Zkušenost s Britexem

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod rakosnicek79 27. 1. 2016 11:40

Dobrý den všem,
bohužel i ja mám špatné zkušenosti s tímto servisem a jelikož se k mému problému servis (ne)postavil evidentně špatně a bez dalšího zájmu, nedá mi to a pokusím se varovat další s důvěrou přicházející zákazníky a klienty.

Na podzim jsem dostal jako dárek tablet Samsung Galaxy , kupovaný v O2 na Kladně, bohužel se ukázalo, ze ma vaTmadné tlačítko hlasitosti "+/-". No jelikož jsem dárek dostal až po 14denní lhůtě na vrácení, musel jsem jít na opravu. Šel sem tedy rovnou do Britexu, kde se se.mnou vůbec nebavili a at s tím zajdu do O2 a je ať neotravuju (mimochodem O2 tablet na opravu poslalo nakonec, hádejte kam...právě sem do Britexu!?). První varování, ze to asi nebyla nejlepší cesta. Po necelém měsíci, kdy technikove měnili 25 dní tlačítko, tablet konečně opraven a vše fungovalo jak mělo, převzato v O2, leč bohužel objevila se jiná vada, a sice, tablet, který před opravou nevrzal a byl z výroby usazen pevně, nikde nic neskřípalo, najednou začalo. Ještě ten den na O2 sepsána reklamace na reklamaci a opět posláno do Britexu. No a tam, nejspíš se na to ani nikdo nepodival, technik napsal, ze je to běžný stav tabletu a vše v normě!!!? NECHÁPU! :-( ano připouštím, ze jednou vrzat bude, ale až tak třeba po roce každodenního používání, ale ne u fungl nového stroje. Na O2 vyzkoušen stejný tablet, nový i používaný prodejci na prodejně a ani jeden nevykazoval sebemenší známky vrzání, skřípání atp..
Celá story pokračovala v Praze, kde v dalším "certifikovanem" servisu Samsung zjistili špatně provedenou práci v Britexu, kdy např. zapomněli paní technici na šroubek a další věci, takže se vše rozjelo nanovo a opravy se ujali lidé v Praze v Ječné ulici, ale s tím samým výsledkem. Nejen že skřípání a vrzání neodstranili, spíše ho ještě víc umocnili jak se v tom vrtali, no a když to ani na podruhé nešlo (ano, zase sem podával 2 reklamace) a nevěděli kudy kam, prostě jen napsali, te je vše v pořádku a že je to běžný stav. VRCHOL!!
No a korunu tomu nasadilo oficiální zastoupení Samsungu v ČR, kam sem to nakonec taky posílal, když posvětilo vyjádření servisů, ze je vše OK. Prý pokud nesouhlasím, ať se obrátím na soudního znalce. NO COMMENT!

Dělají akorát z lidí hlupáky a čekají, ze se neozveme a vzdáme to.

Kamil Rákosník
rakosnicek79@seznam.cz
IMEI 351885068123560
rakosnicek79
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lexx 27. 1. 2016 12:46

No a jdeš do soudního znalce?
Lexx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rakosnicek79 27. 1. 2016 13:04

To je to, na čem to vždy ztroskotá :-( nemám ani čas teď ,ani finance, zatím hledám podobně frustrovaneho člověka, který to podstoupil a dobral se nějakého pozitivního konce ;-) bohužel na to oni (i jiní) sázejí!
rakosnicek79
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod uiqjirka 30. 1. 2016 15:58

No jelikož jsem dárek dostal až po 14denní lhůtě na vrácení, musel jsem jít na opravu.


Nemusel, do 6ti mesicu muzes odmitnou opravu a chtit zcela nove zarizeni.
Jinak prasarny i podvody ala Britex jsou známé.Na SmartManii je o tom dlouhe téma.A nejeden clovek s nimi bitvu vyhral spolecne se soudnim znalcem.Takze konej, breceni na fóru nepomuze.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rakosnicek79 1. 2. 2016 15:40

Prosím tě a jaká to klauzule o tomto pojednává? Kde se o tom dočtu?

Nejsem právník a zákoník taky moc nečtu. Tohle slyším poprvé a tak bych se rád přiučil, než zase něco ponesu do Britexu :-) i kdyz tam snad raději jenom s rýmou!
Díky, Kamil
rakosnicek79
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod arecuk 28. 2. 2016 09:05

Zdravím - docela mne jednání zde popsané o Britexu překvapuje. Asi jsem dítě štěstěny, ale po roce a něco mi kleknul NOTE 4. Začal se zasekávat a padat. Nepomohlo ani tovární nastavení, ani nová baterie. Odvezl jsem osobně do BRITEXU. A přesně po 7 dnech mi přišel NOTE opravený a zatím maximální spokojenost. Asi záleží jakému technikovi zakázku dají k vyřízení. Za mne naprostá spokojenost :-)
arecuk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pulpivo 11. 4. 2016 10:54

čerstvá zkušenost. Apple moc nemusím a tak se o něj nezajímám. Dostal jsem ale za úkol jednu 5s nechat opravit. Na doporučení prodejce, jsem ho nechal poslal do Britaxu. Aniž by mi dal kdokoliv z Britexu cokoliv vědět. Poslali mi ho dobírkou za 160korun zpět. Důvod ? Neodblokované FMi. OK ůdajně to jde Online, když je telefon kaput. Tedy otázka jednoho, max dvou hovorů. Oni to ale radši pošlou zpět s linkem na dobírku zpět za 160.- a do poznámky napíšou. Odblokujte a zašlete zpět do reklamace. Opravdu mazec přístup, asi toho mají moc a o opravy nestojí.
pulpivo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dejvidek 12. 4. 2016 20:40

Tak jasně, dostal si na starosti reklamovat iPhone, asi to původní majitel nedokáže, nicméně ty si asi nedokážeš přečíst podmínky, za kterých je možné přijmout iPhone do reklamace....viz. [url=http://www.britex.cz/Co-byste-měli-vědět/Záruční-podmínky/Služby-bránící-provedení-záruční-opravy]zde[/url]. Britex to tam nepíše proto, aby se následně doprošoval majitelů, aby si to laskavě odblokovali.
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod istarix 12. 4. 2016 21:19

Tomu rikam prozakaznicky pristup. :shock:
Nehlede na to, ze balit telefon a posilat jej na dobirku je urcite narocnejsi nez zvednout telefon a zavolat nebo poslat email.
istarix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod AndresHolmes 16. 4. 2016 15:30

Britex mi dřív zamítnul jednu reklamaci kvůli rootu. Myslíte, že má cenu po nějakém čase zkusit novou reklamaci, když bude root odtraněn?

Btw kvůli rootu mi zamítli opravu prasklého rámečku telefonu, i když to s tím očividně nemůže vůbec souviset :D
AndresHolmes
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod uiqjirka 16. 4. 2016 18:31

Rada je, neposilat to do Britexu, když je na vyber.Horsi servis siroko daleko hledat.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AndresHolmes 16. 4. 2016 18:37

Mám telefon od LG a pokud se nepletu, lg jiný servis nemá, takže to není rada úplně pro mě.
AndresHolmes
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod uiqjirka 16. 4. 2016 18:57

Je to rada pro tebe, autorizaci na zarucni i pozáruční opravy telefonu telefon LG ma Britex a AE servis - U svobodárny 2460/3a 190 93 Praha 9 – Libeň
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AndresHolmes 16. 4. 2016 23:53

Díky, ale mám dojem, že mobilní telefony neservisují a mají na starosti jen ostatní spotřební elektroniku. Na jejich stránkách není o mobilech ani čárka. Máš to nějak ověřené?
AndresHolmes
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod uiqjirka 17. 4. 2016 12:03

Myslet, znamená h...o vědet.Ano mam to ověřené (kolega tam reklamoval nějakou levnou šunku) + mají uvedený i servis telefonů.

Obrázek
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků