@davsopl: Nebylo to myšleno v souvislosti s retencí, ale v souvislosti s návratem zpět na další tři měsíce s 50 procenty (třeba ihned po přechodu jinam). Kromě toho řešíme současnost a nikoli roky zpět. Spíše jste narazil, jak sám píšete, na hulváta. Na takové chování funguje poslat datovou zprávou mobilnímu operátorovi kvalitní stížnost s telefonní nahrávkou s tímto zaměstnancem. Fluktuace je u mobilních operátorů veliká, velmi rychle a rádi takového zaměstnance nahradí.
Mnozí operátoři jsou drzí i dnes. Několik lidí jsem "nechal" vyhodit za poškozování dobrého jména. Stížností prokazující nevhodné chování zaměstnance prokážete mobilnímu operátorovi službu, neboť v monetárním kapitalismu nikdo nechce přicházet o peníze. Při dnešních možnostech lze svého dosáhnout snadněji než v minulosti. Věřte mi, že mobilní operátor, zde T-Mobile, bude raději dostávat peněz méně, než aby je dostávala konkurence. Ceny v ČR patří stále k nejvyšším na světě, mobilní operátoři jsou o více než jen 60 % předražení. Zisky budou mít značné i po slevě 80 %.