Neuznana reklamace mobilu u Vodafone

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod faithless 25. 10. 2008 21:22

Tak pratele, mam mobila LG KU990 Viewty. Byl jsem ho jiz dvakrat reklamovat. Problem je tam s tim, ze se mi prerusuji hlasove hovory - hlavne v mistech, kde je horsi signal...ono staci, kdyz tam mam co se tyce signalu o 1 carku mene nez maximum a uz to zacne blbnout. Naprosto nepouzitelny to pro me bylo v zahranici, kde se mi zvuk behem hovoru prerusoval treba na pulminuty. Jedna se ale o mista, kde ostatnim volani funguje naprosto normalne. Poprve mi v telefonu vymenili reproduktor ve sluchatku, ale zavada pretrvala. A kdyz jsem to reklamoval podruhe, tak mi napsali, ze tam neshledali zadnou zavadu. Mimochodem, od Vodafonu mi ani nedali vedet, ze u nich mam uz ten mobil k dispozici. Udajne mi volali, ale ja jsem zadna zmeskana volani nemel a aby mi v pripade nedovolani poslali smsku - to se nestalo. Jako nahradni mobil mi v dobe reklamaci dali jakousi vadnou nokii n70, kterou jsem musel 2x denne nabijet, ackoliv jsem s tim temer vubec nevolal, natoz abych na tom poslouchal muziku, fotil ci neco podobneho. Na zaver mi dali podepsat nejaky papir, ze jsem zbozi prevzal kompletni a plne funkcni, coz jsem odmitl, tak jsem to vyresili tak, ze to plne funkcni jsem preskrtal, napsal tam nefunkcni a podskrabnul to.
Cili to, ze od Vodafonu prejdu zpatky bud k O2 nebo T-mobilu a ze od LG si uz v zivote nic nekoupim - to je pratele vice nez jiste. Ale zajimalo by me, jestli mam jeste nejake moznosti reklamace primo u LG nebo stiznosti ci podani nesouhlasu s jejich vyrizenim prvnich dvou reklamaci. Jinak jsem se nikdy u zadneho zbozi nesetkal s tim, ze by mi nebyla uznana reklamace a nechapu, co by je stalo dat mi novyho mobila, urcite by na tom vydelali vic nez takhle.
faithless
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod z.pepa 25. 10. 2008 21:42

dle zákona je možný jediný postup.

nechat si udělat na své náklady posudek od znalce v oboru

pokud dopadne ve váš prospěch ofotit ho a zanést (zaslat) jej na Vf, pokud ho akceptují máte vyhráno, jelikož se jedná o druhou stejnou závadu (s mobilem se nedá telefonovat, bez ohledu na to zda byla porouchána v obou případech stejná součástka) máte nárok buď na bezvadné zboží (nový kus), nebo na peníze, upozorňuji že výběr zcela záleží jen na vás

pokud jej neuznají, zbývá ČTÚ a soud

každopádně bez "svého" posudku neuděláte nic...
z.pepa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal P 26. 10. 2008 08:20

To jak je mobil mobil opraven Vodafone nijak neovlivní oni jen ten telefon pošlou do autorizovaného střediska. Ale to, že se ti neozvali a jako zápůjční telefon ti dali vadnou Nokii jde samozřejmě za nimi. :)
...
Michal P
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Snekac 26. 10. 2008 09:57

Nicméně Vodafone není povinnen informovat že reklamace je vyřízena. Samozřejmě je to příjemná služba, ale navíc.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod faithless 26. 10. 2008 12:30

To at si vyridi Vodafone se svymi dodavali, v tomto pripade LG. Ja jsem kupoval mobila od Vodafonu, mne vubec nezajima, kdo to opravuje, at Vodafone tlaci na LG, to je jejich problem. A informovani o vyrizeni reklamace povazuji za zakladni aspekt seriozniho obchodniho jednani.
faithless
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mauscz 27. 10. 2008 19:01

Měla jsem podobný problém s Vodafone - telefon (Samsung) při kolísání sítě vypínal hovory, nepřijímal apod. Neustále jsem to řešila, na lince mě po druhé reklamaci (která dokonce nebyla uznaná) poradili ať to 4x reklamuji a že pak by mohlo konečně dojít ke zrušení smlouvy. To se minulý týden konečně podařilo a já jsem si vybrala iphone. Dnes jsem ho šla po víkendu opět reklamovat (nefunguje jedna funkce). Vyfasovala jsem starej krám jako náhradu a budu muset čekat...až dneska jsem se na fórech dozvěděla, že reklamace u Vodafone probíhají katastrofálně, že dělají vše proto, aby nemuseli telefony měnit za nové. Bohužel pro mě je tato informace trochu pozdě - ještě minulej týden jsem mohla změnit operátora.
A ještě s tou reklamací to byly v závěru docela nervy, jelikož kontrolovali, jestli je závada vždy popsána stejnými slovy, jinak by to neuznali - psali to samozřejmě oni a já jsem vždy popsala stejnou závadu...
mauscz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Emperor.B 27. 10. 2008 19:36

Tak ja jsem si asi pred rokem a neco vzal m600i kdyz ji jeste meli, a podle jejich papiru muzu mobil do 24 hodin vymenit bez udani duvodu a vzit si jinej a rozdil bud doplatit nebo mi vrati,tak sem to udelal pac tel obcas nereagoval na doteky,stal 12000kc ja sem si misto toho vzal n70 ktera stala tehda 10000kc a asi 2hod sem se s nima dohadoval ze jim to funguje a ze mi to nevymeni nakonec se tak stalo a jeste mi vratily 2000kc ale tech kecu u toho a kdyz sem jim rikal ze to maj ve smlouve ze do 24hod. muzu tel vymenit bez udani duvodu tak semi div nevysmali i kdyz sem jim to ukazoval,trvlo to 2 hodiny nervu ale dosahl sem sveho. Od te doby kupuji founy jinde u VF uz niky
Iphone 4S 64GB Black
Iphone 5 64GB White
New Ipad 64GB Wifi White
Emperor.B
Junior

Odeslat příspěvekod Lutzi 13. 11. 2008 12:23

Tak to ja mam asi stesti,ale ja nikdy u Vodafone problemy nemela ani muj pritel.Pritelovy blbnul Sagem,nechtelo automaticky naskakovat sit.Opravily to,bez problemu a jeste me napsaly SMS k vyzvednuti.Telefon jede ted bez problemu. :kuk: Tak ze ja si na Vodafone vubec stezovat nemuzu.
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků