VF - Internetová samoobsluha - HESLO!

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod vodafone-maniak 31. 12. 2006 22:15

Ahoj,

má taky někdo podobný problém jako já? Už druhým dnem si chci změnit heslo v Internetové samoobsluze a vždycky příjde SMS s potvrzením, ale heslo nové nefunguje a platí to staré. ...

? :?:
vodafone-maniak
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 31. 12. 2006 22:19

vodafone-maniak : Pokud to opravdu nejde a určitě děláš vše správně, zkus prosím zavolat zákaznickou linku Vodafone a požádej je o pomoc.

Tady ti s tím vážně nepomůžeme.. :roll:
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod vodafone-maniak 31. 12. 2006 22:21

Aleši 76, nežádám Vás o pomoc, akorát mě zajímalo, jestli někdo nemá obdobný problém.... :!:
vodafone-maniak
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 1. 1. 2007 00:49

Tyto problémy se stávají o víkendech kdy vodafone odstaví systém. Měl jsem stejný problém. Jsem přesvědčeny, ze ve všední den to bude ok.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod vodafone-maniak 1. 1. 2007 00:51

DOBŘE. PŘEJI VŠEM ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2007! :D
vodafone-maniak
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iceace 1. 1. 2007 02:01

Nemám přímo tento problém, ale mám trochu jiný problémek se samoobsluhou: měl jsem obyčejnou Vodafone kartu a zíjstil jsem, že Vodafone dovoká karta je o něco málo výhodnější tak jsem to si to změnil přišla mi potvrzovací SMS, že to aktivovali, ale píše mi to(v té samoobsluze), že mám pořád Vodafone karta
iceace
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vodafone-maniak 1. 1. 2007 11:13

No tak to je gól. Po třech dnech mi nefunguje nové heslo, i když mi pokaždé dorazila potrvzovací SMSka. V Hlasové samoobsluze *077, v Menu 3 Novinky a telefony ; zvolte 1 a řekne Vám to, že zrovna nemají žádné novinky. Ještě by mě zajímalo, co je myšeno tím, že ode dneška je v Internetové samoobsluze anketa, jestli bychom jako zákazníci rádi přivítali i v VF prodejnách zákaznický servis . ? :mrgreen: :D
vodafone-maniak
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vendalin 1. 1. 2007 11:50

Ona to asi nebue chyba jen samoobsluhy, ale celeho Vodovodního systému. Syn přešel Ze čtvrtka na pátek z karty na tarif, bohužel ještě ke svému po svém. V samoobsluze se nachází následující stav :

"Stav a datum vypršení kreditu
Zůstatek v 11:33 dne 1.1.2007 činí: 0,00 Kč
Datum vypršení kreditu:
Datum vypršení platnosti Vodafone karty:

Je nám líto, ale váš kredit vypršel. Pokud nechcete, aby náš systém vaši Vodafone kartu dne automaticky deaktivoval a zrušil její telefonní číslo, dobijte ji prosím nejméně částkou 200 Kč."

pochopitelně v tarifu má stále napsáno Vodafonkarta. Podotýkám, že ze zvýše uvedeného textu jsem nic nevynechal, ( a na kreditu je minimálně 1000,- Kč )

ale teď ta perlička:

Když jsem volal "moudré operátorce", tak mi sdělila , že nastala nějaká systémová chyba a že to předá na technické oddělení. ( potud vše logické ) Když jsem ji však sdělil, že sysstémové chyby a problémy mají poslední dobou nějak často a že se mi to vůbec nelíbí, tak mne ujistila, že chyby nemívají vůbec. No a když jsem ji řekl, že ji asi o tom nadřízení špatně informují , tak mne ujistila , že o žádných předchozích problémech nikdy nic neslyšela a že už je tam zaměstnána dlouho, takže by o tom něco musela vědět.

mimochodem technické odd. má na vyřešení 4 dny, tak jsem požadoval sdělení výsledku po prošetření. Tk jsem zvědav co se dozvím. Předpokládám, že nic.
Vendelin
Vendalin
Junior

Odeslat příspěvekod tommy:-) 1. 1. 2007 11:55

No to je obrácená situace. Ja přešel zase z tarifu na kartu a mam to jako tarif i kartu. Bez komentáře:)

Jinak to jestli byste v prodejnách uvítali zákaznicky servis neni nelogická otázka. Jsou určeny jako distribuční kanály. Tedy prodejní. Třeba výměny sim a podobně vám mají chodit poštou atd. Případný servis na prodejně je dobra vůle prodavače. Třeba přichystali změny. A ze jich má být dost. Ovšem jestli to bude podmíněno nefunkčním systémem tak ne, děkuji:)
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod aege 1. 1. 2007 12:05

A já zase nemám od říjnového vyúčtování jedenkrát jedno správně!Každý měsíc mi nabíhají nějaké balíčky za 500 kč,které jsem nikdy neaktivovala a nevyužívala,když volám chytreho operátora snaží se mi vemluvit,že jsem asi nato zapomněla!Pak mi je ztornují,aby se v dalším vyúčtování objevily znovu!Musím asi poslat písemnou reklamaci,by mne někdo vzal vůbec v potaz! :(
aege
Junior

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 1. 1. 2007 12:43

Vendalin píše:ale teď ta perlička:

Když jsem volal "moudré operátorce", tak mi sdělila , že nastala nějaká systémová chyba a že to předá na technické oddělení. ( potud vše logické ) Když jsem ji však sdělil, že sysstémové chyby a problémy mají poslední dobou nějak často a že se mi to vůbec nelíbí, tak mne ujistila, že chyby nemívají vůbec. No a když jsem ji řekl, že ji asi o tom nadřízení špatně informují , tak mne ujistila , že o žádných předchozích problémech nikdy nic neslyšela a že už je tam zaměstnána dlouho, takže by o tom něco musela vědět.
a/quote]
Když čtu podobné příspěvky a "neuvěřitelné" historky ze světa infolinek, tak jsem se pokaždé jen pousmál, nyní již ale reagovat budu. Vendaline, nevím, jaké informace a postřehy máš z fungování různých infolinek, nicméně tutilování "moudrá operátorka" mi nepřipadá moc lichotivé. A z mého pohledu můžu říct, že operátorka udělala všechno tak, jak měla.

Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vendalin 1. 1. 2007 13:10

Možná " moudrá operátorka " zní nelichotivě, ale není tomu tak nemyslel jsem to nijak zle, přestože naštvaný jsem. Reagovala logicky správně jen ta neinformovanost o nefunkčnosti mne překvapila. Zkušenosti s jinýma operátorama pochopitelně mám také , tato optavdu nebyla zase tak nejhorší . Ale o tom neni třeba diskutovat, takové zkušenosti dobré i špatné má každý. Možná jsem se rozepsal více než bylo vhodné. Zdeněk L. však asi trochu vybočil z tématu. Můj příspěvek se ani tak netýkal operátorky ( byť to možná tak vypadalo ) , ale problémů u Vodafonu jako takového. Reagoval jsem spiše je na problémy s nefunkčností něčeho , než nefunkčnosí operátorky. Ta si myslím fungovala správně. Jinak proti Vodafonu zásadní námitky nemám i když to tak třeba vypadá. Zdravím a přeji pěkný nový rok. Všem
Vendelin
Vendalin
Junior

Odeslat příspěvekod vodafone-maniak 1. 1. 2007 13:36

Teď jsem volal na operátora, zvedla to nějaká ženská z oddělení Po svém a stěžoval jsem si na pokrytí, nefunkčnost samoobsluh a řekl jsem ji, že jsem zvědav, co budou dělat, kdyby se stalo, že ty víkenodvé SMSky by se účtovaly. Nakonci mi řekla, že mi hovor zpoplatní, i když jsme se bavili jen o pokrytí, ale já ji řekl o těch SMSkách. ... :roll: Prý v rámci vstřícného kroku mi to účtovat nebude, ale příště již ano. :shock: Ale říkám, bylo to něco, než jsem ji řekl, že hovor účtován být nemůže, a ona zase tlachala to svoje, že jsem se zmínil i o SMS. Když jsem pohrozil stížností, už byl vstčíný krok na světě. Sama mi přizanala, že výpadek na severní Moravě i v jiných části ČR mají už více jak tři dny, a technici stále nevědí, kde je problém ... MYSLÍM SI SVOJE .... :oops:
vodafone-maniak
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thom 1. 1. 2007 14:41

Ta Samoobsluha je teď fakt nějaká divná. Na několika číslech jsem aktivoval (v pátek pozdě večer a pak znovu ještě v sobotu) balíček Víkendové SMS a Extra Nabito. Potvrzující SMS přišly, ve výpise balíčků se tyto tváří jako neaktivní, ale dle Chytrého přehledu se SMS neúčtují a z čerpání tarifu ubyly nějaké vyčerpané prachy (což bych vysvětlil tím, že se na to aplikoval ten balíček) :shock:

Ale co, pokud mě to nestojí prachy navíc a funguje to, vem to čert. Nastavené inkaso u T-Mobilu se mi zobrazilo v T-Zones až asi po 14 dnech, takže tohle je ještě v normě. Pokud ale nefunguje heslo, je to dost opruz, to chápu :(
Thom
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod iceace 1. 1. 2007 15:31

taky jsem si aktivoval jeden z balíčků a píše to v této chvíli nemáte aktivní žádný balíček, ale funguje tak je to v poho. Ale už by s tím mohli něco udělat člověk je potom nejistý
iceace
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků