od tramin 12. 1. 2021 10:18
Zdravím,
nevím, jestli někdo poradí, ale přesto...
Manželka odchází k 1.2. k jinému zaměstnavateli. U toho současného má tarif u T-mobile, který jí sice platí zaměstnavatel, ale číslo k němu převedla svoje soukromé a to si chce nechat.
Požádala tedy svou nadřízenou, aby ji dala OKU pro převod čísla. Ta se jí napřed zeptala, jestli by se toho čísla nevzdala a když jí žena odpověděla, že ne, tak jí řekla, ať si to sama vyřídí před help desk.
Žena tedy zažádala o OKU asi před týdnem. Na help desk se jí sice ukázal kontakt na osobu, která to dostala na starost, nicméně se nic nedělo.
Manželka tak zkouší od včerejška kontaktovat onu osobu telefonicky. Bohužel marně. Telefon nezvedá, nebo při volání vypíná. Na SMS nereaguje.
Vím, že je do 1.2. ještě trochu času, nevím ale co bude, když to tak bude pokračovat.
Chce přejít k Vodafonu, tak mě napadlo, jestli by to třeba Vodafone mohl někam posunout. Ale asi ne, když jde o firemní tarif...