Black Berry k tarifu u O2 zadarmo?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod MSwamp 13. 5. 2009 14:27

Teď už to Black Berry není vůbec v nabídce e-shopu :-( Ta 5310 tehdy cca před rokem stála cca 2.300kč plná "extra" cena ( chybou O2). Ještě dnes se prodává kolem 4.500 kč. To byl kup. :-) Pak se snažili všechny objednávky stornovat, ale protože už je potvrdili (systém to dělal automaticky) tak to museli dodat. Možná se poučili a uvádí jen objednávka je na cestě než ji někdo potvrdí ručně.
operátoři a pracovníci O2 je kapitola sama pro sebe
Chceš-li být hodinu šťastný - opij se.
Chceš-li být celý večer šťastný - jdi tančit.
Chceš-li být tři dny šťastný - ožeň se.
Chceš-li být týden šťastný - poraž vepře.
MSwamp
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davidkluk 13. 5. 2009 14:53

No hlavne si myslim , ze kdyby Eshop nabidku neakceptoval , mel by mi to dat nejak vedet , ne? :)Objednavku jsem delal v pondeli a ticho po pesine.....A to i kdyz me to pise pri kontrole objednavky , ze je jiz na ceste , njn sem si vse oscenoval a v patek jim to poslu i s dotazem , kdyz se neozvou ... PS Omlouvam se za cestinu :D :oboze
davidkluk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gogospk 13. 5. 2009 19:14

Já jsem to dnes průběžně na jejich webu kontroloval a asi kolem 14-té hodiny jsem tam měl u mé objednávky napsáno : Vaše objednávka byla přijata a probíhá její zpracování. O zřízení požadované služby Vás budeme informovat na Váš kontaktní e-mail.

Od toho okamžiku je tam ale zase jen text :

Stav objednávky:
Na cestě.
gogospk
Junior

Odeslat příspěvekod davidkluk 13. 5. 2009 20:01

No když se do pátku nebude nic dít , tak poslu na eshop email s ofocenou objednavkou a uvidime co se bude dít.
Mám ofocenej každej krok i stím že je na cestě .
Myslim že se asi nebudou moci vymluvit na chybu systému , za kterou zákazník nemůže , štvě mě , že se zatím nikdo neozval .
Smlouvu jsem s nima uzavřel na dálku a zatím ji nikdo nevypovědel .
Je to už třetím dnem ve stavu , na cestě :shock: :-/ :-\ ]:-<
Taky se nejedná o nějakou malou firmyčku , která si chyby může dovolit ..... :D
davidkluk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Snekac 13. 5. 2009 20:13

Jenže oni změnili způsob potvrzení objednávky, takže dokud ji ti závazně nepotvrdí, máš smůlu.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davidkluk 13. 5. 2009 20:38

No dobře to chápu , ale bud to musí potvrdit a nebo zamítnout ne ? Nějak komunikovat by měli :hm
davidkluk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod davidkluk 13. 5. 2009 20:42

2.5. V případě, že zákazník nesplní podmínky pro objednání zboží či služeb prostřednictvím
eShopu, objednávka může být bez náhrady zrušena.

No celkem zavádějící , to můžu teda čekat nějakou náhradu? Já splnil všechny podmínky o<:)



2.6. Na důkaz registrace objednávky do elektronického systému poskytovatele po jejím odeslání
obdrží zákazník automaticky generovanou rekapitulaci své objednávky. K přijetí objednávky a
tedy i uzavření smlouvy mezi poskytovatelem a zákazníkem dochází až doručením následného
e-mailu, v němž poskytovatel výslovně potvrzuje přijetí příslušné objednávky.
:-! :-! 8-S

No fuj
davidkluk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Michal P 13. 5. 2009 20:57

Tohle je běžnej postup. Takových chyb v různých eshopech už bylo. Není to tak dávno co jsme v garáži objednávali flash disky 32GB po asi 20kč. Samozřejmě že nakonec nic nepřišlo.
...
Michal P
Pokročilý

Odeslat příspěvekod michalreznar 15. 5. 2009 20:40

Tak Snekacek mel pravdu:

"Vážený zákazníku,
Evidujeme vaši objednávku č. ???
Tato nabídka, kterou jste chtěli využít již není k dispozici a ojednávku tedy nemůžeme v původní podobě přijmout.
Dle článku 2.6 Nákupního řádu elektronického obchodu společnosti Telefonica O2 Czech Republic, a.s. nebyla vaše objednávka akceptována a byla systémem zamítnuta.
Pozn.: Telefony BlackBerry není možné na O2 eShopu aktivovat s tarify O2 Simple a O2 NEON XS.
Doporučujeme Vám zvážit možnost zakoupení těchto zařízení s tarify O2 NEON S – XXL nebo O2 [:kůl:]
Pro plné využití těchto zařízení je dále doporučována aktivace služby BlackBerry Email, která vám bude nabídnuta v rámci objednávky při výběru povolených tarifů.
O2 eShop"
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 15. 5. 2009 20:46

Hezky si odporují. Tato nabídka již není k dispozici versus BlackBerry není možné aktivovat s O2 Simple :mrgreen:
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Tonda512 16. 5. 2009 11:45

Michal P píše:Tohle je běžnej postup. Takových chyb v různých eshopech už bylo. Není to tak dávno co jsme v garáži objednávali flash disky 32GB po asi 20kč. Samozřejmě že nakonec nic nepřišlo.


No pokud přijde potvrzovací mail, tak ti to prodat musí ne? Někdo ne se-tunungi si takhle koupil asi 30 klávesnic za 210 korun a dodali mu je..

Ještě k té Nokii 5310, oni ji dali jen těm, co si objednali jen jeden nebo pár kusů, ale těm co jich chtěli třeba 10 nic nedali. A to sem nepochopil proč jako? Je jasné, že na tom chtěl někdo vydělat, ale oni to doat musí pokud odešlou potvrzovací mail..a nezáleží na tom, jestli to chce někdo jako těžítka, nebo na tom vydělat peníze.
Tonda512
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 16. 5. 2009 12:14

Jenže tady už je to jinak. Potvrzující mail přijde o zadání objednávky, nikoliv o jejím přijetí.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod davidkluk 17. 5. 2009 08:49

:hm No jeste jsem jim na ten jejich zamitaci email , poslal svuj postoj a pochyby , no uvidime jak se zachovaji , ohrazuji se tam systemem , ktery automaticky takoveto objednavky zamita a ja mam na jedne objednavce jasne napsane , ze stav objednavky na ceste , tak jsem jim tam poslal screen stim , aby me to vysvetlili.Pak me taky zajimalo , kde vzali cisla objednavek v tom formatu , co me poslali , protoze me se objednavka ukazuje ve foramtu cisla a pismen a oni me poslali cislo objednavky ve formatu , cisel - k tem ja se asi jen tak nedostanu :) :pozor
davidkluk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zivan 17. 5. 2009 10:02

Jen doplnim info, ze pokud jde jasne o omyl, tak nemuseji dodat nic - Neplatnost kupní smlouvy uzavřené na internetu pro omyl prodávajícího. Takze je zbytecne se hadat a nadavat.

To je rozdil proti te akci s Nokii, kde byla "jen" vyznamna sleva, ale rozdil nebyl tak velky :)

Edit:
To je jen pro info, ze z nich to Blackberry asi vytlouct nepujde a aby to z nich nekdo nechtel nechtel vytriskat s poznamkou, ze na forum mobilmanie nekdo psal, ze to museji dat :)
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Snekac 17. 5. 2009 19:34

Tak ono je to víceméně jasné od začátku, že za těchto podmínek to opravdu nedodají.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků