od Smejda 23. 9. 2015 21:10
Rád bych se s vámi podělil o svůj příběh aneb "jak jsem se ***** na T-mobile".
Volal jsem na infolinku T-mobile s tím, že chci čvop, protože mám určitou nabídku od konkurence. Borec na druhé straně mi sdělil, že takovou cenu mi dát nemůže, ale nabídl mi neomezený tarif s 50% slevou tzn. 378 Kč s DPH. Sdělil jsem mu kontaktní údaje, které chtěl slyšet a bylo mi řečeno, že v úterý (22.9.) mi to spustí a kurýr mi doručí smlouvu.
Poté, co se včera nikdo neukázal a stále mám Twist jsem jim psal mail. Ozvala se mi paní s tím, že žádnou takovou nabídku v systému nevidí a takovou cenu mi nabídnout nemůže. Psal jsem jim na facebook, že takovéhle jednání se mi nelíbí, protože jsem to považoval za hotovou věc. Navíc ten hovor mají nahraný a kdyby to bylo obráceně a já se po telefonu zavázal k platbě vyšší částky, tak už to řeší přes právníky. Cituji z mailu: ,,Hovor nechám poslechnout a případně se postarám o předání zpětné vazby na kolegu, který vám mylné informace poskytl, aby se toto už v budoucnu neopakovalo." Takže z nabídky se stala mylná informace.
Omlouvám se za esej. Je načase začít hledat jinou nabídku jinde.