Rozhodl jsem se po osmi letech odejít od T-Mobile, protože v lokalitě, kam jsem se přestěhoval, má velmi špatné pokrytí a přes několikeré upozornění nemá vůli s tím něco udělat. Jinak jsem s ním spokojen a neodcházel bych. Používám aktivně dvě čísla i s nouzovým připojením na internet a další dvě čísla v aplikacích s minimálůním provozem.
Napsal jsem tedy na webu Vodafone požadavek o nabídku a druhý den mi volal obchodník a vše mi ještě poslal mailem. Nabídl v podstatě standardní tarif, a navíc výraznou slevu na telefon při podpisu smlouvy.
Napsal se do O2, ale odpověď po týdnu nedostal. Tak jsem volal na infolinku, kde to zvedla unuděnaá slečna (podle hlasu), která mne odkázala na web. Nakonec jsem to už nevydržel a požádal ji, aby hovor předala někomu ze svých kolegů či kolegyň - bohužel to prý nejde. Tak jsem hovor ukončil. Ještě zkusím navštívit prodejnu O2, snad se tam setkám s poněkud vstřícnějším přístupem, ale tenhle operátor má další mínusové body, protože infol,inka není připravena na to, aby potenciální firemní zákazníky dokáala zaujmout (nebo aspoň neodradit). Další mínusové body má za svou fixní část, neboť jsem nedávno zrušil pevnou linku s ADSL (proč si nechávat službu za 830 Kč měsíčně, když telefon nefunguje a internet běží rychlostí 900/100 kbps a přes WiFi mám stabilních 1500/750 kbps za 390 Kč).
Nedostal jsem žádnou super nabídku typu 300 volných minut měsíčně po dobu kontraktu pro všechna čísla (možná mi něco takového ještě nabídne TM, až požádám o převod), ale nabídka Vodafonu je zajímavá, takže prověřím kvalitu pokrytí v místě, kde to nejvíc potřebuju a bude-li dobrá, jdu k nim.