Vodafone: Vaše číslo? Jak kdy.

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod _brandon_ 28. 6. 2007 19:03

Nemohu se nepodělit o příšerný zážitek, který jsem zažil s Vodafonem a ještě ho zažívám.

Pořídil jsem si zlaté číslo v ceně 3000+DPH, protože se mi hodně líbilo, tak jsem investici zkousnul. To by nebylo to nejhorší. Po týdnu mi na tuto předplacenou kartu dorazila smska ve tvaru "Identifikační číslo pro přenos vašeho telefonního čísla je XXX " atd. Zděsil jsem se, přihlásil jsem se do samoobsluhy a "objednali jste si přenos k jinému operátorovi, potvrďte ho zde". Rychle jsem se odhlásil a volám na linku pro zákazníky. Hlasová samobsluha mi taktéž oznámí, že tam mají objednávku a tedy se spojuji na operátora. Oznámím mu, že bych rád věděl co to znamená, načež se shodneme, že to mohlo proběhnout chybou, někdo si číslo spletl, anebo si ho splést chtěl. O2 bohužel jiný kontakt nemá, protože předplacenky jsou anonymní a žádost byla podána na O2 Kartu.

Požádám tedy operátora o to, zda může objednávku zrušit. Chvíli tam s tím bojuje, načež mi oznámí, že objednávka bude zrušena do pěti hodin, že tu žádost zadal. Uleví se mi, rozloučím se a jdu si po svém.

Za 3 minuty mi přijde smska: Vaši žádost o přenos telefonního čísla jsme schválili. Datum přenosu je potvrzeno. Do doby přenosu můžete našich služeb využívat bez omezení. Vodafone. To už je na mě trochu moc a jasnou konsktrukcí jsem zjistil, že jsem v pr...... (omlouvám se). Protože jakmile se číslo uvolní, objednávku není možné již stornovat v žádném případě podle pravidel přenositelnosti. A Vodafone, v rámci férovosti, uvolňuje předplacenky ihned, bez povinné lhůta 2+5hodin. Tím se vyloučí proces možného storna a číslo jde na cestu hned.

Absolvuji opět proces volání na operátora, kteří mi tvrdí, že jsem tam volal, zadal heslo a operátorovi schválil přenos. Když jsem jim řekl, že pokud ještě jednou takhle zalžou, tak se obrátím mnohem výš, protože pokud se hovory archivují, jasně ten rozhovor nabral jiným směrem, slíbili mi zavolat. Po několika hodinách a několika telefonátech z Vodafonu přiznali, že jsem objednávku chtěl stornovat. Bohužel proces přenesení čísla stornovat nejde a prý se můžu vrátit s číslem zpátky až se přenese. Jak bohulibé, když jsem nežádal já a tedy číslo už fyzicky, ani jinak vlastnit nebudu a honit někoho, aby mi ho milosrdně vrátil a schválil žádost o zpětné přenesení je téměř nemožné.

Co myslíte, že mám udělat? Chápu, že proces už nezvrátím, ale měli by mi alespoň vrátit peníze za zlaté číslo, případně poskytnout adekvátní náhradu?
_brandon_
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Loli 28. 6. 2007 19:07

Sranda no, ale docela tomu verim, proste lamka operator. :)
Loli
Junior

Odeslat příspěvekod goob 28. 6. 2007 19:18

Jednoduché. Obrátil bych se na opět na VF a to písemně a tam popsal celý proces, kterým jsi prošel. Ověřit si to pro ně nebude problém. A zeptal bych se, jakým způsobem chtějí vzniklý problém vyřešit a pokud odmítnou řešit Tvoji oprávněnou reklamaci, že se obrátíš přímo na ČTÚ. Jiné řešení bych neviděl.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal P 28. 6. 2007 19:18

Brandone jen takový dotaz, své heslo do samoobsluhy a též pro komunikaci s operátorem jsi nikomu neříkal ?
Nebo jsi si dal nějaké jednoduché 1234 apod. ?
Jinak si nedokážu představit jak se ti někdo naboural do účtu u VF.
...
Michal P
Pokročilý

Odeslat příspěvekod _brandon_ 28. 6. 2007 19:20

goob: asi tak nějak to plánuji

Michal P ne, a navíc opravdu tam byl jen jeden hovor do samoobsluhy a bylo to schválené operátorem, nikoliv samoobsluhou, z toho je jasné, že to ten operátor se kterým jsem mluvil já potvrdil, místo zrušil :( Opravdu nejde o to, že by se někdo naboural, ten operátor to prostě spletl.
_brandon_
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Well-being 28. 6. 2007 20:17

brandon napsal: honit někoho, aby mi ho milosrdně vrátil a schválil žádost o zpětné přenesení je téměř nemožné.
Tomu vůbec nerozumím, proč někoho honit. Číslo mi přece zůstane, bude jen u jiného operátora, nebo se mýlím?
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Loli 28. 6. 2007 20:34

Ne, bude toho typka co mu ho ukradl.
Loli
Junior

Odeslat příspěvekod _brandon_ 28. 6. 2007 21:08

Well-being: to číslo bude samozřejmě u toho člověka, který si o ten přenos požádal a který fyzicky tu simkartu vlastní, chápeš? ;)
_brandon_
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal P 28. 6. 2007 21:18

No nevím jak to mají u Vodafonu na infolince, ale myslel jsem dokud jim nenadiktuješ heslo tak do systému nic nezadají. Zřejmě to tak není. Přeji ti pokud možno úspěšnou reklamaci, je zcela zřejmé že chyba se stala u nich.
...
Michal P
Pokročilý

Odeslat příspěvekod polda 28. 6. 2007 21:28

Tuším,že něco podobného se povedlo postiženému zastavit u přecházející spol tedy Eurotelu.A ten vrátil přenos ikdyž byl odsouhlasen.Já bych to co nejrychleji reklamoval aspoň ti vrátí 3000,-
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _brandon_ 28. 6. 2007 21:44

tak mi volala slečna, že mi dají tedy za tu chybu zlaté číslo zdarma. Takové už bohužel neseženu, ale prý mi ještě poskytne na půl roku nějakou odměnu k tarifu, tuším že říkala něco o sleve z paušálu.

Michal P: no já mu heslo řekl s tím, že chci tu objednávku zrušit, že jsem ji nezadával ;)

polda: jj, zastavit to jde, dokud není číslo uvolněno a není nastaven přenos, potom to nikdo zrušit nemůže, je to tak zakotveno v pravidlech od ČTU.
_brandon_
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Eskymo 30. 6. 2007 00:36

Zlaté číslo není často žádné štěstí a vám se to bohužel velmi nevyplatilo. V každém případě jde ale o těžký podraz. Nikoliv blbost, ale jasný záměr. Tomu hajz..vi, co vám ukrad číslo by to nemělo jen tak projít. /co takhle hodit do placu vaše uloupené číslo?/ Drzost některých individuí nezná mezí. Stejně je to ale divné, že bez znalosti hesla a bez fyzického vlastnictví SIM toto prošlo a tak hladce. Jinak nechápu ještě jednu věc. Psal jste, že máte Vodafone kartu a teď píšete, že vám jako kompenzaci nabídli slevu z paušálu. Ale u předplacenek se přece žádný paušál neplatí. To jste kvůli tomu přešel na některý z kreditních tarifů?
Eskymo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod baldrick 30. 6. 2007 03:28

:D pekne svinstvo .. tohle mi udelat tak mu zahltim smskama cislo :D a ze jeden podarenej sms bomber mam :) ten clovek by to cislo nakej cas rozhodne nepouzil :D
baldrick
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Biker65 30. 6. 2007 08:04

Ten Bomber jde ještě odněkud stáhnout? Myslel jsem, že už to nefunguje.
Biker65
Junior

Odeslat příspěvekod Michal P 30. 6. 2007 08:19

No myslím že by stálo za to toho zloděje čísla trochu proprudit telefonáty či sms, možná by nebyla špatná nějaká finta, v žádném případě ale ne výhrůžky.
...
Michal P
Pokročilý

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků