Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod adam.jacques 2. 4. 2021 14:20

Jo, Vodafone... to je kvalita ��
Přílohy
Screenshot_20210205-095331_My Vodafone.jpg
adam.jacques
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 2. 4. 2021 16:28

My budeme z podobných důvodů u Vodafonu 21.6., kdy skončí rámcová smlouva, končit. Útrata přes 5.000 Kč, nic v samoobsluze nefunguje, operátoři se jen omlouvají, ale nikdy ani nezavolají zpět, dovolat se na linku trvá vždy nejméně 3/4 hodiny, množstevní a/nebo retenční ceny mnohem vyšší něž u konkurence, která umí nižší i v případě jediného čísla atd. Vodafone to v ČR asi už nebaví. Nejmenší operátor patrně má zájem se ještě zmenšit. Osobně od Vodafone odcházím po 20 letech. Byl jsem jedním z prvních zákazníků ještě za doby Oskara. Druhý den od zahájení prodeje Oskar SIM karet jsem byl od té doby dosud přetrvávajícím klientem. No nedá se svítit, je čas změny. R.I.P. Oskar & Vodafone.
ICT servis, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .357 8. 4. 2021 06:15

Už mě to taky štve. Sice mají zase novou samoobsluhu, ale ta ještě není dotažená, takže nefunguje tak jak má. Ukazuje to nesmysly a některé služby v ní nejdou nastavit. Když zavoláte na infolinku, tak čekáte na spojení třičtvrtě hodiny a pokud jim dotaz pošlete písemně, tak vám odepíše nějakej retard totální kravinu...
.357
BAN MM.cz

Odeslat příspěvekod vjetsik 21. 4. 2021 15:16

Tak už 2 hodiny zase total výpadek, nejde se ani přihlásit! Fakt profi IT.
vjetsik
Junior

Odeslat příspěvekod vjetsik 1. 5. 2021 08:51

Pozor, pozor! Včera po opětovných problémech se Samoobsluhou jsem se v diskuzi na jejich FB dozvěděl, že VF zavírá nastálo některé pobočky v "menších" městech. Konkrétně pobočka v Písku je již uzavřena. Na oficiální platformě na Facebooku ani v Sámošce ani slovo. Fakt to tam začíná jít těžce do kelu. Všem případným budoucím zákazníkům vřele doporučuji pročíst diskuzi ( i když jinde to nebude o nic lepší)
vjetsik
Junior

Odeslat příspěvekod polda 1. 5. 2021 09:54

Se netýká jen VF , TMO už teď má polovinu toho co VF
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xsw 1. 5. 2021 10:25

Však to je správně. Snížují riziko epidemie. Klienty můžou obsloužit na dálku.
xsw
Junior

Odeslat příspěvekod XIII. 8. 5. 2021 14:13

Kdyby Vodafone uzavřel celý ten svůj krám úplně, udělal by asi nejlépe. Již bezmála 1/2 roku marně reklamuji nefunkční mobilní samoobsluhu. Přitom nechci žádný zázrak, pouze to abych se dověděl zbytek dat ze svého zaplaceného balíčku. Pro Vodafone je to úkol nad jejich síly. Ostudné!!! :-S
Jan Třináctý
XIII.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ze.us 24. 6. 2021 19:23

Snad to nezakriknu, ale kdyz jsem po dlooouhe dobe zavital dnes do samoobsluhy, abych zkontroloval zbyvajici sdilena data, byl jsem prijemne prekvapen jeji plynulosti. Vyrazne zlepseni od minula!
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Myčoken 27. 6. 2021 08:00

Plynulost je jistě chvályhodná, ale informace jsou podstatné. Ve své webové samoobsluze nemohu nastavit datastrop jednotlivých členů tarifu Red+ a v mobilní aplikaci nastavím nový datastrop, ale zobrazuje se stále ten starý. Problém řeším s operátorem, ale odhaduji to po zkušenostech na mnoho týdnů. IT odborníci VF jsou zkrátka borci ... ;-)
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 28. 6. 2021 17:43

Také jsem zaznamenal menší čekání mezi přechody mezi jednotlivými sekcemi samoobsluhy (i když to stále není na lusknutí prstu).

Další věc je trochu jiný design samooblsuhy (zatím nekomentuji, zda je to posun k lepšímu nebo horšímu - co jsem namátkou hledal, tak jsem našel celkem intuitivně/po paměti).

Další pozitivní věc - je možné si aktivovat přihlašování mailem a heslem (zvýšení bezpečnosti),

S tím je ale spojena negativní věc - po změně způsobu přihlašování na mail a heslo se do samoobsluhy nemohu přihlásit (vrátí mne na přihlašovací obrazovku, aniž by ohlásila nějakou chybu). Tak trochu jsem si jako "early adopter" nadělal do bot. No nic, snad si to časem sedne.

Update:
Po nějaké hodině (nebo hodině a půl) už přihlášení fungovalo (když jsem to zkusil znovu).
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KrylP 29. 6. 2021 07:05

To přihlášení blbne i s původním přihlášením, pořád se vrací na původní obrazovku, jen blikne. Jednoduchá pomoc na kterou jsem přišel, vymazat v historii v Edge - vodafone a znovu zadat heslo...
Samsung S22 Ultra 12/512 GB, Samsung S21, Asus 8
KrylP
Junior

Odeslat příspěvekod qwertz375 2. 8. 2021 18:53

Raziel-CZ píše:My budeme z podobných důvodů u Vodafonu 21.6., kdy skončí rámcová smlouva, končit. ...


Máte snad pocit, že jsou systémy pro obsluhu zákazníků u TM lepší?
qwertz375
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 3. 8. 2021 14:41

Nemám ten pocit; vzhledem k tomu, že jsem přešel a problémy tam takové nejsou, to vím.

Teď platíme T-Mobilu po přidání dalších SIM něco přes osm a půl tisíce. Kdyby Vodafone fungoval, mohl mít přes desítku měsíčně (je dražší, přesto bychom neměnili). Teď nemá nic. Osobně jsem mu sebral ještě několik dalších klientů.
ICT servis, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod qwertz375 4. 8. 2021 12:03

V TM jsou problémy ještě horší (doporučuji pročíst i diskuzi):
https://www.lupa.cz/aktuality/t-mobile- ... #newIndex1

Kolik platíte je zvláště u retence individuální záležitost, stejně jako spokojenost se službami.
qwertz375
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků