Počet zákazníků T-Mobile překročil 5 milionů

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod pan Y. 30. 1. 2007 18:33

Jedno T-Mobilu nelze upřít - dobrou studentskou nabídku, lépe řečeno nabídku pro mladé, na kterou v roce 2006 dostali spoustu lidí. Docela by mě zajímalo, kolik procent tarifních zákazníků tvoří zákazníci s Bav se (z toho kolik jich přibylo po září 2006).
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod copper 30. 1. 2007 19:24

ales76 píše:jen bych chtěl připomenout turl=http://mobilforum.mobilmania.cz/viewtopic.php?t=32187]tuhle[/url] diskuzi, respektive její konec.../quote]
Samozrejme ze se to tu zvrhne ve flame a OT, je to jen otazka casu. Ja v tomto threadu koncim ...
~ Carpe diem ~
copper
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan trojtý X 30. 1. 2007 19:30

Hmm ten TM teda fakt jede! U nás ve třídě asi 15 lidí přešlo od konkurence právě na tarif Bav se.
Používám SE K750i, T-Mobile
pan trojtý X
Junior

Odeslat příspěvekod just.in® 30. 1. 2007 19:31

Jen je mi divný, že statistiky vydával t-m vždycky nejpozději a teď se na O2 a Vodafone ještě čeká :-|
just.in®
Junior

Odeslat příspěvekod bigosp 30. 1. 2007 20:01

Domnívám se, že je mnohem důležitější je jaké má, který operátor zisky. Ne to kolik má klientů.
Pokud budu podnikatel a bude ke mě chodit 100 lidí dělat nákup za 10 kč, tak budu tiše závidět konkurenci, kde zajse 1O lidí a utratí tam 10000 kč. Všude, ale budu tvrdit, že ke mě chodí více zákazníků.

Můj názor ni víc: nevím jak na tom operátoři jsou, jen se domnívám, že počet aktivních sim karet je údaj k ničemu.
Naposledy upravil bigosp dne 30. 1. 2007 20:42, celkově upraveno 1
bigosp
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod just.in® 30. 1. 2007 20:06

Přesně tak. Nejdůležitější je pro mne ARPU.
just.in®
Junior

Odeslat příspěvekod XXTeens 30. 1. 2007 20:10

[quote="just.in®";Přesně tak. Nejdůležitější je pro mne ARPU.e/quote]
Za ARPU si nic nekoupíš. Koupíš si něco jedině za zisk a ten má Voda bezkonkurenčně nejnižší (TM je těsně druhej za O2 mobile).
XXTeens - Simply closer...
XXTeens
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 30. 1. 2007 21:00

Přesně tak, rozhodující je dlouhodobý zisk.Samozřejmě většinou to jde ruku v ruce s počtem simkaret.

O2 mobile je GSM + pevný linky?? nebo se srovnává jen mobilní větev s TMO??Já jen aby to nebylo zavádějící...
T.E.CH
Junior

Odeslat příspěvekod just.in® 30. 1. 2007 21:09

Samozřejmě že nemůžeš slučovat pevnou a mobilní síť. To by modří měli téměř 8 miliónů zákazníků :-)
xxteens: no je těsně, je vidět, že i velký firmy přechází na magentu :-)
just.in®
Junior

Odeslat příspěvekod Fido+ 30. 1. 2007 22:44

ales76 píše:Je mi to úplně šumák (ať už by šlo o kteréhokoli operátora, pro mě je důležité, co mi nabídne, ne jestli má 5 milionů aktivních SIM nebo třeba 3,5..), jen bych chtěl připomenout curl=http://mobilforum.mobilmania.cz/viewtopic.php?t=32187]tuhle[/url] diskuzi, respektive její konec.../quote]

Presne. Taky je mi uplne jedno kolik ma operator zakazniku ale co mi nabidne a za kolik.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AgentSvr 31. 1. 2007 00:20

...no tak vám, lidem z oboru může být jedno, kolik má operátor zákazníků. Ale zas tak ukradený vám to není, jinak byste neztráceli čas tím, že napíšete, že je vám to šuma fuk. Tak mě to třeba úplně jedno není a například valná většina lidí, co se nedokáže rozhodnout dá právě na to, kde je většina a řeknou si "je tam víc lidí a kdyby to nebylo výhodné, tak jich ten Tímobajl nebude mít tolik.."
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 31. 1. 2007 03:04

Bodejď by něměl 40% nárůst paušálních zákazníků, když chytré mladé a rodiče přitáhne na špičkový tarif Bav se a tu druhou skupinu nerozumných případně starších přitáhnou pouliční naháněči. Teď jsem právě v rámci 14denní lhůty radil kamarádce jak zrušit tarif, který si na ulici pořídila prej jen proto, že ji slíbili za 226Kč celých 200 minut a 100SMS... Až po podpisu zjistila, že to je jednorázové, tak alespoň jí dám teda ten Bav se... TM tak svou malinko pochybnou strategii pokryje celé spektrum potenciálních zákazníků - jak chytré, tak hloupé...
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod goob 31. 1. 2007 03:53

Mario:Tohle jsou bohužel dealeři, kteří dostávají od T-M provize. Být Tebou, tak je T-M napráším a třeba se pokusí s danou firmou zjednat nápravu.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan Y. 31. 1. 2007 09:01

goob: Myslím, že na chování dealerů by měl T-Mobile dohlížet také sám a nespoléhat jen na zpětné reakce zákazníků. Přeci jen dealeři mu dělají vizitku. I když na druhou stranu, T-Mobile dělá někdy sám sobě taky pěknou vizitku (binec v účtování datových zvýhodnění) a nijak ho to netrápí, takže chování dealerů ho taky asi nebude trápit.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vlk 31. 1. 2007 10:25

Já bych se nedivil, kdyby se polovina z těch 5 M nechala hloupě nachytat. Je to jen otázka reklamy a lidské hlouposti.
Vlk
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků