Retenční nabídky O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Johny11111 21. 12. 2022 13:26

Elnc píše:Není to ale jenom pro zákazníky exUPC na kabelovce, lze i na xDSL.

Právě, ta informace mě taky překvapila. Nikde to uvedeno nemají. A stálo by případně za to tu pevnou linku řešit přes internet nebo ne (internet tam zavedený je)? Nemám s tím žádné zkušenosti, tak vůbec nevím, co to představuje a na jakou cenu by bylo možné se tam dostat.

Milos píše:Retenční slevu lze získat i na pevnou linku.
V rámci té ceny 350Kč má neomezené volání na pevné a mobilní linky v ČR, telefonuje hodně, využívá to neomezené volání?

A jak se tedy dá retenční sleva u O2 na pevnou linku řešit? Přes infolinku se nechat přepojit na jejich retenční oddělení? A kam se tak orientačně dá s cenou případně dostat? S tímhle vůbec nemám zkušenosti a nikde se k tomu ani nedá nic najít?
Johny11111
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Elnc 21. 12. 2022 13:46

Tak upřesnění, VoIP na xDSL u Vodafone už lze pouze pro firemní zákazníky, pro FO služba nabízena není. V síti exUPC pak může mít pevnou linku stále kdokoliv.
"Johne Spartane, máte pokutu dva kredity za porušení slovního morálního statutu!" :P
Elnc
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 21. 12. 2022 22:10

Johny11111 píše:A jak se tedy dá retenční sleva u O2 na pevnou linku řešit? Přes infolinku se nechat přepojit na jejich retenční oddělení? A kam se tak orientačně dá s cenou případně dostat? S tímhle vůbec nemám zkušenosti a nikde se k tomu ani nedá nic najít?


Zavolej na jejich linku 800 020202 a požádej o zrušení služby O2. Poštou ti pak přijde dopis s ověřovacím kódem ČVOP, pomocí kterého je nutno výpověď potvrdit. Během výpovědní doby se ozve jejich retenční oddělení, obvykle nabídne slevu kolem 10% až 20%, neočekávej tedy žádnou zázračnou slevu. Když se výpověď do 30 dnů nepotvrdí, tak telefonická výpověď nebude platit a služba pokračuje normálně dál.
Milos
Junior

Odeslat příspěvekod Johny11111 22. 12. 2022 10:04

Moc děkuji. Vyzkouším a uvidíme. Dám pak vědět. Kdyby se podařilo alespoň těch 20-25 %, je to lepší než nic.
Johny11111
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ze.us 22. 12. 2022 16:14

Johny11111 píše:A stálo by případně za to tu pevnou linku řešit přes internet nebo ne (internet tam zavedený je)?

Stale plati, ze internet musi byt od nich. Proste ti na dalku nahraji do modemu konfig a ty jen prepojis stavajici aparat ze zdi do modemu. Jo a nejaky mezicas ta pevna bude presmerovana.
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 24. 1. 2023 13:32

Trošku to tu oživím dotazem. Jakým způsobem se přechází z klasického O2 (třeba FREE+ Modrý, to je jedno) na O2 Family (tarif s neo voláním, sms a 0,5 GB dat s cenovkou 199 Kč měsíčně)? Respektive jak přejdu z tarifu O2 na tarif O2 Family? Díky.
IT & telekomunikační servis a poradenství, datová analýza, poradenství investiční, sociální psychologie, specialista na služby T-Mobile a Vodafone. Rád poradím, pomohu, ovšem bezplatně pouze ve fóru veřejně, po SZ bezplatnou podporu neposkytuji.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod VolumePJ 24. 1. 2023 14:06

Ahoj, u O2 si požádáš o OKU na 800 02 02 02 (nebo sis jej zobrazíš na smlouvě/v samoobsluze) a zavoláš na O2 Family 841 117 118, že chceš přejít od O2 k nim. Pozor ale, musíš mít zvací kód nebo už mít stávající smlouvu.
Nokia 8310 > 1600 > 5300 > Sony Ericsson K770i > HTC Smart > Samsung Galaxy Mini > Galaxy Trend > Honor 4C > 5X > 6X > 8 > 9 > 10 > Galaxy S10+ > Note10+ > S21 Ultra > S22 Ultra
VolumePJ
Junior

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 24. 1. 2023 15:51

Čili odpověď je, že v rámci retence převod z O2 na O2 Family není možný?
IT & telekomunikační servis a poradenství, datová analýza, poradenství investiční, sociální psychologie, specialista na služby T-Mobile a Vodafone. Rád poradím, pomohu, ovšem bezplatně pouze ve fóru veřejně, po SZ bezplatnou podporu neposkytuji.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrustNo1 24. 1. 2023 19:08

Není, je to vyloženě oddělený virtuální operátor, obdobně asi jako u TM Kaktus. Přechází a odchází se pomocí OKU.

Paradox je, že od 1.1.23 se už ani nejedná o oddělenou společnost, ale jen o značku.

Co vím, tak ale i O2 Family má na své vlastní tarify retenční nabídky.
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 24. 1. 2023 19:26

Dobře. Díky za odpovědi.
IT & telekomunikační servis a poradenství, datová analýza, poradenství investiční, sociální psychologie, specialista na služby T-Mobile a Vodafone. Rád poradím, pomohu, ovšem bezplatně pouze ve fóru veřejně, po SZ bezplatnou podporu neposkytuji.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků