Retenční nabídky Vodafone (vše kromě Tarifomatu)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod BeznyFrantaUzivatel 27. 2. 2016 23:22

Proč na předplacenou? Protože ta ti zajistí, že tě nenapálí celou měsíční sazbu, když před útěkem načneš nové účetní období i třeba pouhým jediným dnem.
BeznyFrantaUzivatel
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bugr 27. 2. 2016 23:32

Díky, já myslel, že když požádám o odchod tak mě musí pustit hned jak mi skončí smlouva. :-(
Musím se na to ještě mrknout, já to vůbec neřešil, jsem myslel, že mi to normálně prodlouží a pojedu dál.. Plnou platit nechci, když vidím ty slevy co mám na účtu...
bugr
Junior

Odeslat příspěvekod BeznyFrantaUzivatel 27. 2. 2016 23:47

Prostuduj si viewtopic.php?f=1&t=38271&st=0&sk=t&sd=a&start=1155 . A třeba konkrétní infa od od Tiskové oddělení Vod 28. 1. 2016 14:35 + další níže.
Prostě předplacenka nebo Nulový tarif to jistí.
BeznyFrantaUzivatel
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jan2jan 28. 2. 2016 15:33

Zdarec, jen pár postřehů. U VDF přes 15 let, dvě čísla. Nechtěli mi po dvou letech prodloužit stávající tarif (524,- flat), nutili mě do smlouvy, kterou jsem nikdy neměl. Z principu ne: každý, kdo s operátorem uzavírá smlouvu, přispívá k zabetonování trhu. Takže odchod. Vycukávky do poslední chvíle (přechod na nulový tarif či předplacenku mi operátorka nenavrhla, i když jsme se na to výslovně ptal, takže jsem cáloval měsíc navíc). Nyní u virtuála v síti T-mobile a můžu říct, že odchod bylo to nejlepší, co mě v telekomunikacích potkalo. Pokrytí Vodafonu je fakt PARODIE! Nejednou mám signál všude (a to žiju v Praze, o výletech do přírody ani nemluvím). Totéž s daty, můj tlf. nemá 4G a v Praze mi mnohem častěji než 3G naskakovalo 2G - s novým operátorem jsem 2G ještě neviděl. Dejte nenažranému Vodafonu sbohem: pomůžete si ve všem: lepší podmínky, lepší ceny, lepší pokrytí, lepší zacházení.
jan2jan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bugr 28. 2. 2016 15:54

Když mám současný tarif do 20/3 a teď si nastavím ten nulový nebo nějaký jiný, to se automaticky změní až po ukončení současného nebo hned?
Nenašel jsem v samoobsluze při nastavování tarifu možnost od kdy a bál jsme se to odkliknout abych neplatil skoro měsíc nějakou vraždu za minutu.

Jinak poznámka pod čarou, nechápu, že radši přijdou o zákazníka než aby mi nechali to co "nemají v nabídce". Navíc mě dostalo když mi paní do telefonu tvrdila do "očí" že telefonuju hodně a potřebuju neomezený paušál. Můj argumant, že mám 300minut za měsíc v paušálu a zbyde mi vždy kolem 150-200 prostě nezabral :D
bugr
Junior

Odeslat příspěvekod Policak 28. 2. 2016 16:09

jan2jan píše: Nyní u virtuála v síti T-mobile a můžu říct, že odchod bylo to nejlepší, co mě v telekomunikacích potkalo.

No, stačí se podívat na příspěvky uživatelů na Facebooku T-mobile a tvůj příspěvek vypadá jako slabý pokus externího spolupracovníka marketingu TMO. ;-)
Podpis....to jako můj? Nebo čí? Radši to nechám volný.
Policak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jan2jan 29. 2. 2016 10:00

Policak: No jo máš pravdu, to nadšení vypadá fakt blbě, tak v rámci vyváženosti dodávám, že t-mobil nedodržel termín převodu a jen tak mimochodem převedl číslo až o den později. Pokud bych měl převod nastaven přesně ke konci zúčtovacího období, platím další měsíc - vypadá to jako podivná praktika velké z*m*r*d*í trojky, aby přechody co nejvíc zkomplikovali...
Stran pokrytí nechci rozpoutávat flame, je to hodně subjektivní, ale já si oproti VDF výrazně polepšil.
jan2jan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bugr 2. 3. 2016 13:56

tak mi dnes volala paní z VDF, tel. nějaký 380xxxxxx no a opět mi sdělila, že mi nemůže nabídnou prodloužení toho mbanka tarifu za 300 měsíčně, jen něco za 305 kde je ale jen 150minut. no ale navíc 100MB dat :)
Říkala, že mi možná něco naídnout až budu žádat o odchod k jinému operátorovi. Což se mi nechce licitovat, až požádám tak prostě odejdu.

Jak dlouho před koncem smlouvy mám požádat aby to stihli určitě vyřídit? Předpokládám, že i kdybych požádal hodně dopředu tak mě nepustí dokud mi neskončí smlouva..
bugr
Junior

Odeslat příspěvekod osobne2 2. 3. 2016 16:36

No behem posledniho zuctovaciho obdobi, pokud tam neni vypovedni doba. Ale nejdrive prevod na predplacenku, to je zaklad.
osobne2
Junior

Odeslat příspěvekod bugr 2. 3. 2016 16:42

a co ten přechod na nulovej tarif, nestačí to?
bugr
Junior

Odeslat příspěvekod Suky. 2. 3. 2016 17:25

Bacha, výpovědní lhůta VDF samozřejmě ve VOP je, trvá nejméně měsíc a přesně je až posledním dnem následujícího zúčtovacího období po podání výpovědi.
Suky.
Junior

Odeslat příspěvekod osobne2 2. 3. 2016 17:46

bugr píše:a co ten přechod na nulovej tarif, nestačí to?

A nabizeji ho vubec oficialne?
osobne2
Junior

Odeslat příspěvekod bugr 2. 3. 2016 17:55

v samoobsluze to vidím. je to tarif na míru, jen si člověk nastaví volání, sms a data na nulu.
bugr
Junior

Odeslat příspěvekod Policak 2. 3. 2016 19:04

Potvrzuji, mam na nem taky zaparkovane jedno cislo, ktereho se nechci zbavit. Staci jednou za rok poslat sms nebo zavolat, to je podminka, kterou musis dodrzet, jinak ti cislo bez varovani deaktivuji. Ja si kazdy novy rok poslu prani :)
Podpis....to jako můj? Nebo čí? Radši to nechám volný.
Policak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bugr 2. 3. 2016 19:13

já to číslo chci používat, mám ho strašně let :)

jen nevím jestli čekat až do 23/3 kdy mi končí smlouva protože když jsem to začal nastavovat tak mi to na závěr řeklo, že přijdu o všechny svoje zbývající minuty/MB/SMS..
tak počkám až na poslední den radši...
bugr
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků