Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Lutzi 8. 1. 2014 22:46

@martin_o5: Já svoje administrátorské heslo také zapoměla když jsem byla u Vodafone.Přes linku to ale nikdo se mnou neřešil,až v prodejně mě dali nové heslo které jsem si musela sama zvolit,stím že muselo být jiné než uživatelské.
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 12. 1. 2014 13:44

Zdravím Martine,
když Administrátorské heslo neznáte, je možné ho obnovit několika způsoby, viz http://pece.vodafone.cz/app/answers/lis ... a_id/1071/. Jestli máte blízko naši prodejnu, můžete zajít i tam, jak píše Lutzi :-) Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel-biker 12. 1. 2014 15:35

Já bych se zdovolením trošku opřel do Vodafonu 8-)

Měl jsem 50% slevu na nějaký tarif dohodnutou ústně na 12 měsíců. Po skončení této doby naskočil tarif za 100%(za rok 2013 trochu spadly ceny že ano) s tím že mne nikdo neinformoval smskou, nikdo mi nevolal s nabídkou nového tarifu,já to zjistil cca za 15 dní+5dní změna takže 20 dní za předraženou cenovku(cenovka těch 100% je jenom o 200Kč vyšší než Váš neomezený tarif bez závazku)...na straně Vodafone žádná chyba, na infolince *77 mi řekete že je takových lidí mraky, že je přece nebudete obvolávat(logické, když je okrádáte). Reklamaci na infolince prý nemám nárok :tleskani

Hlášení "voláte do jiné sítě než Vodafone"...super hláška, akorát to hlásí jenom čísla převedená od Vás k jinému operátorovi. Není to divné hlášení ??? snad když ji nechci tak ji deaktivuju a když ji chci hlásit, tak by měla být užitečná :pozor

Od 8.2.2014 platí nové podmínky, máte v nich uvedeno že je možné podle zákona odejít od Vodafonu i se smlouvou na dané plnění třeba 2 roky(nebo méně) a pokuta může být maximálně 20% z tohoto plnění? Já to v těch podmínkách nemohu nějak najít :hm

-- 12. 1. 2014 14:49 --

Dále bych se chtěl Vodafone zeptat následující.....kamarád měl Vodafone tarif bez závazku, před několika měsíci odešel k jinému operátoru protože Vaši nabídka v dané ceně bylo "5minut volání zdarma+prošoupané boty". Přechod se mu přehoupl 1 den do nového účtovacího období ale byl mu účtován paušál celý měsíc a ne poměrnou částkou 1den. Bylo to úmyslně ? :tleskani
Pavel-biker
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod davsopl 12. 1. 2014 16:17

Pavel-biker
...Přechod se mu přehoupl 1 den do nového účtovacího období ale byl mu účtován paušál celý měsíc a ne poměrnou částkou 1den. Bylo to úmyslně ?

Tak na toto je u nás "expert" Vodafone. O2 a T-Mobile to vždy řeší poměrnou částkou. Určitě doporučuji reklamovat. Otázka je jestli to mají takto stanovené ve všeobecných obchodních podmínkách. V opačném případě se obrátit s podnětem na ČTÚ.

bod 3.1.4 VOP Vodafone - Pokud nesouhlasíte s výší Vyúčtování nebo nejste spokojeni s kvalitou poskytnutých služeb, máte právo je reklamovat. Reklamaci je třeba podat písemně a v souladu s Reklamačním řádem.

bod 3.1.5 VOP Vodafone - Vezměte prosím na vědomí, že podání reklamace dle čl. 3.1.4 výše nemá odkladný účinek na splatnost reklamací dotčeného Vyúčtování.
davsopl
Junior

Odeslat příspěvekod Pavel-biker 13. 1. 2014 12:31

Tiskové oddělení Vod píše:Zdravím Martine,
když Administrátorské heslo neznáte, je možné ho obnovit několika způsoby, viz http://pece.vodafone.cz/app/answers/lis ... a_id/1071/. Jestli máte blízko naši prodejnu, můžete zajít i tam, jak píše Lutzi :-) Ondra



Dnes nelze podle infolinky Vodafone(péče o zákazníka) podat výpověď tarifu se závazkem k datumu 8.2.2014. Prý musím čekat do 8.2., dále pak se bude řešit doplatek minimálního plnění (jo že to bude 1/5 se musím připomenout sám), následně posílat k podpisu papíry a pak až se Vodafone uráčí bude možný převod k jinému operátoru. Až zavolám 8.2.2014 na infolinku, tak mi řeknete že je pozdě, že jsem měl zavolat dřív a že máte několika-měsíční výpovědní lhůtu. 8-P

Vážený pane a nejlepší prda je informace od pracovníka "péče o zákazníka" že musím zaplatit jak minimální plnění x měsíce /5 tak i slevu za telefon který jsem dostal a na základě něho je to plnění. Na faktuře je sleva na telefon 0,-Kč. Nic jsem nevyřešil, žádnou hmatatelnou informaci ani částku k doplacení jsem nezískal.

Takové informace dostanu při požadavku dát Vám výpověď....jooooo *** na lidi 8-)
Naposledy upravil Fíla dne 13. 1. 2014 15:27, celkově upraveno 1
Důvod: na fóru piš slušně
Pavel-biker
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 13. 1. 2014 12:50

Tak proč podepisuješ takovou smlouvu, když ji pak nechceš dodržet? Takovýho exota aby člověk pohledal...
GeneHawkins
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel-biker 13. 1. 2014 14:35

tak před více jak rokem byly trochu jiné ceny než teď a jak se zdá Vodafone s tím prozatím nehodlá nic dělat.....za další se mi pokazila po roce obyčejná Nokie od Vodafonu a reklamaci neuznali v autorizovaném servisu, takže jsem měl Vodafone Sim kartu s paušálem ale nebylo ho do čeho dát(Vodafone to neví, nemá propojeno reklamační řízení auorizovaných servisů s telefony které sám prodal přesto že Vodafone je pro mne prodejce a tváří se že ho to nezajímá)
Pavel-biker
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pavel-biker 13. 1. 2014 22:35

před rokem telefon za 400K haha tak nějaká čína...úplně základní Nokie stála přes litr a kupovat si v té době takový telefon když platím několik stovek za paušál byl nesmysl. Zpětně kdybych to tenkrát věděl co bude dnes, ano koupil bych si ten telefon a dnes měl klid a už byl převedený u jiného operátora.

Mám takový pocit že některé z vás ***, když se píše o problémech s Vodafonem. Předpokládám že od nich nebudu odcházet sám a mohly by se tyto informace někomu hodit....zvláště když na infolince se nic nedozvíte, nemáte na nic právo ani podat reklamaci(vše se musí řešit zdlouhavě písemně přes formuláře na www), krom toho převádím zrovna dvě další čísla z rodiny. Dva měsíce už jsou převedené 2 čísla k bleskmobilu. Je mi jasné že se budou bránit zuby nehty a vyhrožovat kolik nemají právníků.

Před 2 lety se zavolalo na infolinku Vodafone, za 5 minut bylo vše domluvené, vyřízené a s ničím nebyl problém vše se dalo okamžitě dohodnout, vždy vyšel Vodafone vstříc a měl zájem o zákazníka! A dnes? Dnes vás péče o zákazníka natvrdo odpálkuje, ceny paušálů jsou dnes vzhledem ke konkurnci nastaveny katastrofálně. Jsem u nich 8 let a mám menší výhody než nový zákazník. Ale co nějak to dopadne :-)
Naposledy upravil Fíla dne 13. 1. 2014 22:45, celkově upraveno 1
Důvod: na fóru píšeme slušně a ne jako doma
Pavel-biker
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 14. 1. 2014 15:11

Pavel-biker píše:Hlášení "voláte do jiné sítě než Vodafone"...super hláška, akorát to hlásí jenom čísla převedená od Vás k jinému operátorovi.

Zdravím, Pavle, hláska je dělána podle legislativních požadavků, proto funguje tímto způsobem.

Pavel-biker píše:Já to v těch podmínkách nemohu nějak najít :hm

Nové podmínky máme na stránkách, informaci o výši doplatku při předčasném ukončení najdete v části D.

Pavel-biker píše:Přechod se mu přehoupl 1 den do nového účtovacího období ale byl mu účtován paušál celý měsíc a ne poměrnou částkou 1den. Bylo to úmyslně ? :tleskani

Určitě to úmysl být nemohl, datum přenosu si zákazník nastavuje s novým operátorem, takže to jsme nemohli ovlivnit. Informace k účtování služeb při zrušení čísla je uvedena v Ceníku na první straně, ve Všeobecných podmínkách v bodě 6.3 a také v Centru péče.

Pavel-biker píše:Dnes nelze podle infolinky Vodafone(péče o zákazníka) podat výpověď tarifu se závazkem k datumu 8.2.2014. Prý musím čekat do 8.2.

To je správně, Pavle, nové podmínky nejsou platné, proto podle nich nemůžete podat výpověď předtím, než nabudou platnosti.

Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drobek81 20. 1. 2014 17:12

Po skoro dvou letech u O2 musím uznat, že s Vodafonem a jejich operátory šlo řešit a dořešit zdárně všechny dotazy či problémy. Dnes jsem byl donucen od O2 utéct, bohužel však ne k Vodafonu (přestal mít a stále u nás nemá signál). Chtěl bych tímto operátorům Vodafonu poděkovat za vstřícná jednání v dobách, kdy jsem byl jejich zákazníkem. Poznal jsem, že nefunkční samoobsluha je jen malá věc a že každé zavolání na infolinku O2 znamená jiný názor a nový slib, o neschopnosti řešit stížnosti ani nemluvě (zajímavé je, že před odesláním čísla pro zrušení uznali chybu a slíbili nápravu avšak dle hesla "slibem nezarmoutíš"). O2 funguje jak zdravotnictví, dokud něco nepotřebujete tak pohoda...Tedy ještě jednou díky a vzpomínám.
drobek81
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Well-being 20. 1. 2014 18:52

Dojemné ... ;-)

Ale nyní vážně. VF samoobsluha po letech vylepšování a s tím spojených problémů, alespoň podle mých osobních zkušeností, jede dobře, jsem spokojen.
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drobek81 22. 1. 2014 00:04

Nevím, jak funguje samoobsluha nyní ale je s podivem, že mi dnes volal někdo od Vodafonu s nabídkou neomezeného tarifu. Když sem se zmínil o nedostupnosti signálu, tak prý jestli sem si to ověřoval i v současné době :-) Zajímavá souhra náhod 8-) Nevím, zda je to náhoda že po téměř dvou letech od změny operátora mi zčistajasna zavolají, nebo zda může mít vliv příspěvek zde :?:
drobek81
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hongmi 22. 1. 2014 20:01

Me zase dnes volala operatorka CEZu, jestli nechci od nich plyn a mobilni sluzby.
hongmi
Junior

Odeslat příspěvekod pulpivo 25. 1. 2014 11:05

Stále neplánujete nastavení přesměrování přes samoobsluhu ? Nechci pokaždé když nechám svůj druhy telefon doma, nebo v práci volat na infolinku.
pulpivo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 25. 1. 2014 11:29

Neuvěřitelné, ale chtěl jsem se zeptat právě ted na to samé. Takže se přimlouvám, už jsme nejméně dva, kteří by to ocenili.
GeneHawkins
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků