Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 17. 12. 2020 20:45

Soubor stáhnout jde, akorát je poškozený.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a/nebo učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí.
Na off-topic, provokace a urážky již nějaký čas nereaguji, píši a reaguji pouze věcně. Děkuji za pochopení.
Raziel-CZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 17. 12. 2020 21:00

A když se ten stažený .pdf otevře v nějakém čistě textovém editoru/prohlížeči - je v něm alespoň náznak formátu PDF? Na začátku je deklarace formátu a verze: %PDF-1.3, pak jsou nějaké další čitelné deklarace (slova v češtině a angličtině...)?

Jako .PDF ten soubor s čistě textovou chybovou hláškou samozřejmě otevřít nejde, z hlediska prohlížeče .PDF jde o poškozený soubor, nemá potřebnou hlavičku.
5uch
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 18. 12. 2020 08:05

Kód: Vybrat vše
Error: There was an error when calling service with params: IdcService=VDF_GET_INVOICEvfInvoiceNumber=766909707
error code: -1
message: Unable to download '(null)'. Invoice number '766909707' was not found.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a/nebo učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí.
Na off-topic, provokace a urážky již nějaký čas nereaguji, píši a reaguji pouze věcně. Děkuji za pochopení.
Raziel-CZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vjetsik 18. 12. 2020 21:06

Poslední cca 3 měsíce mi to taky kravilo a házelo to chyby, teď za listopad jsem to kupodivu stáhnul napoprvé. Ovšem ostatní věci po poslední aktualizaci, to absolutní tragédie. Než se cokoliv načte, trvá to min. 20 sec., nesmyslný cifry v aktuální útratě atd. Léta to chodilo cca bez problémů, poslední rok a půl průsšvih. Už mi ani nebaví to s nima každej měsíc řešit takže si musím hlídat cifry na vyúčtování.
vjetsik
Junior

Odeslat příspěvekod Myčoken 4. 2. 2021 15:57

1vf.jpg
Když Vodafone "vylepšuje" samoobsluhu, je to se 100% jistotou vždy tragédie. Nesmyslné údaje jež generuje mobilní samoobsluha ve správcovském zobrazení (pro několik čísel pod jedním účtem) jsem reklamoval již mnohokrát. Vždy to trvá několik týdnů, než to dají dohromady. Po posledním vylepšení samoobsluhy to zase ukazuje nesmysly, viz. příloha. Reklamoval jsem již před dvěma týdny, zatím bez výsledku, jako obvykle.
Ještě pozn.: uvedené číslo má k dispozici 2,5 GB dat, podobné nesmysly se zobrazují i u dalších čísel ve skupině.
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Myčoken 23. 2. 2021 22:33

11vf.jpg
Impotence Vodafonu potvrzena. Od první reklamace uběhl více než 1 kalendářní měsíc a stav je stále stejný ... :-)
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antoushek 25. 2. 2021 22:23

Dá se nějak zaplatit platební kartou vyúčtování Vodafone ve výši 49 Kč? Samoobsluha mi to nenabídla, na faktuře je psáno: Neplaťte, částka je nižší než 120 Kč. Ale já bych to chtěl uhradit.
antoushek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 25. 2. 2021 22:38

V bankomatu?
GeneHawkins
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hgfdsa 26. 2. 2021 07:01

V bankomatu i v samoobsluze to kartou jde, ale zaplatit musiš nejméně 120 Kč.
hgfdsa
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 26. 2. 2021 10:29

Ja mam u jedne karty vyuctovani na 80Kc uz snad rok a pul a porad si to inkasem nestahli.
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků