Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Myčoken 7. 7. 2020 09:16

Ani po několika reklamacích nezobrazuje VF samoobsluha čerpání dat u tarifu Red+ správně. Předchozí stav byl takový, že správce skupiny viděl grafické znázornění jak skupiny, tak i jednotlivých členů na jedné obrazovce. Nynější stav je takový, že grafické znázornění jednotlivých členů skupiny (při správcovském zobrazení) zmizelo úplně a graf uvádí nesmyslné hodnoty, které neodpovídají ani skupině a ani jednotlivci.
Přílohy
11VF.png
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Myčoken 31. 7. 2020 09:27

Neuvěřitelné se u Vodafone stává skutečností. Výše uvedený problém,tento impotentní operátor, řeší již od května 2020 a doposud nevyřešil ... ;-)
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Myčoken 17. 8. 2020 12:31

Huráááá :-)
Vodafone po tříměsíčním úsilí vyřešil problém se zobrazením čerpání sdílených dat.
Přílohy
11VF.JPG
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lomax 1. 9. 2020 13:26

V sobotu a v neděli jsem žádal v Samoobsluze mnohokrát o OKU (Služby / Kódy pro přenos čísla / Vyřeším vše sám / Zobrazit), ale nikdy nepřišel SMS potvrzovací kód, který k tomu Vodafone vyžaduje. Včera dopoledne začaly chodit všechny SMS kódy za celý víkend, ještě i později chodily se zpožděním a proto to s nimi stále nešlo potvrdit v tom pětiminutovém okně. Odpoledne se to nakonec povedlo a OKU jsme dostali.
Kaktus. O 72 % levnější než po (75% a 25%) slevě u Vodafone. Nyní 6 aktivních SIM. :)
T-Mobile Twist 499 Kč za 12 měsíců po 1 GB: 5 SIM.
Lomax
Junior

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 1. 9. 2020 13:55

No tak sláva.
GeneHawkins
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod adam.jacques 5. 10. 2020 10:33

Ve Vodafonu má měsíc 32 dní :tleskani :-D
32 dní do konce.jpg
32 dní do konce.jpg (34.28 ) Zobrazeno 1783 krát
adam.jacques
Junior

Odeslat příspěvekod Myčoken 19. 11. 2020 15:14

Vodafone dokáže neuvěřitelné proměnit ve skutečnost!
Od května letošního roku po dobu tří měsíců dával VF dohromady samoobsluhu tak, aby ukazovala skutečná volná data u tarifu Red+ Nyní kdy už všechno jakž takž fungovalo, zasáhl do samoobsluhy takovým způsobem, že je všechno zase v (_!_) U Vodafone zřejmě pracují nějací maniaci, kteří musí pořád něco vylepšovat. Bohužel, zpravidla vždy k horšímu.
Stav je nyní takový, že v jedné části samoobsluhy mám na svém čísle ještě volná (nevyčerpaná) data a v jiné části samoobsluhy už nemám nic. Rád bych dal těm amatérům radu: když něco funguje, nešťourejte do toho ... ;-)
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ze.us 19. 11. 2020 15:21

Pocet uzivatelu se spravne fungujici samoobsluhou je omezen. Nekdo holt prudil vic nez ty a proto to ted jemu funguje a tobe ne.
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Myčoken 19. 11. 2020 15:35

Vysvětlení je to docela vtipné, ale praxe je asi taková: prudím (dožaduji se) správného fungování samoobsluhy často a důrazně a přesto je mi to houby platné. Chvíle kdy samoobsluha funguje bez problémů jsou čím dál vzácnější ... :-)
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod FiczyC 19. 11. 2020 19:58

Vy tu nadavate na vodafone ale byli jste nekdy u o2 v samoobsluze? Ta vodafonni je oproti domu nebe a dudy.
FiczyC
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 28. 11. 2020 13:09

Zasraná zkurvená nová samoobsluha! Potřebuju změnit datastrop u jiného čísla a místo toho, abych to za 20 vteřin nastavil, musím se těma sračkama prohrabovat!!!
***** já mám žílu!!!

-- 28. 11. 2020 12:18:12 --

Děláte si *****?

Screenshot_20201128_121550_com.zentity.vodafone.jpg
GeneHawkins
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 28. 11. 2020 14:59

Pozitivni je, ze vedi, kdy to bude fungovat :-D
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod ze.us 28. 11. 2020 18:25

Ale to preci vime i my ;)
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod miromen4 28. 11. 2020 23:51

GeneHawkins píše:Zasraná zkurvená nová samoobsluha! Potřebuju změnit datastrop u jiného čísla a místo toho, abych to za 20 vteřin nastavil, musím se těma sračkama prohrabovat!!!
***** já mám žílu!!!

-- 28. 11. 2020 12:18:12 --

Děláte si *****?

Screenshot_20201128_121550_com.zentity.vodafone.jpg

Vykřik do tmy...tedy z tve strany.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 29. 11. 2020 00:41

Jsem rád, že sis to přečetl.
GeneHawkins
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků