Retenční nabídky T-Mobile

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod johnys.re 8. 12. 2022 09:36

Ahoj, od nového roku jsem měl přejít na nový (+90Kč) tarif Neomezeně XL. Doteď svobodný L + data SD za 750. Chtěl jsem si zobrazit OKU, ale na webu to nešlo. Zastavil jsem se v prodejně TM, kde jsem si nechal kód zobratit. Cca do dvou hodin následoval telefonát z retenčního, který skončil nabídkou neomezeně 2XL za 515 na 5let. Za mě spokojenost.
johnys.re
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hohou 8. 12. 2022 11:08

Elnc píše:
retron píše:tak to si dost mimo, po zobrazeni OKU do 24 hod. obvykle volá retenční

Tak to by pak volali hned po aktivaci karty, když OKU automaticky obdržím v SMS, kterou od operátora dostanu :D Aspoň tedy v případě TM ano, protože jsem pár karet za poslední měsíc aktivoval a vždy došla SMS s OKU.

pokud máš zájem odejít, odejdi a použij OKU z SMS. Tady ale lidé chtějí vyjednat slevy a retenční oddělení není jak kontaktovat přímo. Takže zobrazení OKU je způsob, jak se s retenčním spojit. A to bud na stránkách a nebo zavoláním na infolinku a žádosti o OKU.
Tak snad už jsi pochopil účel tohoto vlákna.
Hohou
Junior

Odeslat příspěvekod Elnc 8. 12. 2022 11:14

Nikam odcházet nechci, jenom rozporuji tvrzení o zobrazení OKU, když dostanu OKU hned po aktivaci karty a tudíž ho mám zobrazený od samého počátku.

mod 5uch edit - prosím, držte neutrální tón a emoce na uzdě
"Johne Spartane, máte pokutu dva kredity za porušení slovního morálního statutu!" :P
Elnc
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hohou 8. 12. 2022 11:27

já úplně chápu, že tu záměrně mateš ostatní.
Tady 99% lidí nejde o to číslo, ale o kontakt retenčního. Pokud bude třeba , zobrazím si ho klidně 10x.
Hohou
Junior

Odeslat příspěvekod Vlado5 8. 12. 2022 11:30

Ahoj, také jsem dostal informaci ,že v rámci vylepšení budu převeden na nový tarif. :shock: Mám v plánu chtít větší slevu na dva tarify + přidat nový z twistu na paušál. Je možno vyjednat stejnou slevu i na pevný internet? Kdybych chtěl k tomu všemu ještě telefon ,je to pak pro vyjednávaní lepší, nebo raději řešit jen tarify? Díky :-)
Vlado5
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Elnc 8. 12. 2022 11:32

Hohou píše:já úplně chápu, že tu záměrně mateš ostatní.
Tady 99% lidí nejde o to číslo, ale o kontakt retenčního. Pokud bude třeba , zobrazím si ho klidně 10x.

Klidně i 100x nebo 1000x. To si fakt myslíš, že mě toto nenapadlo taky si v samoobsluze na webu v "Moje smlouva / SIM karta / Ověřovací kód účastníka" ten OKU nechat zobrazit? Samozřejmě napadlo, ale nikdy se nic nedělo. A dost pochybuji, že si TM hned sedne na zadek z každého, kdo si jenom nechá ten kód zobrazit. Možná u klienta, který protočí tisíce měsíčně a má víc čísel ano, ale u běžného usera s tarifem za pár stovek to TM vůbec nezajímá.
"Johne Spartane, máte pokutu dva kredity za porušení slovního morálního statutu!" :P
Elnc
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrustNo1 8. 12. 2022 16:28

Zdravím všechny a mám rovnou dotaz. V listopadu jsem pro jednu moji příbuznou řešil změnu tarifu u T-Mobile. Jednak jí klasicky chtěli převést na nové portfolio tarifů a za druhé platila plnou, tedy ceníkovou cenu. Na retencích se nám podařilo dojednat slevu “jen” 45%, ale nikoliv slevu ve výši 50%. Konkrétně tarif 10 GB Plus obdržela za cenu 396 Kč, místo ceníkových 720 Kč. Na retencích jsme přitom vždy v rodině obdrželi (na ostatních zákaznických účtech) právě těch 50% retenční slevu.

Myslíte, že je možné nyní ještě třeba v lednu dosáhnout na slevu 50%? Měl by někdo nápad, jak bychom měli postupovat?

Děkuji všem za radu.
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod jezevcik8475 8. 12. 2022 16:40

NE. Musíte počkat 6 měsíců a pak zkusit vyjednat těch dalších 5% na tu slevu 50%. Rozdíl 36,-Kč bych osobně zas tak moc neřešil. Momentálně Vás na retenční oddělení nepřepojí.
jezevcik8475
Junior

Odeslat příspěvekod TrustNo1 8. 12. 2022 16:58

@jezevcik8475

Máte pravdu, vzpomínám si, že to tak fungovalo i cca. na konci roku 2019, kdy jsme dostali v rodině nejprve 40% slevu (ten nejnižší tarif za 285 Kč místo 475 Kč) a po asi 8 m jsme pak už dostali tu 50% slevu.
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod 5uch 8. 12. 2022 17:07

Elnc píše:rozporuji tvrzení o zobrazení OKU, když dostanu OKU hned po aktivaci karty a tudíž ho mám zobrazený od samého počátku.


Zajímavé. Před pár měsíci jsem si aktivoval předplacenou kartu od TM, a nevybavuji si, že bych přitom nějakým kanálem obdržel OKU.

