Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
předpokládám, že už jste naši reakci obdržel jinde, raději to shrnu ale i tady:
a) Technicky je vše řešené přes tzv. Header Enrichment už několik let s různými partnery. Jde o inovativní technologii, která přináší větší zákaznický komfort i rychlost. Nikde v celém procesu totiž nefiguruje telefonní číslo, jako je tomu u jiných metod. Telefonní číslo je po celou dobu komunikace nahrazeno námi vygenerovaným kódem, tudíž telefonní číslo ani žádný jiný z osobních údajů nemůže třetí strana zneužít, protože opět jen my dokážeme na základě kódu transakci ztotožnit a platbu zaúčtovat.
b) Od každého partnera vyžadujeme splnění náročných kritérií. Toto plnění sami průběžně kontrolujeme, stejně tak prověřujeme i konkrétní podněty našich zákazníků. Při porušení dále jednáme s provozovatelem o nápravě nebo pozastavení služby, k čemuž nakonec došlo i v tomto případě.moje poznámka: patrně jde o moxigames, na které jsem narážel - ty na svém webu mají jen nefunkční odkazy na podmínky služby, podmínky ochrany soukromí a faq. A na landing page se chlubí tím, jak jednoduché je předplatné zrušit a že je na to bezplatné číslo... ale jiný než mailový kontakt na firmu není uveden a postup zrušení předplatného také ne.
c) Souvisí s předchozími body. V případě, že se na faktuře nebo v SMS naúčtuje cokoliv, s čím nesouhlasí, určitě je nejlepší se na nás obrátit, ať vše prověříme a domluvíme se na vhodném postupu.
Mirek, O2 Gurumoje poznámka: Ne, zákazník je v první řadě fakován a odkázán na jednání o reklamaci s tou pochybnou firmou - s tím že O2 je "jen" zprostředkovatel platby. Never ending story
Na partnery klademe vysoké nároky a snažíme se dbát na to, aby byla stránka pro zákazníky vždy pochopitelná, měla všechny náležitosti jako dostatečně přesné uvedení ceny služby, jasně dané podmínky, srozumitelnou komunikaci v češtině nebo řádnou ochranu před hackery. Všechny stránky před spuštěním kontrolujeme. Pokud se o jakémkoli porušení těchto požadavků (většinou následném) dozvíme, ihned jednáme s provozovatelem o nápravě nebo pozastavení služby.
Společnost 02 využívá Header Enrichment již několik let. Nikde v celém procesu však nefiguruje telefonní číslo, jako je tomu u jiných metod – telefonní číslo je po celou dobu komunikace nahrazeno námi vygenerovaným kódem, tudíž telefonní číslo ani žádný jiný z osobních údajů nemůže třetí strana zneužít, neboť opět jen my, jako operátor, dokážeme zákazníka na základě kódu ztotožnit a platbu mu zaúčtovat.
Domča, O2 Guru
brumak píše:Už na tom rejžujou sakra dlouho, jen teď někomu vyšel článek
viewtopic.php?f=1&t=1320880&p=13077849#p13077849
5uch píše:Dokud to nebude v Černých ovcích nebo hlavních zprávách (Český rozhlas nebo TV ČT, Prima, Nova), tak je to malá publicita a O2 z toho může mít jen srandu.
5uch píše:Článek (troufám si tvrdit) vyšel na 3 odborných serverech díky tomu, že jsem do toho začal intenzivně vrtat zde a na FB O2... a někdo odsud z fora (peta809 ?) to posunul dál.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků