T-Mobile - 100 GB za 300 Kč

Vše o internetu v mobilu a mobilním surfování

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Jesix 20. 6. 2024 10:55

Ředitel ČTÚ píše:Pozor, balýček se 3 měsíce po té, co není v běhu automaticky deaktivuje a není jej už možné nijak zapnout (pokud tedy nemá někdo z praxe jiný poznatek). :D


Blbost, zkoušel jsem to jednou po třech měsících a šlo to a jde to i po pěti měsících neaktivity.

Upraveno: Ale nemám nulový kredit.
Jesix
Junior

Odeslat příspěvekod Nick Cave 20. 6. 2024 11:34

Hm, zajímavé, takže stačí mít plusový kredit a po více než 3 měsících nečinnosti půjde znovu balíček 100GB aktivovat?
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jesix 20. 6. 2024 11:43

Mně to takto jde. Ani neposlali smsku, že by něco chtěli rušit. Ale vadí mi tam spíš to, že po vyčerpání těch 100 GB se musí počkat ten termín znovuaktivace, že nelze aktivovat nových 100 GB před vypršením třicetidenní lhůty. To na Datamánii lze.
Jesix
Junior

Odeslat příspěvekod Milos 20. 6. 2024 12:01

Nick Cave píše:Hm, zajímavé, takže stačí mít plusový kredit a po více než 3 měsících nečinnosti půjde znovu balíček 100GB aktivovat?

V obchodních podmínkách si T-Mobile vyhrazuje právo balíček zrušit, ale dle všeho to ještě nikomu neudělali. Vím o několika lidech, kteří mají balíček suspendovaný už více než tři měsíce a balíček jim nebyl zrušen. Následně stačí dobít kredit na minimálně 300Kč a balíček se aktivuje.

Operátor si vyhrazuje právo na deaktivaci Balíčku, pokud je ve stavu suspendace z důvodu nízkého kreditu pro další obnovu permanentně po dobu déle než 90 dní. O této skutečnosti bude Účastník vyrozuměn SMS zprávou.
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod radoch1 30. 7. 2024 20:56

Zjistil jsem, že teď v červenci mi T-Mobile potichu zrušil automatické dobíjení kreditu a tím pádem i bonus 50 Kč. Měl jsem od loňského léta nastaveno automatické dobíjení z platební karty na 250 Kč a k tomu mi přidával T-Mobile v rámci tehdejší akce dalších 50 Kč. Nyní tedy z jejich strany zrušeno, musím si v aplikaci nastavit dobíjení znovu, ale samozřejmě teď už to budu mít bez bonusu. Má někdo podobnou zkušenost?
radoch1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod P3p3k 30. 7. 2024 22:51

No nevim..
Přílohy
tm.jpg
Alcatel OT - Alcatel 301 - Samsung Monte + Xperia E15i - Lumia 620 - Lumia 820 - Lumia 1020 - Pixel 3a - Pixel 4a - Pixel 7a
P3p3k
Junior

Odeslat příspěvekod pulmann 31. 7. 2024 07:37

Myslím, že psali, že sleva je na rok.
pulmann
Junior

Odeslat příspěvekod aaaa 31. 7. 2024 08:31

Nevyprsela spis platnost platebni karty?
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
Junior

Odeslat příspěvekod radoch1 31. 7. 2024 16:17

V podmínkách bylo, že akce s připisováním bonusu může skončit ze strany zákazníka, který si zruší automatické dobíjení a nebo kvůli platnosti karty. Nic ale z toho nenanstalo - ja jsem nastavení neměnil a karta má platnost jeětě rok - do 08/25. Podal jsem i písemnou reklamaci, tak sdělím poté další info. Chtěl jsem jen vědět, jestli k tomu přistupuje T-Mobile hromadně a nebo si vybírá jen někoho :-)
radoch1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod aaaa 31. 7. 2024 16:31

A jakou kartu jsi tam mel, kreditku nebo debetku, ktere banky?
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
Junior

Odeslat příspěvekod pulmann 31. 7. 2024 17:07

Na typu karty asi nezáleží.
Myslím, že ta akce byla na rok.
pulmann
Junior

Odeslat příspěvekod Milos 31. 7. 2024 17:25

@pulmann: V podmínkách té akce s 20% bonusovým kreditem https://www.t-mobile.cz/dcpublic/OP-zis ... -appce.pdf žádná doba platnosti uvedená není. A i kdyby akce platila jen rok, tak mu neměli rušit to automatické dobíjení kreditu kartou. Pokud tedy nedošlo k tomuto:

4. V případě, že během automatického dobíjení dojde kupř. z důvodu expirace platební karty, a tedy k neprovedení platby automatického dobíjení, dojde k jeho deaktivaci bez náhrady. Nastane-li tato skutečnost po uplynutí doby trvání Nabídky a nebude tak možné si již Nabídku znovu aktivovat. O expiraci platební karty či jiném důvodu pro který k autorizaci platby nedošlo z důvodu na straně Účastníka, stejně tak jako o deaktivaci Nabídky z těchto důvodů, není Operátor povinen Účastníka informovat.

Vedle toho T-Mobile v podmínkách dobíjení kreditu https://www.t-mobile.cz/dcpublic/OP-dob ... -karet.pdf uvádí:

13. Pokud k automatickému dobíjení nedojde z důvodu chyby u nastavené platební karty (nedostatek prostředků, konec platnosti platební karty, odebrání platební karty z Aplikace aj.), bude nastavené automatické dobíjení deaktivováno. V případě nedostatečných prostředků na platební kartě je provedeno v den, splnění podmínek automatického dobíjení, více pokusů o stržení příslušné částky. O deaktivaci automatického dobíjení bude informován Účastník, který nastavil automatické dobíjení přihlášen do Aplikace pod svojí službou.

16. K deaktivaci automatického dobíjení dojde rovněž v případě, kdy Účastník, který jej aktivoval, u své služby, v rámci které byl při aktivaci automatického dobíjení přihlášen v Aplikaci, změní svoji hlavní službu (tarif) či přejde z paušálních služeb na předplacené a obráceně (změna segmentu), stejně tak, pokud svoji Účastnickou smlouvu ukončí (kupř. převodem k jinému poskytovateli).


@radoch1: Nedošlo na tvé straně k něčemu takovému?
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod sabai 31. 7. 2024 23:14

Taky jsem o bonus u T-Mobilu za automatickou platbu kartou přišel. Původně to vypadalo, že chyba je na straně operátora, ale po několika telefonátach se ukázalo, že viníkem je banka (ČS). Prvních x plateb proběhlo bez problémů, ale poslední už ne.
Volal jsem do spořky, kde mi mi zaměstnankyně callcentra sdělila, že je to kvůli tzv. 'ochraně zákazníků'. Poté mi ještě zaslali vysvětlení písemně:
"Předchozí platby byly schváleny 'na výjimku' - jednorázově 30 EUR nebo dohromady 100 EUR. Poslední platba byla už přes limit, a proto byla zamítnuta jako nezabezpečená transakce a vyžadujeme ověření přes 3DSecure. Pokud následně provedete ověřenou platbu přes 3DSecure, tak na další transakce, pokud budou splněny podmínky, se opět uplatní výjimka a nebude potvrzování vyžadováno."
sabai
Junior

Odeslat příspěvekod aaaa 1. 8. 2024 11:10

Takze kartu od CS na tohle radeji nepouzivat. Nastavili tam klientum nejake transakcni limity, o kterych klienti ani nevedi.
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
Junior

Odeslat příspěvekod radoch1 1. 8. 2024 21:29

aaaa píše:A jakou kartu jsi tam mel, kreditku nebo debetku, ktere banky?


Byla to kreditka RB, internetové platby byly povolené, k vyčerpání limitu také nedošlo. Např. Netflix se mi strhává pravidelně měsíčně bez problémů.

-- 1. 8. 2024 22:30 --

Milos píše:@pulmann: V podmínkách té akce s 20% bonusovým kreditem https://www.t-mobile.cz/dcpublic/OP-zis ... -appce.pdf žádná doba platnosti uvedená není. A i kdyby akce platila jen rok, tak mu neměli rušit to automatické dobíjení kreditu kartou. Pokud tedy nedošlo k tomuto:

4. V případě, že během automatického dobíjení dojde kupř. z důvodu expirace platební karty, a tedy k neprovedení platby automatického dobíjení, dojde k jeho deaktivaci bez náhrady. Nastane-li tato skutečnost po uplynutí doby trvání Nabídky a nebude tak možné si již Nabídku znovu aktivovat. O expiraci platební karty či jiném důvodu pro který k autorizaci platby nedošlo z důvodu na straně Účastníka, stejně tak jako o deaktivaci Nabídky z těchto důvodů, není Operátor povinen Účastníka informovat.

Vedle toho T-Mobile v podmínkách dobíjení kreditu https://www.t-mobile.cz/dcpublic/OP-dob ... -karet.pdf uvádí:

13. Pokud k automatickému dobíjení nedojde z důvodu chyby u nastavené platební karty (nedostatek prostředků, konec platnosti platební karty, odebrání platební karty z Aplikace aj.), bude nastavené automatické dobíjení deaktivováno. V případě nedostatečných prostředků na platební kartě je provedeno v den, splnění podmínek automatického dobíjení, více pokusů o stržení příslušné částky. O deaktivaci automatického dobíjení bude informován Účastník, který nastavil automatické dobíjení přihlášen do Aplikace pod svojí službou.

16. K deaktivaci automatického dobíjení dojde rovněž v případě, kdy Účastník, který jej aktivoval, u své služby, v rámci které byl při aktivaci automatického dobíjení přihlášen v Aplikaci, změní svoji hlavní službu (tarif) či přejde z paušálních služeb na předplacené a obráceně (změna segmentu), stejně tak, pokud svoji Účastnickou smlouvu ukončí (kupř. převodem k jinému poskytovateli).


@radoch1: Nedošlo na tvé straně k něčemu takovému?


Ne, k ničemu takovému nedošlo, tyto podmínky jsem předtím také podrobně studoval.

-- 1. 8. 2024 22:32 --

pulmann píše:Na typu karty asi nezáleží.
Myslím, že ta akce byla na rok.


Ne ne, žádné omezení na rok to nebylo, i když se to vzhledem k datu zahájení a zrušení nabízí. Navíc jak je již zmíněno mi T-Mobile i odstranil přiřazenou kartu.
radoch1
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků