fakturace bez smlouvy? O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Balda_87 27. 4. 2011 03:39

zdravíčko..
Je tomu několik týdnů co mi na večer volala slečna z O2, s tím jestli bych chtěl přejít na paušál, konkrétně tarif neon M. Oháněla se nějakou statistikou, a cenou za ten paušál kolem 350kč, já popravdě moc nechtěl ale nakonec jsem polevil k tomu, že si nechám smlouvu s podmínkami poslat domů, v domění, že si to pořádně přečtu a buď podepíšu, nebo ne.
Jak mi tak smlouva přišla za 2 dny domů, tuším že hned druhý den mi přišla sms o přenastavení čísla na ten jejich paušál. Já smlouvu ale nepodepsal a po pár dnech jsem zjistil že mám blokované služby, nemůžu volat, nemůžu psát sms. Neřešil jsem to protože jsem telefon nepotřeboval (byl jen zapnutý).
NO a když už bylo trochu časum chtěl jsem situaci vyřešit a přechod na paušál zrušit, Zavolal jsem na infolinku a tam mi řekli že musím písemně. Opět jsem to neřešil a přišlo mi divné, že musím písemně žádat o zrušení něčeho, co jsem písemně nepotvrdil že chci.

No a teď mi přišla faktura. Na 2433kč! ve faktuře stojí, že 2143kč je za mobilní internet. Chystám se jít na prodejnu o2 a přechod na paušál zrušit osobně. Ale chci se vás zeptat, jaká mám práva atp, hlavně, odemně nemají podepsanou smlouvu. Tohle platit rozhodně nehodlám!
Zvukomol, elektrožrout, čilautář a spontánní kreativec, jenž procit ve stadiu repetativ.

iPod classic 160GB (rockboxed).
└> Sennheiser IE8 + Denon AH C551
+ ZoomH4n - mrštný lapač kmitů

Canon 1100D + Canon EFS 17-85mm
Huawei P8
Balda_87
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Miroslav Trčka 27. 4. 2011 08:10

Dobrý den,

tarif je v tomto případě naveden automaticky po doručení smlouvy (není třeba podpis) a máte ho k dispozici na dobu 2 měsíců na vyzkoušení. Pokud byste neodeslal zpět podepsanou smlouvu, tarif by se převedl na variantu Basic, kde jsou omezené výhody, ale je bez smluvního závazku.

Jestli máte zájem, můžeme společně situaci projít a podívat se na možné varianty řešení. Potřeboval bych jen od Vás údaje ze smlouvy, abych si ji mohl dohledat. Vyplňte mi, prosím, kontaktní formulář, který mi pošlete vybráním mého jména v položce Facebook kontakt.

S pozdravem
Miroslav Trčka, Guru pro Social Media, O2
Miroslav Trčka
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod snowboarder 27. 4. 2011 09:21

Jsou to jakési speciální edice tarifů, rozumně namíchané. U nás v rodině ta nabídka také proběhla. Nutno podotknout, že velice dobrá. Po dokončení hovoru bylo číslo převedeno na tarif asi během pár hodin, pak jen dorazila smlouva, která se podepsaná měla odeslat zpět. Ale to už popisuje i výše přímo zástupce OPa.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod audiobullys 27. 4. 2011 22:16

no tipuju ze simka po prechodu na novy tarif byla par minut na netu a ustredna to opet chybne vyuctovala. diky tomu se pak zablokovali veskere sluzby.
maj uctovat 20 Kc na den nebo kolik a opet chyba systemu.
pamatuju v dobe kdy stalo 10 min netu 20 Kc si taky nauctovali asi 180 kc za jedno naky pripojeni vo kterym nikdo nevedel.
takze podat reklamaci a at uznaj chybu v uctovani. a vo smlouve ani nemluve.
jednou jsem na smlouvu cekal 2 tejdny pak me to prestalo bavit a zajel jsem si na prodejnu.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Balda_87 28. 4. 2011 03:09

Dnes odpoledne tam půjdu a zkusím to vyřešit v klidu. Když mě přemlouvali pro přechod, bylo to samých 350-400kč, že stejně tolik přibližně provolám, takže můžu jenom získat.. že to je pro mne výhodné.. před přechodem jsem měl aktivovaný internet v mobilu, za těch 150kč měsíčně. předpokládal bych, že po přechodu se nastavení nezmění.

Miroslav Trčka: formlulář včera odpoledne vyplněn ;)

Fakt zlatá předplacenka. Žádné nervy, ztráty času u reklamací. Tohle je přesně to, co nepotřebuju. Každý měsíc si hlídat, kolik jsem skutečně provolal a kolik bych měl skutečně platit. Že mi zmastí hned první vyučtování, a ještě odemně nemají smlouvu podepsanou, to je fakt směšné :) ta snaha získat a udržet si nového zákazníka se vytzratila přesně ve chvíli, kdy získali moje osobní údaje.
Zvukomol, elektrožrout, čilautář a spontánní kreativec, jenž procit ve stadiu repetativ.

iPod classic 160GB (rockboxed).
└> Sennheiser IE8 + Denon AH C551
+ ZoomH4n - mrštný lapač kmitů

Canon 1100D + Canon EFS 17-85mm
Huawei P8
Balda_87
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Miroslav Trčka 28. 4. 2011 14:47

Balda_87:
Miroslav Trčka: formlulář včera odpoledne vyplněn


Hezké odpoledne,

formulář jsem obdržel. Nemohl jsem se Vám dovolat, tak jsem odpověď poslal na Váš e-mail.

S pozdravem
Miroslav Trčka, Guru pro Social Media, O2
Miroslav Trčka
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod Balda_87 29. 4. 2011 03:48

Děkuji, moc děkuji :))
Zvukomol, elektrožrout, čilautář a spontánní kreativec, jenž procit ve stadiu repetativ.

iPod classic 160GB (rockboxed).
└> Sennheiser IE8 + Denon AH C551
+ ZoomH4n - mrštný lapač kmitů

Canon 1100D + Canon EFS 17-85mm
Huawei P8
Balda_87
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků