Ahojte, riešim práve výpoveď služieb spoločnosti Metronet, jedna sa o sprostredkovateľa internetového pripojenia v Česku.
Výpoveď služby som posielala poštou v júny s jednomesačnou výpovednou lehotou.
Volala som na linku s tým že operátorka mi povedala “zapíšem si že podávate výpoveď”.
Služby budú odpojené teda na konci júla 2022.
Od 1.8. Sme sa totiž sťahovali.
V októbri mi zo spomínanej spoločnosti napísali výhrazny mail že nemám od augusta zaplatené faktúry a že mi čoskoro odpoja služby.
Samozrejme som volala na infolinku s tým že výpoveď bola podaná už pred 4 mesiacmi tak neviem čo odomňa chcú.
vyjadrenie: výpoveď im poštou neprišla, mám teda doložiť doklad z pošty. Úprimne, po 4 mesiacoch a sťahovaní som doklad už fakt nemala.
Výpoveď bola teda zadaná až keď som ju poslala elektronicky. Čiže odpojili nás oficiálne až teraz v novembri.
Narástla tam fakturacia na 1998 czk. Na reklamáciu podaní mailom nereagujú. (Už prešlo 30 dní)
Čo robiť?