Vodafone a ČD: 75% sleva na tarif (info na 1. straně)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Andrew_007 1. 3. 2021 18:38

Při žádosti o OKU na infolince nabídnuto mimo běžně nabízené tarify viewtopic.php?p=12558896#p12558896

Tarif 1: 109Kč - 50 minut, neomezené SMS do Vodafone, 50MB dat
Tarif 2: 131Kč - 100 minut, neomezené SMS do Vodafone, 100MB dat
nad rámec tuším 3.5Kč/min a SMS jinam 1.5Kč (nejsem si zcela jist)

Dosud používán tatif Nabito 350 za 89Kč (= např. 70 minut volání)
Nevzali jsme ani jedno, na čísle bylo typicky provoláno 15-45 minut + posláno 0-5 SMS
Převádíme k BLESKmobil, balíček 50 minut za 50Kč
"Žádný učený z nebe nespadl"
Andrew_007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hauzz 3. 3. 2021 23:19

Škoda při takové útratě mohl vyjít zajímavě Kaktus který vše neprovolané převádí donekonečna a tarifikace 1+1 oproti Blesku který má v balíčku 50 za 50 účtování 60+60...Jen se musí hlídat dobíječka (na což je apka pak stačí na 2 kliky dobít a ceny jsou poloviční díky bonusu)
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod aldred 4. 3. 2021 10:09

Už mám taky objednanou simku od kaktusu. Momentálně od nich mám internetovou simku 6GB + soc. sítě neomezeně za 100 při využítí dobíječky a ty ceny volání a sms když si to člověk přepočte na dobíječku tak nejsou vůbec špatný.
aldred
Junior

Odeslat příspěvekod geojezek 4. 3. 2021 22:56

Mě po vygenerování kódu volal celkem pohodový týpek, vyzkoušeli jsme několik variant a nakonec mám 100 minut do všech sítí, neomezeně SMS a 1.24 GB dat. Data jsem nechtěl, ale "prý to jinak nejde". Cena 194,- Kč. Uvidíme po prvním měsíci jak to bude šlapat. Prase aby se vyznalo v tom, co je u tarifu opravdu aktivováno. Poznáme po prvním vyúčtování. Pak buďto zůstaneme, nebo odejdeme jinam.
geojezek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JayDeeSq 5. 3. 2021 09:59

nevím kolik těch sms využiješ, ale pokud moc ne, tak to je předražený nesmysl tenhle tarif, pokud jich pošleš stovky či tisíce tak to nějaký význam má
JayDeeSq
Pokročilý

Odeslat příspěvekod jaro1 5. 3. 2021 10:27

Dobrý tarif,dcera posílá 400 až 500sms měsíčně a u dětí jsou sms podmínkou
jaro1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 5. 3. 2021 11:10

Nevím, školy nemám ani už nejsem dítě, ale není lepší mít za 100 Kč = 6GB dát na ty internety a neomezené data na ty socky a posílat miliony zpráv měsíčně (klidně i audio zpráv a video hovoru) i s fotkama, souborama a podobně ? :)
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim 5. 3. 2021 11:23

jaro1 píše:Dobrý tarif,dcera posílá 400 až 500sms měsíčně a u dětí jsou sms podmínkou


Kolik dceři je? 12letý syn jich každý měsíc za poslední dva roky poslal do pěti (5) kusů. Všechno řeší přes Viber, Discord a jiné kecálky, tj. přes wi-fi, venku má 1 GB měsíčně za 33 Kč u Twistu. 500 SMS??? Je rok 2021, ne 2001.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JayDeeSq 5. 3. 2021 16:18

taky mi ty sms u dětí zrovna moc nesedí, ale tak každý ať si používá co sám chce
JayDeeSq
Pokročilý

Odeslat příspěvekod aldred 8. 3. 2021 10:11

Kde najdu "vyúčtování"? Psali mi v sms že mi od příštího zúčtovacího období mění tarif a že variantu kterou mi vybrali mám ve vyúčtování. Jenže kde vlastně najdu to vyúčtování? E-mailem mi nechodí a v app muj vodafone vidím jen zjednodušeně pravidelné platby jako vyúčtování. Na webu jsem taky nenašel nebo blbě koukám.
aldred
Junior

Odeslat příspěvekod TrustNo1 9. 3. 2021 16:39

Dá se stáhnout PDF ze samoobsluhy Můj Vodafone, tam byly parametry tarifu rozepsané.
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod jelis 11. 3. 2021 18:08

Taky vám změnily tarif před zúčtovacím obdobím? Já si dva dny před koncem všimnul, že se mi volání a SMS neodečítají z volných minut, ale platím je už extra. Teď ve vyúčtování mám, že mi poměrem vracejí 3 Kč za ukončený NABITO 350 a zároveň strhávají 7 Kč za ten nový. Plus samozřejmě další peníze za volání a SMS, když mi ukradli 30 volných minut a dali mi za to 1 minutu.
jelis
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jaro1 12. 3. 2021 09:55

Ano změnili tarif dříve,volal jsem operátorovi a tam mi řekl,že po dalším vyúčtování mám zavolat těch 7korun vrátí.Je nepochopitelné,že nedokážou dokončit ani zúčtovací období!!!
jaro1
Kolemjdoucí

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků