Proč předplacenku a ne paušál (odděleno)

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod sonix 18. 10. 2010 08:45

A není to zbytečné? Přeci již existují paušální tarify, které toto umí. Jde o tarify O2 ZERO a Vodafone TNM za nulu. Stačí zaplatit větší částku, než je fakturována a pak se bude přeplatek chovat jako kredit na předplacence. Jedinou podmínkou je mít aspoň 1x ročně jednu odchozí zpoplatněnou službu.
Doporučuji TNM za nulu, součet faktur do částky 120 Kč hradit nemusíte, účet lze ovládat přes internet, faktury jsou pouze elektronické ve formátu PDF a hlavně si lze nastavit maximální výši měsíčně provolané částky již od 100 Kč, takže při krádeži nehrozí, že přes vaše číslo bude někdo volat na drahé linky. Sice je zde vyšší částka za minutu hovoru, ale to je kompenzováno učtováním po vteřinách po 1 minutě.
sonix
Junior

Odeslat příspěvekod myšpulín 18. 10. 2010 09:01

Tak já myslím že předplacenky používají lidé hlavně kvůli nejspolehlivější kontrole výdajů, anonymitě a absenci smlouvy. U přeplacenky ti nikdy nehrozí tisícové faktury za omylem spuštěnou funkci v telefonu, volání nebo sms na předražená čísla apod. Utratit prostě můžeš jen co máš kredit, víc si z tebe operátor prostě nevezme. Tohle ti nezajistí žádné nastavení omezení útraty u paušálu. Já sám znám spoustu lidí co po nějaké zkušenosti prostě paušál nechtějí a raději volají za vyšší sazbu na předplacence. To jen k tomu proč někdo zůstává u předplacenky a nepřejde na paušál i když dobíjí třeba 200kč 2x týdně.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod radim 18. 10. 2010 10:06

Haha, takže utratí 1600 Kč na předplacence za měsíc a bojí se vysokých útrat? Vtipnější vyhrává! To jsem fakt nežral, hloupost lidí nezná mezí.
A třeba FlexiStrop funguje bez problémů, dcera má nastaveno kilo nad paušál a víc za měsíc neprovolá, přestože to spotřebuje třeba za 14 dní. Další dva týdny je jen na příjmu, její problém, když s tím neumí hospodařit.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 18. 10. 2010 10:58

Moje žena prodává v obchodě kde na pokladně mají možnost dobití kreditu, většinou tam chodí stálí zákazníci a tak ví jak to chodí. Sama se některých lidí ptala proč si raději nepořídí paušál. Oni prostě nechtějí.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod radim 18. 10. 2010 11:23

Nechtějí. Ale proč? V čem je volání z paušálu jiné?
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 18. 10. 2010 11:37

V tom, že máš s někým smlouvu kterou když nedodržíš (nezaplatíš) tak ti hrozí sankce. Kolikrát byl v pořadech typu Černé ovce řešen spor zákazníka s mobilním operátorem? Jsou lidi kteří jim nevěří, bojí se smlouvy, nechtějí hlídat další složenku, mít strach na kolik jim přijde.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod vaclavbarak 18. 10. 2010 12:28

myšpulín píše:Tak já myslím že předplacenky používají lidé hlavně kvůli nejspolehlivější kontrole výdajů, anonymitě a absenci smlouvy. U přeplacenky ti nikdy nehrozí tisícové faktury za omylem spuštěnou funkci v telefonu, volání nebo sms na předražená čísla apod. Utratit prostě můžeš jen co máš kredit, víc si z tebe operátor prostě nevezme. Tohle ti nezajistí žádné nastavení omezení útraty u paušálu. Já sám znám spoustu lidí co po nějaké zkušenosti prostě paušál nechtějí a raději volají za vyšší sazbu na předplacence. To jen k tomu proč někdo zůstává u předplacenky a nepřejde na paušál i když dobíjí třeba 200kč 2x týdně.



Toto je přesně můj případ.
Měl jsem paušál a omylem (uzávám vlastní chybou) prodatoval přes 700 Kč. Vím že to není horentní částka, ale řekl jsem si že předplacená karta je pro mě lepší.
Dobiju kredit provolám kredit. Nic víc nic míň.
vaclavbarak
Pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků