iPhone. Nefunkční mobilní internet.

Diskuze o telefonech iPhone a tabletech iPad

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod strny88 16. 4. 2024 17:32

Ahoj. Máme v rodině iPhone jedná se o iPhone 12, nebo 13. A poslední týden nefunguje mobilní internet. WiFi funguje. V nastavení jsem obnovil nastavení sítě a beze změny. Operátor Vodafone tvrdí, že z jeho pohledu je vše v pořádku a chyba musí být na iPhone..
SW je aktuální.
Rozhodl jsem se tedy provést zálohu na iCloud a udělat tovární nastavení.
Koupil jsem tedy data na iCloud aby se záloha vešla (5gb zdarma bylo málo, koupil sem 200GB).
V nastavení iCloud jsem dal zálohovat data na iCloud a zálohuji již druhý den. ( iPhone je zaplněn cca 30GB dat.) čas zálohy se zvyšuje až na např. 4 hodiny a tak to tam vysí celou noc, než iPhone odpojím od wifi jelikož ho majitel potřebuje. Zkoušeno na více wifi sítích a záloha trvá nekonečně dlouho.
Můžete mi prosím poradit, co dělat?
Siemens M50,CX65,Nokia3510i,SamsungE720,MotorolaE398,L7,RazrV3,RizrZ3,SagemMYZ-55,LG Shine,NokiaN82,Sony Ericsson w810i,Motorola Ming,Samsung Galaxy Spica,Motorola DEFY,ATRIX, X, X+1,X Style,X4,Z3 PLAY,LG G8s,Google Pixel5, Pixel8
strny88
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Igor Rataj 16. 4. 2024 17:54

Zálohovat do Macu/PC. To je za chvíli hotové.

https://support.apple.com/cs-cz/guide/i ... f67d29/ios
Igor Rataj
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků