Diavolo píše:T-M uváděl, že to bude napsáno ve vyúčtování - v létě se to tu na MM dost dlouho rozebíralo, to jejich "zeštihlování" - já si od té doby kontroloval každý měsíc vyúčto, co mi chodí na email, abych věděl odkdy to bude platit pro mne..Kdo si to zapomněl hlídat a nestihl termín, tak má bohužel smůlu, ale informací o tom bylo opravdu dost..
Nevím, kde to T-Mobile uváděl, že to bude ve vyúčtování, píšou a volaj kvuli kdejaký blbosti a teď s tím maj najednou problémy. Navíc já tam shledávám dost nedostatků.
V PDF vyúčtování mi píší:
"Proto váš současný starší tarif automaticky
převedeme na tarif S námi v sítích, se kterým můžete volat v síti T-Mobile neomezeně, a přidáme vám k němu 100 minut volání do ostatních sítí.
Kromě toho máte v novém tarifu SMS do všech sítí v ČR zdarma a 50 MB dat na naší bleskové LTE síti – to vše jen za 499 Kč měsíčně (649 Kč
měsíčně, pokud máte smlouvu na dobu neurčitou). A když svých 100 volných minut vyčerpáte, voláte do ostatních sítí za 3,50 Kč za minutu.
Samozřejmě si ale můžete vybrat i jakýkoli jiný tarif S námi z naší aktuální nabídky.
Ten tarif, pokud správně hledám, má stat 349 Kč, Blesková útrata mi ukazuje, že nemám volné SMS do všech sítí, ale pouze do vlastní sítě. Blesková útrata mi říká, že mám utraceno 477 Kč bez DPH. Navíc nechápu, proč tahle informace nebyl třeba v mobilní aplikaci Můj T-Mobile, kde je také vyúčtování k dispozici a nevim, kde je specifikované, že tato aplikace je nedostatečná pro tyto účely a že musím hlídat něco na netu a ne v aplikaci. Minimálně zkusím dotlačit TM k ukončení smlouvy bez sankce.
Navíc jsem měl od nich písemně garanci na 50% slevu na internet v mobilu, kterou mi zrušili, to je taky v pořádku podle nich. Firma u mě klesla na uplné dno a jak jsem ji doteď všude chválil, budu dělat opak.