@Raziel-CZ: Odejít bez trestu platí dle zákona ZoEK především pro OSVČ, nikoliv s.r.o./a.s. Blokace nabídky z důvodu předchozí nabídky v posledním půlroce platí zřejmě jen pro RČ smlouvy, v případě IČ smluv dávají výhodné nabídky i během pár dnů (viz má zkušenost z přelomu srpna/září, kdy na konci srpna jsem dostával nabídky pro staré tarify a druhý týden po uvedení nových tarifů byla "věrnostní" nabídka na nové tarify).
@zdenik.zdenik: Nemám s nabídkou pro s.r.o. zkušenosti, jen pro živnostníky, ale... Můžete zkontaktovat přímo T-Mobile Business - Oddělení péče o významné zákazníky
(např.
business@t-mobile.cz,
nebo na stránkách T-Mobile v sekci Podnikatelé > zažádat o Magentu 1 Business vyplněním tel. čísla v dolní části stránky, oni zavolají.)
Pozor! Smlouva na RČ a IČ jsou 2 různé smlouvy, resp. dvě různé osoby pro T-Mobile a v případě takeover akce (převod smluv mezi majiteli) je potřeba nemít blokaci = dotaci na HW (potřeba vrátit dotaci) anebo být rizikový zákazník (ARES, zaplatit příp. zálohu na služby)
Ideální postup při takeoveru na IČ je:
1) zkontaktovat T-Mobile business oddělení pro vypracování nabídky
2)až po nabídce zajít na prodejnu a provést takeover se ŽL. (Na prodejnách vám nabídnou jen ceníkovky.)
Blokace z důvodů poskytnutí jiných slev (retencí na RČ) by neměl být problém.