Vyplacení kreditu

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod poturawa 1. 3. 2021 16:41

Zdravím přátele, kamarád by chtěl vyplatit kredit ale nevíme, jak přesně na to.

Je u T-Mobile na předplance, už si nechal vygenerovat kod, ale co teď? mohl by někdo prosím poradit?. Co víme,
že při přechodu k jinému operátorovi by mohl požádat o navracení kreditu (dopisem), ale nechce dopisem, chtěl by to emailem (aby měl důkaz že o to skutečně žádal)... je nějaká možnost jak to zařídit emailově? a pokud ano, co by v té žádosti mělo být a kam to poslat? děkuji. Zatím ještě nedával nikomu svůj přenosový kod, ale má už připravenou SIM kartu od jiného operátora.

Děkujeme všem za rady a přesně tipy co a jak. :-)
poturawa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ziki 1. 3. 2021 17:27

Pokud vím, tak o navrácení nevyužitého kreditu musíte požádat do jednoho měsíce od přenosu čísla k jinému operátorovi a v současnosti už by to mělo být všude bez poplatků. A pokud se nic nezměnilo, tak minimálně T-Mobile chtěl všechny výpovědi a oficiální žádosti vždy písemně buď na sídlo společnosti popř. odnést na značkovou prodejnu a jestli tomu tak stále je, tak nic jiného nevymyslíte. Operátoři to tak vždycky měli, že uzavřít novou smlouvu šlo jakkoli, po telefonu, emailem, kdekoli na ulici, snad i po poštovním holubovi apod., ale rozvázání smlouvy bylo vždycky na dlouhé lokte, aby to měl zákazník co nejtěžší. Prostě tu žádost vytiskněte, podepište, naskenujte a na poště pošlete doporučeně nebo do vlastních rukou, abyste měli potvrzení od pošty, že jste něco posílali. Takto dřív probíhala oficiální korespondence.
"Chytrý napadne špatný názor, hloupý jeho autora."
ziki
Junior

Odeslat příspěvekod poturawa 1. 3. 2021 18:19

no právě jsme četli tady na foru že to jde i emailem, každopádně ikdyby ten dopis... co je potřeba napsat do toho dopisu?
poturawa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 1. 3. 2021 20:25

zavolej na operátora. Nic nikam psát nemusíš. Na webu mají odkaz, tam to rozklikneš a napíšeš číslo, kolik, výrobní číslo, kam a je to. zííííív za 3 týdny to máš.
5x - tý zákazník Oskara / Vodafone ( lépe řečeno Českého mobilu - od 10.1.2000, faktura od Českého Mobilu číslo - 14x )
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rebeltom 1. 3. 2021 20:28

Já to taky potřebuju, tak jsem hledal zde na fóru a našel toto, ale nevím už přesně kde-jestli T-mobile Vánoce nebo jinde, jsou to úryvky 2 odpovědí zde publikovaných, které jsem si zčásti zkopíroval






Jak hovoří Hauzz - teď jsem přenesl jedno číslo od T-mobile k O2 ( k O2 není možné přenést 2 čísla na jednu fyzickou sim - ověřeno v praxi ) a krédo bylo vyplaceno. Myslím, že lze říct, že k vyplacení dojde za 2 - 3 týdny. Stačí poslat oskenovaný a nebo dobře ofocený dopis s popisem situace a sim a kreditu a s vlastnoručním podpisem na info@t-mobile.cz a pak za ty 2 týdny vám přistanou money na účtu. Jdu přenést jedno další číslo s krédem. :D Na tomto druhém čísle je i bonusový kredit, takže kdyby to někoho zajímalo, jestli vypláznou i bonusový kredit, tak to budu vědět asi za 3 týdny ( ale asi skoro určitě 99,999999999999999 % nevypláznou, proč by to dělali že ).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Odpověď na dotaz poslaný z webu (září 2020):

o vrácení kreditu je možné požádat nejpozději do 30dnů od přenosu čísla.

Do podepsané žádosti uveďte prosím tyto údaje:

- Telefonní číslo
- Twist SIM kartu nebo výrobní číslo SIM karty, tzv. ICCID
- Číslo bankovního účtu, na který bude částka vrácena
- Vlastnoruční podpis zákazníka.
- Kontaktní telefonní číslo

Podepsanou žádost můžete zaslat v příloze odpovědi na tuto zprávu.

-- 1. 3. 2021 19:33 --

Ředitel ČTÚ píše:zavolej na operátora. Nic nikam psát nemusíš. Na webu mají odkaz, tam to rozklikneš a napíšeš číslo, kolik, výrobní číslo, kam a je to. zííííív za 3 týdny to máš.




Můžeš, prosím, zde zveřejnit onen odkaz?
Předem děkuji.
rebeltom
Junior

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 1. 3. 2021 21:36

zavolej si na operátora, nebudu to hledat, nebuď línej a pak ho sem napiš :)
5x - tý zákazník Oskara / Vodafone ( lépe řečeno Českého mobilu - od 10.1.2000, faktura od Českého Mobilu číslo - 14x )
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků