Dřív jsem dostal dopis s QR kódem, v platbomatu jsem ten kód ho načetl a z mého konta jsem zaplatil další měsíc. Teď je nějaká novinka, dopisy přestali posílat.
Ten mobil co ho platím používá manželka, teď leží v nemocnici a asi tam ještě nějaký den pobude. Mně říkala, že jí ohledně toho placení akorát přišla nějaká SMS. Tak nevím, jak to zaplatit.
Já mám obyčejný mobil, tlačítkový, internetové bankovnictví nemám a pořizovat si ho nechci.
Chtěl jsem se zeptat přímo v T-mobile (ptal jsem se v místní pobočce, ale tam mi poradit nedokázali), ale na stránkách firmy jsem nenašel e-mailovou adresu, kam bych dotaz mohl poslat. Ani nějaký formulář pro dotazy obyčejných lidí.
Je možné se tam nějak dokontaktovat? Stačilo by mi kdyby mi poslali QR kód a já bych to už zařídil.