od Raziel-CZ 2. 4. 2021 16:28
My budeme z podobných důvodů u Vodafonu 21.6., kdy skončí rámcová smlouva, končit. Útrata přes 5.000 Kč, nic v samoobsluze nefunguje, operátoři se jen omlouvají, ale nikdy ani nezavolají zpět, dovolat se na linku trvá vždy nejméně 3/4 hodiny, množstevní a/nebo retenční ceny mnohem vyšší něž u konkurence, která umí nižší i v případě jediného čísla atd. Vodafone to v ČR asi už nebaví. Nejmenší operátor patrně má zájem se ještě zmenšit. Osobně od Vodafone odcházím po 20 letech. Byl jsem jedním z prvních zákazníků ještě za doby Oskara. Druhý den od zahájení prodeje Oskar SIM karet jsem byl od té doby dosud přetrvávajícím klientem. No nedá se svítit, je čas změny. R.I.P. Oskar & Vodafone.
ICT servis, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů.