od kissfan 6. 6. 2023 16:00
Takže 2.6. objednáno, placeno kartou - vyskytla se chyba. Peníze zablokovány, strženy, potvrzení o objednávce žádné nedošlo. Vznesen dotaz a bylo mi odepsáno, že objednávku nedohledali a mám jim poslat čas odeslání. Čas zaslán, odpověď již žádná.
Dnes dopoledne v 10:31 objednáno z mobilu přes Operu - platba kartou vyzkoušena 3x a neproběhla. Nahlásilo to chybu s technickými informacemi a po opakování přímo hlášku, že je problém s kartou - což není, protože jinde normálně funguje. Blokace peněz neproběhla.
Po výběru platbou při předání objednávka prošla. Sledování zásilky nefunguje a nevím jak to pošlou, tudíž asi nechám 300 ve schránce, protože momentálně nemám kam jinam poslat, kde by celý den někdo byl, maximálně se pro to stavím na poštu osobně. A pohlídám si, aby mi byly ty první 300 vráceny.
EDIT:
Našel jsem ještě na FB info o dopravě.
Někomu to jde poštou a odesílatel je PJ Expedis - může se ukázat v aplikaci ČP, někdo zkoušel zadat číslo objednávky na stránkách PJ Expedis. Komu to veze kurýr, tak chce nebo nechce ofotit občanku - asi dle nálady.
Co se týká trasování - na přímý dotaz člena oné skupiny bylo podporou T-M sděleno, že trasování předplacených karet funkční NENÍ.
Taky se té karty nemusím dočkat, když se nepotkám nebo nějak nedomluvím po telefonu s kurýrem (snad zavolá).
Takovej bordel jsem nikdy u nikoho nezažil.
Naposledy upravil
kissfan dne 6. 6. 2023 17:14, celkově upraveno 2