Ahoj. Máme v rodině iPhone jedná se o iPhone 12, nebo 13. A poslední týden nefunguje mobilní internet. WiFi funguje. V nastavení jsem obnovil nastavení sítě a beze změny. Operátor Vodafone tvrdí, že z jeho pohledu je vše v pořádku a chyba musí být na iPhone..
SW je aktuální.
Rozhodl jsem se tedy provést zálohu na iCloud a udělat tovární nastavení.
Koupil jsem tedy data na iCloud aby se záloha vešla (5gb zdarma bylo málo, koupil sem 200GB).
V nastavení iCloud jsem dal zálohovat data na iCloud a zálohuji již druhý den. ( iPhone je zaplněn cca 30GB dat.) čas zálohy se zvyšuje až na např. 4 hodiny a tak to tam vysí celou noc, než iPhone odpojím od wifi jelikož ho majitel potřebuje. Zkoušeno na více wifi sítích a záloha trvá nekonečně dlouho.
Můžete mi prosím poradit, co dělat?