jjrr píše:Defacto je to klamavá reklama, chovají se ke svým zákazníkům jako šmejdi, zneužívají vánoce a předražené služby vydávají za vánoční dárky. A věřte tomu, že nachytají spoustu zákazníků, kteří si to aktivují pod dojmem, že je to zdarma. Na druhou stranu si to takoví zákazníci možná i trochu zaslouží.
No, zda si někdo aktivuje službu jen proto že je se slevou (ale ne zdarma)... to je jeho problém. Předpokládám, že u aktivace toho "dárku" je srozumitelně napsáno něco jako "data se slevou".
Takhle pojaté je to už docela dlouho... člověk musí využívat nějakou službu, něco koupit, aby dostal "vánoční dárek" či spíš výhodu. Já dostal jako dárek naposledy navíc nějaké volné minuty a/nebo data před více než deseti lety. Od té doby to bylo vždy o tom, že "dárek" byl spíš tlakem na aktivaci a využívání nějaké služby / tarifu. Podle mustru: "první dávka fetu je zdarma, pak tě naučíme to používat ve velkém, ale musíš si pro to pravidelně chodit."
No nic, já zůstávám na tarifu, ke kterému žádné dárky léta nejsou a můžu jen tiše závidět (nebo se taky smát těm, co podléhají).
Operátoři by žádné "vánoční dárky" dávat nemuseli (mně by to nechybělo). Jiné utility firmy (popeláři, dodavatelé energií), ale ani váš supermarket takhle prezentované "dárky" nedávají, resp. nedávají nic. Ale operátoři mají vánoce tradičně jako prodejní kampaň, kdy prodají nejvíc zařízení/služeb. První telefon pro rodiče jsem také kdysi dávno pořizoval před vánoci (takže je vidět, že jsem vánočnímu běsnění podlehl). Tehdy ještě u Oskara... a jako dárek k němu dostal papírové kapesníčky.