Neomezené tarify Vodafone

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod packy 4. 5. 2013 13:32

Ahoj,
tak jsem také zajásal nad neomezeným tarifem. Bohužel jsem jsem si v únoru vzal dotovaný telefon (viz reklama Vodafonu - po dvou letech máte nárok na nový telefon). Tím pádem, když jsem se dovolal na infolinku, mě vyvedli z omylu, že bych mohl mít neomezené volání za 691.
Pročetl jsem pozorně "Smlouva o poskytování zvýhodněných podmínek", kterou jsem podepisoval při pořízení dotovaného telefonu a v bodu 4. se píše:
Poskytoval se zavazuje poskytovat zákazníkovi služby a případná zvýhodnění (na číslech uvedených v této smlouvě.

Já se naopak zavazuji plnit minimální měsíční plnění. Plyne mi z toho, že na zvýhodněnou cenu neomezeného volání mám tedy nárok. Je to tak, či ne? :)
Packy
Geomatika for ever...
packy
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 6. 5. 2013 10:11

mfrolka píše:jen jsem chtěl dodržet smlouvu z novým tarifem změna tafifu je podle podmínek povolena

Hezký den, jen doplním, co jsem psal už v SZ. Tarify Neomezené volání v síti (do všech sítí) není možné k číslům pod rámcovou smlouvou nastavit, viz podmínky tarifů první bod http://www.vodafone.cz/podminky/podmink ... ch-tarifu/.
Ondra

-- 6. 5. 2013 11:16 --

packy píše:Ahoj,
tak jsem také zajásal nad neomezeným tarifem. Bohužel jsem jsem si v únoru vzal dotovaný telefon (viz reklama Vodafonu - po dvou letech máte nárok na nový telefon). Tím pádem, když jsem se dovolal na infolinku, mě vyvedli z omylu, že bych mohl mít neomezené volání za 691.
...
Já se naopak zavazuji plnit minimální měsíční plnění. Plyne mi z toho, že na zvýhodněnou cenu neomezeného volání mám tedy nárok. Je to tak, či ne? :)
Packy

Hezký den, Packy,
tarif Neomezené volání do všech sítí stojí v základní ceně 901 Kč. Když si tarif vezmete se smlouvou na 24 měsíců se zvýhodněním na služby (tedy bez telefonu), získáte právě díky zvýhodnění cenu 691 Kč. Když máte zájem o zvýhodněný telefon, platí základní cena 901 Kč. Tyto 2 typy zvýhodnění nejde kombinovat - buď získáte výhodnější telefon, nebo výhodnější tarif. Proto, když už máte závazek ke zvýhodněnému telefonu, platí cena 901 Kč. Viz podmínky tarifů a vysvětlení v Centru péče.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfrolka 6. 5. 2013 16:57

Dobrý den Ondro (vodafone) ano teď to v podmínkách je z 1.5.2013. ( v závorce že nahrazují podmínky z 19.5.2013) ale já se registroval 12.4 a žádné podmínky k tarifu tam nebyly, ač jsem je hleda,l poslali jste mě zprávu 12.4.2013 z 97901 že nemám čekat na operátora a tarif si objednat na www.tam.je/objednávka a tarif vám během příštího týdne zapneme ,objednávku jsem udělal moje číslo váš systém vzal a napsal že mě jej zapnete (i první dny mě na 007 hlásilo ,že pro mě ten tarif máte )zas nic 19.4.2013 mě přišly 2 zprávy Vazeny zakazniku, omlouvame se, ale diky mimoradnemu zajmu o nase Neomezene tarify vas budeme s nabidku pro vasi firmu kontaktovat zacatkem pristiho tydne. Dekujeme za trpelivost. Hezky den, Vodafone (nikdo z nabídkou nekontaktoval)
a z 9700 24.4. 13
Vazeny zakazniku, omlouvame se, ale diky mimoradnemu zajmu o nase Neomezene tarify vas budeme s nabidkou pro vasi firmu kontaktovat tento tyden nebo nejpozdeji zacatkem pristiho tydne. Dekujeme za trpelivost. Hezky den, Vodafone (nikdo z nabídkou nekontaktoval )
tak proč mě volá váš obchodák že mě nic nabídnout nemůže, že musím počkat . udělal jsem chybu já nebo vodafone ? vaše sms můžu doložit
Ano ,tarify jste udělaly na rychlo (museli jste jako odpověď na O2) ale neměli jste to dořešeno a mě ho slíbily proto se dožaduju jeho zpuštění, že jste se vzpamatovaly pozděj a podmínky změnily ,ale já ho objednal 12.4.2013 . pořád řešíme to samé jen je to od vás nefér . Já mám smlouvu jen do 10.7.2013 .už to nějak doklepu (ale co kolegová tady co se vám nedej bože upsaly na 24měs. třeba v březnu) jak mě pak chcete přesvědčit že mám vaše služby využívat dál když po nás chcete dodržet podmínky ke kterým jsme se upsaly ,a vy nedodržíte nabídky které cíleně posíláte svým zákazníkům (a neříkejte že nevíte jaký mám u vás tarif a zda mám rámcovku nebo ne) nebo možná už ani o firemní zákazníky nestojíte ,zatím tomu vše nasvědčuje za celý měsíc (omlouvám se za 26 dní) nám nedokážete nic nabídnout možná koncem května (aspoň jste to říkaly ) z pozdravem Milan
mfrolka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod patla 6. 5. 2013 17:32

VF o firemní zákazníky nestojí už dávno. To přece ví téměř každý.
patla
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jaroslavii 6. 5. 2013 18:41

Přesně tak. Svým věrným zákazníkům plivnou do tváře a novátory vítaj s otevřenou náručí. Kdy už konečně přestanou dělat rozdíly mezi smouvou a bez smlouvy. Tj. tarif za 691,- a za 901,-. Furt nějaké vyjímky, aby mohli déle hrabat. Pokud je tarif k dispozici a člověk se upíše, proč by ho svému klientovi nemohli nabídnout. Vydělali by více, poněvadž by dle smlouvy, platil pravidelně vyšší cenu. Akorát mě zaráží, že tady někdo psal, že ten tarif za 691,- dostal a úvazek na telefon měl, tak to mi hlava opravdu nebere. :roll:
Naposledy upravil jaroslavii dne 7. 5. 2013 17:41, celkově upraveno 1
Nokia Lumia 650
jaroslavii
Junior

Odeslat příspěvekod peatro 6. 5. 2013 19:06

Vam toho hlava nepobere vic :D, mne ten neomezeny na 2 roky VF nabizel za 550,- stejne bych s nema smlouvu nepodepsal pro jejich spatnou firemni kulturu a radeji vyjednavam s konkurenci.
peatro
Junior

Odeslat příspěvekod jaroslavii 6. 5. 2013 19:32

ano, máte pravdu, tak to mi fakt hlava nebere. :roll:
Nokia Lumia 650
jaroslavii
Junior

Odeslat příspěvekod mfrolka 7. 5. 2013 10:02

peatro píše:Vam toho hlava nepobere vic :D, mne ten neomezeny na 2 roky VF nabizel za 550,- stejne bych s nema smlouvu nepodepsal pro jejich spatnou firemni kulturu a radeji vyjednavam s konkurenci.

jo pěkná cena ,ale taky bych se už neuvázal a na 24 měs. je to dle mě sebevražda ,je pitomé že nabídky z retenčního (jak čtu ,nikdy jsem ji neměl) je to tak ,jak se jejich zaměstnanec vyspí , někoho pošle do háje jinému dá zajímavou nabídku a není to podle toho jaký je to zákazník (jaké má služby ,jak platí ,jak je u operátora dlouho atd.)nebyl by lepší nějaký automat nebo inter. aplikace kde by se daly tyto hodnoty zadat a vyšla zajímavá nabídka jako z retenčního?
mfrolka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfrolka 7. 5. 2013 11:26

Ahoj takže před hodinou volala prodejkyně od vodafonu a nabídla mě neomezený tarif + na druhé číslo na manželku 125 min vol. za 770 měs.dohromady ale z úvazkem na 24 , na 12 nebo bez úvazku mě nemůže nabídnout nic . cena dobrá -úvazek jsem odmítl Milan
mfrolka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mmmm. 7. 5. 2013 11:29

Chováni Vodafonu ke stávajícím zákazníkům je hrozne,také odchazim. Po třinácti letech...
Trapák roku - rádoby moderátor a závodník tslany:)
mmmm.
Junior

Odeslat příspěvekod jaroslavii 7. 5. 2013 17:45

piErcE píše:a malými písmeny psát neumíš?
jinak, opravdu jsi tam volal? uz před týdnem vodafone oficialne a verejne zacal umoznovat prechod na tarif za 691 i u tech, co mají dotovany telefon.

Nevím o tom nic, volal jsem tam 2x a vždycky mě poslali někam.. Asi v tom neumím chodit. :roll:
Nokia Lumia 650
jaroslavii
Junior

Odeslat příspěvekod HonzaZKrumlova 9. 5. 2013 09:10

mmmm. píše:Chováni Vodafonu ke stávajícím zákazníkům je hrozne,také odchazim. Po třinácti letech...

Mám to stejně.
Už před mnoha lety, když se VF snažil PRkovat, že smlouva je špatná, Mahler zavíral do klece a po Praze se na záchodcích objevoval hajzlpapír s potištěnou smlouvou, říkal jsem si W.T.F. :shock:
A počínaje zhruba tou dobou, bežný Franta uživatel dostal vždycky lepší nabídku, než já (podnikatel, 13 let loajální, neustále pod smlouvou, 4 čísla, útrata v tisících...)

Upřímně (Ondro z Vodafone), pokud mi VF s těmi RED tarify neumožní snížit i adekvátně MMP v rámci změny rámcové smlouvy, jsem už odhodlaný dost na to, změnit operátora za jakoukoliv cenu, už z principu
HonzaZKrumlova
Junior

Odeslat příspěvekod broom 9. 5. 2013 10:47

Byl jsem 9 let u (Eurotel) O2, pak jsem od roku 2009/10 u VF a opet uvazuji ze odejdu k O2, protoze nabizi free bez zavazku, pac jsem jejich dlouhodoby zakaznik na pevne lince + (A)VDLS. Navic maji i lepsi signal - to jsem se presvedcil osobne. A diky za to, ze nemam zadny uvazek a nikdy ho mit nechci, zvlast na 24 mesicu. Nicmene vyplati se teda cekat na nejake dalsi virtualy nebo lepsi nabidky tarifu behem kvetna/cervna? Telefon dotovany nepotrebuju, koupim si ho vzdy levneji nez me vyjde dodrzovat MP nebo uzavirat smlouvu.
Víc lidí víc ví
broom
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim 9. 5. 2013 10:57

Určitě počkat, nicméně O2 nabízí paušál na 2 měsíce na vyzkoušení, můžeš ho do 2 měsíců zrušit bez sankcí. Takže klidně přejdi. Přesné aktuální podrobnosti ale raději ověř u O2.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pokudos 9. 5. 2013 11:08

Radim: To není pravda. Respektive byla, dokud nezměnili Ceník služeb k 1. 5. 2013. Teď už lze vyzkoušet O2 Free tarify na dva měsíce jen tehdy, pokud uživatel přechází z předplacené služby O2. Čili dvouměsíční "zkušební" dobu lze zařídit jedině tak, že přejdete od jiného operátora na O2 předplacenku a pak přejít na Free tarif.

Nicméně nevyhnete se době, kdy budete volat po omezenou dobu za velmi drahé peníze. Může to být dva dny, ale také klidně 20 pracovních dní (1 kalendářní měsíc), které si vyhrazují v pravidlech Free tarifů.
pokudos
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků