od Raziel-CZ 27. 1. 2022 13:58
Mimochodem T-Mobile teď nevolává stávající klienty s dotazováním se na jejich spokojenost. Respektive má pro to vyvolené některé "lepší" operátory (blbce, přesněji řečeno, kteří se sebou nechají vorat a nevadí jim, že se nedostanou na plnění, které tak přenechávají nováčkům, aby je zaučili a ti jim tolik neutíkali), kterým upírá potenciální zisky z klientů, kteří si sami zavolají o novou službu, neboť tito operátoři hovory téměř nepřijímají (takový podraz od vedoucích jednotlivých týmů - mám info z důvěryhodného zdroje). To je vedlejší. Hlavní je, že mi dnes volali a jelikož mám u T-M 24 služeb na RČ, se mě ptali právě na spokojenost a zda bych nechtěl přivést další klienty. Jelikož mám na starší generaci 60% slevy, spokojený s cenou v rámci možností jsem a to jim také sdělil. Ovšem abych mohl přivést další klienty, chtělo by to max. slevu na stávající tarify 50 %, což jelikož mi nenabízejí (jen 30 % a nemám teď okno, abych se s nimi dohadoval - řeším to jinak...), to hold nepůjde. Paní jsem to, že o 50% možnostech vím, sdělil, prý to předá vedení a ozve se. Neozve, ale mají alespoň zpětnou vazbu. Mám tu dalších devět čísel, se kterými potřebuji koncem března něco dělat, mám s nimi svůj plán, bylo by příjemné je přivést pohodlněji rovnou bez jakékoli práce. Inu uvidíme, ale moc tomu nevěřím. Jsem přesvědčen, že mi nikdo už nezavolá.
ICT servis, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů.