Asi jen při přenosu čísla, za poplatek a pouze pro spotřebitele, viz smluvní podmínky.
https://www.o2.cz/file_conver/333404/Vseobecne_podminky_pro_poskytovani_O2_predplacene_sluzby.pdf
Ukončením Smlouvy zbývající Kredit propadá a O2 nevyplácí za nevyčerpaný Kredit jakoukoli náhradu ani nepřevádí jeho hodnotu na jinou SIM kartu; to neplatí v případě přenesení telefonního čísla od O2, kdy do 30 dnů poté může Účastník – spotřebitel požádat O2 o vrácení zůstatku zaplaceného Kreditu dle odst. 8.6.
8.6
...
Účastník, který je spotřebitelem, může způsobem, který O2 zveřejní na Internetových stránkách pro tento účel (zejména na prodejně O2), požádat do 30 dnů od ukončení Smlouvy přenesením telefonního čísla o vrácení zaplaceného Kreditu nespotřebovaného k okamžiku ukončení Smlouvy („Zůstatek“). O2 je oprávněna podmínit vrácení Zůstatku identifikací žadatele z jeho dokladu totožnosti, ověřením jeho postavení jakožto Účastníka služby na telefonním čísle, jehož se žádost týká, a tím, že žadatel potvrdí svou žádost vlastnoručním podpisem či jiným způsobem, nahrazujícím průkaznost podpisu. O2 vrátí Zůstatek bez prodlení, nejpozději do 21 dnů po obdržení úplné žádosti Účastníka, a to dle jeho volby jednorázovým bezhotovostním převodem na bankovní účet v žádosti nebo poštovní poukázkou na adresu v žádosti k výplatě hotovosti Účastníkovi. Za vrácení Zůstatku je O2 oprávněna požadovat poplatek dle Ceníku, odpovídající skutečným nákladům vzniklým O2 při vracení Zůstatku, včetně nákladů na převod peněz do zahraničí (je-li požadován). Tento poplatek bude vypořádán zápočtem, který O2 provede jednostranně proti Zůstatku před poukázáním platby podle žádosti.