Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod adam.jacques 2. 4. 2021 15:20

Jo, Vodafone... to je kvalita ��
Přílohy
Screenshot_20210205-095331_My Vodafone.jpg
adam.jacques
Junior

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 2. 4. 2021 17:28

My budeme z podobných důvodů u Vodafonu 21.6., kdy skončí rámcová smlouva, končit. Útrata přes 5.000 Kč, nic v samoobsluze nefunguje, operátoři se jen omlouvají, ale nikdy ani nezavolají zpět, dovolat se na linku trvá vždy nejméně 3/4 hodiny, množstevní a/nebo retenční ceny mnohem vyšší něž u konkurence, která umí nižší i v případě jediného čísla atd. Vodafone to v ČR asi už nebaví. Nejmenší operátor patrně má zájem se ještě zmenšit. Osobně od Vodafone odcházím po 20 letech. Byl jsem jedním z prvních zákazníků ještě za doby Oskara. Druhý den od zahájení prodeje Oskar SIM karet jsem byl od té doby dosud přetrvávajícím klientem. No nedá se svítit, je čas změny. R.I.P. Oskar & Vodafone.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a/nebo učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí.
Na off-topic, provokace a urážky již nějaký čas nereaguji, píši a reaguji pouze věcně. Děkuji za pochopení.
Raziel-CZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .357 8. 4. 2021 07:15

Už mě to taky štve. Sice mají zase novou samoobsluhu, ale ta ještě není dotažená, takže nefunguje tak jak má. Ukazuje to nesmysly a některé služby v ní nejdou nastavit. Když zavoláte na infolinku, tak čekáte na spojení třičtvrtě hodiny a pokud jim dotaz pošlete písemně, tak vám odepíše nějakej retard totální kravinu...
.357
Junior

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků