 hlas.minut v kazdem zuct. obdobi. Tuto podminku jste za posledni 3 obdobi nesplnil.O2
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 24. 6. 2008 14:46

Mně to přišlo dnes ráno, kolem osmé. Na to poslední číslo, které mám v datové kartě :-) Tam opravdu 50minut nesplním. Nastřádané body jsem daroval kámošovi (převod), měl jsem 2031bodů, tak jsem 2000 převedl a 31 propadne.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Snekac 24. 6. 2008 15:44

Je zajímavé, že je tam na začátku zkratka OS. To by pak mohlo znamenat, že když má někdo obchodní sdělení vypnutá, nedozví se to a prostě náhle nebude mít body...
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 3. 7. 2008 10:18

Tak prý na podzim se chystá nový věrnostní program, měl by se vázat na útratu, nikoliv na podmínku volání 50minut atd. Trochu mi tedy uniká, jestli byla nutná ta nepříjemná změna minulý měsíc.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod X-Brace 3. 7. 2008 10:30

Určitě byla, museli přece nějak smazat body zákazníkům, aby je nemuseli převádět do nového programu a aby nový program vypadal výhodně oproti strašímu :-D
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 3. 7. 2008 11:29

To ne, zmeny jsou z jednoducheho duvodu. Nasypavalo se do toho hromady penez, tak se to muselo trosku priskrit. Zlaty Eurotel, tam do toho sli stovky milionu korun rocne, v te dobe to bylo i celkem dost vyhodne.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 3. 7. 2008 11:34

andre: no tak ale když zase na podzim bude novej věrnostní program? tak to je dost šalamounské, ne? :-)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod andre (novy) 5. 7. 2008 15:27

snowboarder: no sice novy program bude, ale urcite to nebude nic extra, bude zameren na celkovou utratu na fakture, tak aby i zakaznici s datovkama meli moznost mit body. Ale ted jen jde o to jake tam budou prepocty.

od cervence opet nove bodove hodnoty nekterych odmen napr. sleva 4000,- na telefon za 16500 bodů.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdenek73 9. 7. 2008 11:53

No, je vidět, že to s novým programem myslí vážně. Znemožnit uplatnění bodů a zdražení odměn... Určitě všem na začátku nového programu smažou ty zbylé body, a délku u O2 nastaví od nuly. Takže "věrnostní" program bude záviset jen na momentální útratě, takže 02 přijde o ty méně volající, kteří měli O2 jen právě kvůli Benefitu - sleva na mobil nebo další odměny kompenzovaly dražší sazby za volání a drahou sazbu za SMS.
Zdenek73
Junior

Odeslat příspěvekod Aleš P. 11. 7. 2008 12:24

andre : Některé? Řekni mi co nezdražilo? Ještě před 14 dny jsem měl na poukázku na telefon v hodnotě 1 000 Kč za 3 200 bodů a dnes? Dnes stojí o tisícovku více! Darebáci, nic víc než darebáci!

Jinak díky za informaci, zaměřím se na to.

Jen tak pro zajímavost, když jsem si kupoval dotovaný telefon před dvěma lety, dobře si vzpomínám, že jsem uplatnil poukázku na slevu 2 000 Kč, která myslím stála 2 750 bodů. To je myslím reálné, bylo nějaké zvýhodnění a tehdy byla sleva 400 Kč za 1 000 bodů.
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod oco1 11. 7. 2008 15:05

to mi řikej, že tady drtivá většína účastníků neprovolá ani 50min měsíčně :hm 8-D
S7 edge
oco1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 11. 7. 2008 15:44

oco1 : Vezměte v úvahu, že třeba právě v době letních dovolených a zahraničních prázdnin neprovolá. Nebo nevím, ale když si stav svých provolaných minut ani nemůžu ověřit (abych to vážně věděl přesně), tak je to problém.
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod snowboarder 11. 7. 2008 15:56

oco1: jak řekl Aleš P., navíc, zdá se ti spravedlivé, že někdo dostane body za utracené ušmudlané dvě stovky za 50 minut a někdo, kdo platí 1100Kč za internet cdma nedostane nic? O to asi jde. Navíc z toho čísla na net ani těch 50minut nejde provolat, protože to číslo je jen virtuální.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod andre (novy) 12. 7. 2008 09:27

tak ono kdyby chteli tak klidne muzou benefit program zrusit, napriklad vodafone nema nic takoveho, z jednoducheho duvodu, nemaji na to penize. Benefit program stoji O2 i Tmobile financne nakladny.

Uvidite na podzim.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 12. 7. 2008 09:33

Na druhou stranu, Vodafone má zajímavou alternativu, kterou zase nemají ostatní a to Doporuč a získej. Ale samozřejmě to je těžko srovnatelné s dlouhodobě fungujícím benefit programem (pokud by nějaký někde byl).
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod honzatrx 13. 7. 2008 01:57

Dočasné vyčkání před smazáním všech bodů je jen teď,pak už to nebude tolerováno.Měl jsem tarif Tip Relax,nulový paušál,přešel jsem i s číslem z NMT.Ale tímto krokem si to u mne O2 totálně podělal,rychle jsem si vybral odměny ve formě sms zdarma a až odměna skončí,SIM půjde k ledu,případně přejdu s číslem k Ufounovi a jeho nulovému paušálu.Stejně mám ještě Odepiš od Vdf a firemní mobil s tarifem Gold.Dokonce i ve firmě jednatelé rozhodli,že všech 45 lidí s tarify Gold a vyššími přejdeme k Vdf a zřídí se firemní VPN s voláním mezi sebou zdarma.O2 je arogantní moloch,sockomoušskokapitalistický paskvil.Jsem jeho bývalý zaměstnanec,vím,jak to tam fungovalo.
honzatrx
Junior

Odeslat příspěvekod Ev 22. 8. 2008 11:52

Včera jsme byla na prodejně O2 prodlužovat smlouvu a během rozhovoru o programu Benefit, mi bylo oznámeno, že O2 chystá zcela novou podobu Benefit programu. No uvidíme, necháme se přkvapit.
Ev
Junior

Odeslat příspěvekod ka-spel 17. 9. 2008 18:35

Tak to je teda pech. Mám cca 8000 bodů. Eurotel mám od 1997 a nemám slov. Pěkní šmejdi. Jejich "odměny" byly nevýhodné už dřív, ale teď. :grr: Co poradíte nejvýhodnějšího vybrat? Pak přejdu definitivně k Vodafonu. U pevné to jistí VoIP.
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eddie 18. 9. 2008 19:49

ka-spel: mám teda jen 1000 bodů, ale taky nevim co si mám vybrat, dřív tam bylo aspoň dobití O2 karty za 200,- za cca 1000 bodů, teď nic. :-(
Moje oblíbená barva růže je železná.
eddie
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eddie 1. 11. 2008 13:15

Tak O2 má u benefitu hodně zajimavý odměny: :grr: :grr: :grr: http://www.cz.o2.com/osobni/cz/pece_a_p ... l?byName=1
Moje oblíbená barva růže je železná.
eddie
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod X-Brace 1. 11. 2008 13:50

To už to teda můžou rovnou zrušit, té nejnižší slevy se nedočkám snad ani za 10 let.
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _.PO._ 1. 11. 2008 23:00

zdravím čtenáře těchto řádků,
včera jsem si všiml, že mi zmizlo přes 3.800 benefit bodů. Bohužel jsem nevěděl o nových podmínkách = volal na *11 a když mi bylo zděleno, že mi je sebrali - nechtějte znát mých slov po ukončení hovoru. Operátorka mi říkala, že jsem dostal sms zprávy a byl jsem tedy za včas informován: to myslela tu sms, že jsem neprovolal 50min a tím jsem nesplnil podmínky = tedy již jsem s tím nemohl nic dělat!!!Jsem student a 3.800 BB je pro mě neskutečné množství. 2.500 jsem získal na roční zaplacení Citi karty = 850 Kč od Citi bank. O2 jsem kdysi žádal, aby mi je převedli na účet Citi, ale neudělali tak. Teď jsem o ně přišel a na účtě Citi mám položku - 850 Kč za roční vedení karty. Tedy asi domyslíte, jak se cítím. Vždy jsem byl loajální tehdá k Eurotelu (zákazník od r. 1998 - tedy pěkný dárk k 10ti letému výročí) a vždy ho obhajoval a byl jím spokojen. Pak přišla Telefonica - O2 a již se mé sympatie pomali vytrácely s tím co si dovolují k nám. Tímto přetekla poslední kapka. Cítím se podveden, okraden + rozloben, co vše si ještě dovolí a že si nenechám sr..t na hlavu. Tedy budu chtít přejít? Ale ke komu? T-Mobile? Vodafone? Ono se bude těžko vybírat. O to hůře, že mám ještě tarif Pohoda. Tedy se na Vás obracím s prosbou, co by jste mi doporučili? Pokud přejdu a že velmi pravděpodobně přejdu (napíši nejprve stížnost - jde-li to a pokud mi BB nevrátí - povedu následky!) a se mnou přejde ještě tří člená rodina, která již dlouhou dobu nadává na O2 a jsou u ní kvůli mému utěšování, že jinde nebudou o moc více "spokojenější". Díky moc
_.PO._
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snowboarder 1. 11. 2008 23:29

jednoduše se sbal a utíkej co nejrychleji pryč ;) u O2 je čím dál tím hůř, občas zabaleno do líbivého papíru a jedna vlaštovka jaro nedělá...
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod _.PO._ 2. 11. 2008 00:03

Díky za reakci a souhlasím. Již jsem napsal stížnost - uvidím jak se k temu postaví. Každopádně mé sympatie jsou podobné ledu a jdu se dívat ke konkurenci. Asi zvolím T-Mobile :-S neb mají lepší data (pokrytí edge) než Vodafone.. No, jdu zvažovat kdo z nich vyhraje .. :-(
_.PO._
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod z.pepa 2. 11. 2008 08:17

Moment, chceš přejít ke konkurenci kvůli benefit programu, který se ti nelíbí

Vf - nemá žádný
T-m - má ho ještě méně použitelný než O2

Takže zbývá poslední možnost, volat z okna ;-)
z.pepa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 2. 11. 2008 10:04

_.PO._ : Jestli mohu radit, tak bych doporučoval zachovat si v tomto chladnou hlavu. S tím mazáním bodů je to sice darebáctví, ale zase tarif Pohoda bych neměnil. A 3 800 bodů už dnes nemá velkou hodnotu, např. poukázka na telefon při Mobil+ stojí myslím 4 200 bodů. Ale každopádně je to škoda, přitom stačilo sledovat MobilManii a hned v červenci body za něco směnit. V té době se za ně dalo ještě "koupit" víc.

edit: poukázka na tisícikorunovou slevu
Naposledy upravil Aleš P. dne 2. 11. 2008 10:39, celkově upraveno 1
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod X-Brace 2. 11. 2008 10:25

Nejlevnější poukázka na telefon už stojí 25100 bodů. A všechny ostatní odměny zrušili.
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiobullys 2. 11. 2008 10:41

no od Vdf dostanes aspon prachy za to ze se nechas od nekoho doporucit , k tarifum i mezi sebou smsky zdarma .navic jako student smsky zdarma do vsech siti
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod bart.homer 2. 11. 2008 11:25

z.pepa píše:Moment, chceš přejít ke konkurenci kvůli benefit programu, který se ti nelíbí

Vf - nemá žádný
T-m - má ho ještě méně použitelný než O2

Takže zbývá poslední možnost, volat z okna ;-)



Hele Pepo, T-Mobile, že má ještě méně použitelný Benefit program??? Nevím no, ale po tom co teď s tím vyvedlo O2 mě tedy opravdu příjde, že na tom je teď T-Mobile o hodně lépe.... ;-]
bart.homer
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdenek73 2. 11. 2008 11:49

Takže jestli dobře počítám, abych si mohl koupit telefon za 1 Kč potřebuji 25.100 bodů. Zákazník, který je u O2 5 let získá při platnosti bodů 2 roky bonus za dva roky 3.200 bodů, za faktury nad 4.500 Kč bez DPH měsíčně po 300 bodech, tj. dalších 7200 bodů, to už máme tedy 10.400 bodů. Nemá-li tandem karty nebo slavnou kreditku, musí získat dalších 14.700, to znamená za dva roky provolat 524.790 Kč (1 bod za 30 Kč), tj. měsíčně pouhých 21.866 Kč.
Zdenek73
Junior

Odeslat příspěvekod X-Brace 2. 11. 2008 12:35

A za těch 25100 připomínám je na výběr pouze Samsung E250, Samsung M110 - doprodej, Emporia Life V100, Huawei E870- HSUPA. Pokud chce člověk něco lepšího (střední třídu) tak ať si připraví 52800 bodů.
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _.PO._ 2. 11. 2008 12:52

Díky všem reagujícím!
Nebyl jsem zcela pochopen. Nechci odcházet kvůli benefit programu - ten jsem vždy z povzdálí sledoval - vždyť jako student nemohu dosáhnout takového počtu, abych získal nějakou tu odměnu co stojí za povšimnutí. Nejsem naivní abych si myslel, že mě bude O2 odměňovat za moji věrnost. Kvůli temu nejsem u O2. To je to poslední podle čeho bych se rozhodoval mezi operátory. Jde mi o to, že jsem nebyl informován (což není povinností a ani to nečekám), ale co mě rozčílilo je, že O2 pošle sms o odpojení z benefit programu v době, kdy již není možnost s tím cokoliv dělat! A že došlo ke změnám podmínek? OK. Mají na to právo, ale ty podmínky byly natolik zásadní, že mohli rozeslat informační sms a tak předejít k rozhněvání nejednoho zákazníka! Hlavně že posílají časté sms o jejich koncertech, akcích atd. A Aleši P. - v červenci jako ne-zrovna vzorný student mám jiné starosti než sledovat MobilManii = zkoušky, letos pokusy pro diplomku .. :-( Být to v jiné období, neuniklo by mi to..
V podstatě by mně bylo jedno, že jsem přišel o 3800 bodů, kdyby v nich nebylo zmíněných 2500 bodů od Citi - které jsem získal na roční úhradu vedení účtu. Tento měsíc mi bylo strženo 850 kč namísto 2500 BB ]:-< A to jsem za včas 2x volal operátorům, aby mi těch 2500 bodů převedli! Neučinili tak. A 850 kč není nejméně, ač to není tragédie. Jde mi tedy o přístup jaký má O2 k zákazníkům. Její chování k nám, co si vše ještě dovolí a mi jim strpíme! Myslím, že vše má své hranice. A je mi skoro jedno, že přijdu o studentský tarif, neb již nemám možnost získat jiného u konkurence (26let mám za sebou)
_.PO._
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod X-Brace 2. 11. 2008 13:24

No já se tedy musím O2 trochu zastat i když si to vůbec nezaslouží. Mne v červnu teda sms poslali, že jsem podmínku nesplnil a že musím každé 3 měsíce provolat 50 minut. Teď někdy na konci října mi přišlo že jsem podmínku splnil a vítají mě zpátky.
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tonda512 2. 11. 2008 15:10

Jak to mám já když mám tu retenční nabídku 3000minut zdarma? Pokud by se to započítavalo jako všem ostatním, tak to by ty body docela naskakovali..jelikož ode mě volají všichni :-)
Tonda512
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nikl.it 4. 11. 2008 00:09

Zrovna teď se dívám na benefit odměny a už je tam vše jako dřív, tak to asi byla chyba u nich....nebo se pletu.... 8-)
nikl.it
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snowboarder 4. 11. 2008 00:28

víte co já nechápu?

třeba: Nokia E51 > za Benefit body: 66000 benefit bodů
ale: Poukázka na zboží z DATARTu v hodnotě 7500Kč: 26400 bodů. (takže méně než polovina bodů, skoro už na hranici s třetinou, ale ještě za tu cenu získá větší nákup, protože do těch 7500 může něco dokoupit. Tomu moc nerozumím.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Michal P 4. 11. 2008 08:42

Já tomu celkem rozumím, spousta lidí totiž vůbec takové srovnání neprovádí a tak si jednoduše od mobilního operátora objedná co jiného než nový telefon.
...
Michal P
Pokročilý

Odeslat příspěvekod snowboarder 4. 11. 2008 12:22

no nevím, v tomhle případě spíš lidi postupujou podle toho, kolik mají bodů, budou mít 27000, tak si tu Nokii E51 koupí v datartu za poukázku a nebudou čekat na to, až nasbírají 66000, aby jí mohli mít od O2 :)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod z.pepa 4. 11. 2008 14:46

je vidět že neznáte lidi, většina z nich ani neví, že v Datartu se dá mobil koupit, hodně lidí ještě žije v bludu, že se dá mobil koupit JEN přes operátora a všechno ostatní je nějaká šmelina

Je to smutné, ale je to tak :'(
z.pepa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim 5. 11. 2008 08:41

Přesně tak, nemůžeme my, z MM, soudit ostatní podle sebe. Onehdy jsem nemohl kamošovi vysvětlit rozdíl paušál x předplacenka, nebyl schopen pochopit, jak je možné platit za mobil jinak než dobitím kreditu. Když jsem se kdysi ptal známé, který má twist (který twistový tarif), odpověděla "no takový ten alcatel". Kdybyste s některými mluvili o mobilech čínsky, vyjde to nastejno.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků