mel jsem slabsi chvilku a oslovil oficialniho distributora, kde jsem koupil svou p30 lite (
https://consumer.huawei.com/cz/)
aby jste vedeli co jsem si pritahl naposledy domu, tak nize komunikace k zasmani ...
Dobry den,
mohu dostat informaci jak je mozne, ze po tak dlouhe dobe mobil stale nenabizi aktualizaci na android 10 ?
Mobil je koupeny na ofiko strankach vyrobce viz. nize e-mail a v priloze faktura ?
Predem dekuji za reakci
----------------------------------------------------------
Odpoved byla, ze potrebuji
1, Sériové číslo
2. Číslo sestavy
----------------------------------------------------------
Dobry den,
dekuji za reakci
ad1, AJNDU20217001006
ad2, 9.1.0.419 (C431E3R2P1) GPU Turbo
Predpokladam, ze na dalku mi android 10 nenainstalujete. Nicmene bych rad dostal odpovedi na tyto otazky
1, jak je mozne, ze telefon z OFICIALNIHO tovarniho webu stale nema android 10. Kde na muj telefon byla 10tka oficialne potvrzena
2, je mozne telefon diky tomu reklamovat ? Verim, ze mi jste schopni napsat, zda v tomto pripade bude reklamace kladne vyrizena ?
Predem dekuji za reakci
----------------------------------------------------------
Dobrý deň pán XXX,
Ďakujeme za poskytnuté informácie, podľa ktorých sme zistili, že pre Váš model doteraz nie sú k dispozícii žiadne informácie o aktualizácii, android 9 je najnovšia. Ďakujem za pochopenie.
Mezitím, samozřejmě, pokud máte další dotazy, mě neváhejte opět kontaktovat .... bla bla
----------------------------------------------------------
Dobry den,
bohuzel neni potreba dekovat za pochopeni, protoze ho nemam.
Ja se ptam na jednoduche otazky a Vas jako oficialniho distributora prosim o jednoznacne odpovedi. To co jste mi poslal zjistim v mistni cukrarne.
Jste mi schopen odpovedet na otazku cislo 2 ?
----------------------------------------------------------
Dobrý deň pán XXX,
Je mi ľúto, ale Váš model má najnovšiu aktualizáciu, bohužiaľ sa to nedá reklamovať.
Mezitím, samozřejmě, pokud máte další dotazy, mě neváhejte opět kontaktovat.