Zkoušeli jste někdo reklamaci přes Google? Mám Pixel z Amazonu, tam je myslím jen rok záruka, ale Google nabízí klasické dva roky a potřebuju vyřešit záruční opravu displeje. Ale když začnu ten proces opravy přes web google, tak skončím na čudlíku "váš mobil je v záruce, kontaktujte nás", který vede na nápovědu, kde je napsáno, že mám začít proces reklamace a takhle se zacyklím, protože mě to opět dovede na úplně stejnou stránku. Už to tady proklikávám hodinu jak šílený furt dokola

Potřebuju se doklikat k nějakému zahájení reklamace, kdy to zabalím a přijede si pro to kurýr.
https://store.google.com/repair?hl=cspak se vždycky dostanu akorát sem a to mě vede zas na začátek
https://support.google.com/pixelphone/a ... 8411?hl=csedit: nic, nakonec jsem musel prostě na online chat s AI a tam už to šlo, zahájil proces reklamace a přišly dokumenty do mailu. Jiný způsob jsem nenašel.