od *Victor* 9. 9. 2005 22:42
Dal jsem si k tarifu Naplno 50 i doplněk Po svém a obdržel novou SIM Plus. Prodavačka mi sdělila, že o půlnoci bude karta aktivní a starou pak můžu vyhodit. Když ale ani v 8 ráno moje SIM Plus aktivní nebyla a já v tu dobu čekal z banky konfigurační SMS, rozhodl jsem se zavolat Oskarlinku, co se vlastně děje. Zavolal jsem z karty T-Mobile na bezplatnou linku a operátorce nastínil problém. Ta mě přepojila k jiné a ta zase k další. Když si mě konečně vyhledala v počítači, dušovala se, že moje nová SIM karta je už dávno aktivní a že jsem si určitě karty popletl. Minutu na to se jako zázrakem karta sama zalogovala, čímž jsem si o celé záležitosti udělal vlastní názor. Pustil jsem to z hlavy až do doby, kdy mi přišlo vyúčtování. Moje urgence k vůli jejich zapomnětlivosti mě stála 35,70!!! To je skutečně gól. Kartu jsem ještě aktivní neměl, ale tarif, k vůli kterému mě naúčtovali hovor s operátorem (byť z T-Mobile) už aktivní byl. Po svém je tak trochu podvod. Můžete si sice téměř vše nastavit přes web, ale pokud udělá Oskar nějaký kopanec, nijak s tím nehnete a svou chybu si ještě nechá zaplatit. Jaké máte zkušenosti se službou Po svém? Už jste museli řešit nějakou chybu ze strany Oskara? Jak jste na to šli, když jste nechtěli platit?
Naposledy upravil
*Victor* dne 10. 9. 2005 04:05, celkově upraveno 1