od koblih.jr 3. 2. 2018 09:33
Je tam určitě plno podmínek. To beru jako fakt projev dobré vůle ze strany LG.
Když se objeví defekt, bezplatně (což je vlastně povinnost) jej výrobce odstraní, a uživatelovi po 2l nabídne jako kompenzaci problémů navíc 700usd na nákup nového modelu, tak to je ze strany LG velké gentlemanské gesto.
Nedokážu si představit, že po poruše motoru a jeho opravě mi VW dá ještě jako kompenzaci 500t CZK na nákup nového Golfu. Moc hezké.
Nicméně, podle užité měny to vypadá, že toto je jen postup aplikovaný pro US TRH. Navíc cíleně vybranými prodejními kanály (operátory). Druhak, nehovoří se, jak se zákazník má prokazovat, že je i nadále vlastníkem přístroje a zda není podmínkou jeho navrácení.
Dost neznámých. Ale i tak, moc líbí! Klobouk dolů.