...nenapadlo taky si v samoobsluze na webu v "Moje smlouva / SIM karta / Ověřovací kód účastníka" ten OKU nechat zobrazit? Samozřejmě napadlo, ale nikdy se nic nedělo. A dost pochybuji, že si TM hned sedne na zadek z každého, kdo si jenom nechá ten kód zobrazit.


Předpokládal bych, že zobrazení OKU je jen signál pro zákaznický servis operátora, že se něco děje.
Zda kvůli tomu budou zákazníka kontaktovat z retenčního - to může záviset na dalších faktorech, které určí prioritu kontaktáže a limit nabídky. Ta priorita může být někdy tak nízká, že ke kontaktu ani nedojde. :lol:

Nicméně mne po každém zobrazení OKU v internetové samoobsluze Vodafone kontaktovali. A to mi asi levnější tarif nabídnout nemohou (Odepiš za 49 Kč). 8-)
No nic.. Chtěl jsem po nich jen opravu chyb samoobsluhy, která na mém tarifu z velké části nefunguje. A OKU jsem si zobrazil jen proto, abych zjistil, jestli alespoň funguje to zobrazení OKU (to fungovalo). V rámci retence mi Samoobsluhu dosud nespravili (ostuda VF).
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrustNo1 8. 12. 2022 17:16

Zajímavé. Před pár měsíci jsem si aktivoval předplacenou kartu od TM, a nevybavuji si, že bych přitom nějakým kanálem obdržel OKU.


Na předplacenou kartu Twist chodí OKU vždy SMS zprávou po aktivaci SIM karty.
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod L.i.b.o.r. 8. 12. 2022 18:44

Čau, od prosince nám změnili tarify. Včera jsem volal na t-m a dostal jsem na 3x1gb plus 253,-(45% + 10% magentaB) a 1x6gb plus 349,- (40% + 10% magentaB). Prý se nejde dostat níže, před tím bylo na tarifech 50% sleva. Nevím jestli to nejde kvůli aktivování magenty která u starých tarifů nebyla. Celková cena za 4 čísla se snížila o cca 50,-, tak že je to tak nastejno a neřešíme.
L.i.b.o.r.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod GeraldosCZ 8. 12. 2022 20:59

Mám jedno číslo na paušál a útrata byla cca 1325 korun/měsíčně.
Po zobrazení OKU kódu jsem měl následující ráno hovor z věrnostního oddělení.

Elnc píše:
Hohou píše:já úplně chápu, že tu záměrně mateš ostatní.
Tady 99% lidí nejde o to číslo, ale o kontakt retenčního. Pokud bude třeba , zobrazím si ho klidně 10x.

Klidně i 100x nebo 1000x. To si fakt myslíš, že mě toto nenapadlo taky si v samoobsluze na webu v "Moje smlouva / SIM karta / Ověřovací kód účastníka" ten OKU nechat zobrazit? Samozřejmě napadlo, ale nikdy se nic nedělo. A dost pochybuji, že si TM hned sedne na zadek z každého, kdo si jenom nechá ten kód zobrazit. Možná u klienta, který protočí tisíce měsíčně a má víc čísel ano, ale u běžného usera s tarifem za pár stovek to TM vůbec nezajímá.


-- 8. 12. 2022 21:02 --

jezevcik8475 píše:NE. Musíte počkat 6 měsíců a pak zkusit vyjednat těch dalších 5% na tu slevu 50%. Rozdíl 36,-Kč bych osobně zas tak moc neřešil. Momentálně Vás na retenční oddělení nepřepojí.


Já jsem za poslední měsíc byl v komunikaci s věrnostním oddělením třikrát - 10%,15%,25%. A až díky jednomu uživateli, který se mi ozval, tak jsem dosáhl 50% slevy.
A mezi 25% a 50% neuběhlo ani týden.
GeraldosCZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hohou 8. 12. 2022 21:34

Taky si myslím, že tech 6 měsíců je blbost, alespon u TM. Přímo na retenčním mi paní zdelila, že kdybych chtěl kdykoli jakoukoli změnu tarifu, tak to není problém, ale musí to jít přes retenci.

Taky jsem tu už viděl posty, kde retenční slíbilo slevu a nic se nedělo. Tady se musí každý znovu hlásit k tomu, co mu bylo slíbeno. Řeši jsem to u neteře, kde 3 hodiny nedocházelo k aktivaci slíbeného tarifu. Zavolal jsem na infolinku a dokonce z jineho čísla. Nejprve se semnou nechtěli bavit, ale nakonec se na to paní mrkla a potvrdila, že je tam nový pozadavek a že nevědí, proč není vyřízen. Poté zjistila, že se jim seknul systém a je toho více. Do 2 hodin bylo napraveno.¨

Ono to opravdu funguje a pokud někdo nedá 50% slevu, tak to druhý den zkusit znova. Někdy má asi i pracovník na retenčním blbej den a chce lidi nasírat , nebo nevím...mají za to odměny navrch...těžko říct.
Hohou
Junior

Odeslat příspěvekod Vlado5 9. 12. 2022 08:56

Včera večer jsem si zobrazil OKU u tří čísel která mám a dnes hned 8.05 telefon z retencí. Bohužel už od začátku hovoru měla paní dost nepříjemný tón. Tlačila na to,aby mi nechala slevu jen 30% a rychle jsme to dohodli. Byla teda dost ostrá a strašila mne tím,že to teda budu mít ještě dražší když se nedohodneme. Prý mi bude ještě volat příští týden,ale jestli na mne žačne s tím tónem ,tak to hned položím. Tak u mne zatím smůla.Přeji vám lepší pořízení.
Vlado5
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků