Pozor, "otava5" věděl ceny od počátku, souhlasil s nimi. Řešil se už jen převod, který se protáhl z jednoho týdne na dva měsíce. Nikde se nečeká dva měsíce na OKU kódy.
Ono by stačilo napsat, že si to z nějakého důvodu rozmyslel, není třeba uvádět důvod, i když je samozřejmě fajn ho znát, protože se člověk chce stále zlepšovat. Pokud se však vymlouvá na OKU, které Vám navíc operátor posílá první den aktivace čísla, tak je to smutné. Výmluvy netřeba, stačí říct: "Rozmyslel jsem si to, nezlobte se, s pozdravem otava5". Nic víc není třeba.
Tedy o cenách to zde vůbec nebylo. Nikdo je netají, ale je rozdíl, když chceš převod jednoho čísla vs. převod 10 čísel z firmy. Pak se cenová nabídka mění, stejně jako by jí běžně měnil i operátor.
Uvědom si jednu zásadní věc. My tu zde děláme službu pro toho, kdo na dobré ceny běžně nedosáhne. Trochu férového přístupu by pak neuškodilo. To je vše.