Vodafone a jejich nedostatky

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod d.d.t33 10. 5. 2011 08:58

to je neskutecny co ti z...i delaji faktura uz neni druhym mesicem v poradku a kdyz chce clovek neco vyresit tak jim nic nefunguje operator slibi ze zavola za chvilku nazpatek fajn uz je to 24 hodin a nic dnes zkousim volat a slysim oznameni ze mam pouzit hlasovou samoobsluhu :tleskani kam asi volam ze :shock: a jeste dostanu inteligentni radu ze mam pouzit internetovou samosku ktera jako obvykle nejede a tam tohle nevyresim :-\
d.d.t33
Junior

Odeslat příspěvekod wit.cz 10. 5. 2011 13:54

Tiskové oddělení Vodafonu píše:Dobrý den,
naše informační linka je v souvislosti s přechodem na nový systém velmi vytížena dotazy zákazníků. Omlouváme se za zhoršenou dostupnost operátora.
Pokud máte potíže dovolat se na naši informační linku, zkuste prosím využít jiné kanály Vodafonu pro péči o zákazníky, nebo zkusit hovor opakovat později. K dispozici je Vám:
- Internetová samoobsluha
- prodejny, jejichž seznam naleznete na http://goo.gl/AHzjW
- SMS samoobsluha, o které se více dočtete na http://goo.gl/3nxcH
- Hlasová Samoobsluha na *077 nebo 800 77 00 77
- Mobilní samooobsluha na ms.vodafone.cz
- online Centrum péče na http://goo.gl/zRtqC, kde naleznete seznam nejčastěji kladených otázek.
Martina

Nezlobte se na mě, ale internetová samoosbluha, která je takřka nefunkční;
prodejny, na kterých s vámi nikdo nic nevyřeší, pouze se "zadá" problém do systému;
sms samoobsluha, ve které nic nezměníte;
hlasová samoobsluha, která vám problém nevyřeší;
podobně mobilní samoobsluha;
a FAQ, které si může každý vygooglit..

je naprosto k ničemu nejen samo o sobě, ale především v situaci, kdy vám v systému drtivá většina fcí nefunguje a pravá ruka neví, co dělá levá. Pouze již několik měsíců se omlouváte, výsledky jsou naprosto tristní a trpí tím jak zákazníci, tak vaši zaměstanci.

Jsem opravdu rád, že jako váš nenáročný zákazník s minimální útratou, neměnností služeb a operátora, nemusím na vlastní kůži zažít ten váš neskutečný bordel :!: :tleskani
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 10. 5. 2011 15:18

chtěl jsem tu rozepsat všechny moje současné problémy s vodafonem ale bylo by to na hoodne dlouho. volat operatory me uz nebavi (travit 30 min cekani aby se pak ozvala hlaska ze spojeni s operatorem neni mozne me fakt unavuje). cili jednoduse nezaplatim fakturu, ktera je vystavena zcela spatne, a uvidime jestli se pohnou ledy....
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Policak 10. 5. 2011 16:59

Tak tu buď klidný, na to reagují velmi rychle. Den po lhůtě splatnosti ti bude odpojena linka a za aktivaci budou chtít 300 Kč. ;-)
Podpis....to jako můj? Nebo čí? Radši to nechám volný.
Policak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 10. 5. 2011 18:49

Prave to mne u operatoru na tarifech stve, jaci jsou to haj-zli. Platit chteji vcas, cloveka za to hned honi, ale kdyz ma operator neco napravit, tak na zakznika se-re. Sice s laskavosti, ale se-re.
Proto kdyz vse selze, napsat na email vrcholovemu managementu s popisem problemu a napsat, ze ho nikde nechteji resit a dat lhutu s tim, ze jinak napisete problem na CTU nebo COI. A musite byt odhodlani vse opravdu provest, jinak na vas operatori budou pr-det dal.
:-) snad neni muj prispevek sprosty? Jen ostre vyjadruje realitu, s jakou jsem se take setkal :-)
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod wit.cz 10. 5. 2011 19:06

Prosim vas, top management pomalu neumi cesky, natoz aby se zabiral stiznostmi svych zakazniku :D Opravdu mi prijdou usmevne rady typu napis na jmeno.prijmeni@vf ...
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 10. 5. 2011 19:11

ve tvych snech a predstavach to muze byt smesne. Ale v realite to funguje. Snad si nemyslis, ze tyto maily vyrizuji manazeri? To za ne vyrizuje nekdo jiny. Ale uz to ma nejakou vahu.
Tak nepis sve predstavy, ale zkusenosti.
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod mobilman 11. 5. 2011 10:22

Muzu potvrdit ze CEO mi na moje emaily (psane anglicky samozrejme) vzdycky promptne odpovedela a dal uz to se mnou nekdo jiny uz doresil. Nicmene vse jsem posilal z firemni adresy (velka celoevropska telco spolecnost) a samozrejme toho nezneuzivam pro kazdou blbost.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 11. 5. 2011 19:56

Nezneuzivat - to je jasne - napsal jsem, ze vyuzit az vse ostatni selze.
Pak teprve managerum popsat problem a pravdive a slusne popsat, proc to neresite standartne. Cili az jako posledni moznost.
A lze psat cesky i cizincum - oni si poradi.
:-)
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Lutzi 13. 5. 2011 10:24

Tak jsem se dnes totálně slušně řečeno naštvala. :twisted: >:-( :grr: Prostá nechci být.Tak Vodafone má už i ve Vyúčtování bordel. :oboze Dne 10.4.2011 mě přeply na předplacenou kartu a přesto po mě požadují 910Kč z obdobý 10.4.2011 do 9.5.2011.Mě fakt asi brzo odvezou.Jdu volat na linku a jsem zvědavá co vymyslí blbci jedni. :-\Čim dál lepší,chcou po mě peníze ale místo aby mě spokojily s Operátorem tak zavesí. :-\ :grr: >:-( Tak jsem jím nakonec poslala email.Tak jsem zvědavá.


Edit: Ještě že jsem už dávno přešla pod O2. :-) ^^
Naposledy upravil Lutzi dne 13. 5. 2011 13:01, celkově upraveno 1
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Policak 13. 5. 2011 12:14

A mně dnes přišly přenosové kódy, takže bye, bye, Vodafone. :-D
Podpis....to jako můj? Nebo čí? Radši to nechám volný.
Policak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 13. 5. 2011 18:13

Lutzi: pokud sis tedy nezapomněla vypnout balíčky z tarifu, protože ty lze mít i na předplacené kartě. Ale spíš to bude že tě přepnuli až po naúčtování poplatku na další měsíc.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lutzi 13. 5. 2011 20:21

To Snekac: Jenže oni mě přeply na Divokou Kartu.
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lutzi 17. 5. 2011 12:57

Tak Vodafone uznal svoji chybu a částku stornoval. :tleskani
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x.defenze 18. 5. 2011 11:05

Nečetl jsem sice úplně všechny příspěvky, ale taky si rád postěžuju.
Platím totiž zaplatit TŘIKRÁT za odblokování účtu (3x250,- = 750,-; uvedeno jako "Ostatní služby"). Vždy za jedno telefonní číslo. To bych celkem chápal kdybych je využíval avšak dvě z nich jsou již vedena již jako nulový tarif.
Možná nenucený trik of Vodafonu, ale vydařil se jim. Místo mojí prosby obou úplného ZRUŠENÍ telefonních čísel, z nichž první jsem využíval pro službu "internet v mobilu" a druhé v rámci jejich skvělé akce pro dotovaný telefon platím kvůli opožděné platbě.
Dejte si na ně :pozor
x.defenze
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků