Tesco Mobile v síti O2 - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod lumík930 30. 4. 2021 18:25

Na dvou sim Tesco jsem využil těch 7,5 GB za 1 koruna, aktivoval jsem dobil kartou korunu a jelo to. Hned po zapnutí balíčku jsem ho deaktivoval a kartu odebral v nastavení. Jelo to normálně. Ale je možné, že teď poslední měsíc se něco změnilo, podle toho, co píšete...
lumík930
Junior

Odeslat příspěvekod Persbrandt 30. 4. 2021 18:47

akburt píše:Musís sám deaktivovat,jinak hrozí obnova za normální cenu.A kdoví,aby jsi pri nedostaku nebyl ve finále dluzníkem,jejich jednání je fakt zumpa.


Ale propojenim toho Digi s platebni kartou k Mkontu se zustatkem pouhych 40 kc a navic kdyz v IB zablokuju internetove platby tou kartou, tak to by mne melo pred strzenim tech 499 kc za obnovu balicku Neomezene dostatecne ochranit, ne?

-- 30. 4. 2021 20:19 --

Tak na chatu mi psali, ze pri deaktivaci balicku Digi (treba to Neomezene) se balicek ukonci okamzite, nedobehne do konce mesice. Tak to asi tak bude. Ale tim odebranim platebni karty z nastaveni be se to asi dalo "zrusit" tak, aby ten mesic dobehl, soude podle toho, co tady pisete. Anebo to jeste jistit na strane toho bank. uctu, i kdyz kdo vi.
Jinak na tom chatu jsou cim dal tim min sdilnejsi a trochu delaji z lidi blbce.

U toho Digi za 1 kč na letaku pisou, ze se ta nabidka v appce muze zobrazit do dvou prac. dnu od aktivace simky. Ja teda simku (edice Nonstop chat) jeste nemam aktivovanou a aktivoval bych ji ted jenom kvuli tehle nabidce mesic. balicku Neomezene za 1 kc (jinak bych ji totiz pouzil v budoucnu na mobilni data, ktera ale tedka jeste chvili na jine simce mam).
A stazeni jejich appky je pro tu nabidku podminka, ze?

Ale hlavne nevim, jestli mam ted do te aktivace simky vubec jit, co myslite?

-- 30. 4. 2021 20:22 --

akburt píše:Jsou to stejní smejdi,jako byli v TV.Me sice tech 29Kc po reklamaci vrátili,ale hovor s nimi me stál cca 25Kc.SMEJDI jsou to,takové chování je hnus.


Spravne meli vratit i peníze za ten reklamacni hovor, kdyz byla reklamace úspěšná, mel jste to pozadovat. Mne to snad kdysi vratili.

-- 30. 4. 2021 22:41 --

Edit: tak jsem zaktivoval tu simku Nonstop chat a zadna nabidka Digi za 1 kc v appce zatim neni, takze mam asi smulu. Nevim, jestli by na tom neco zmenilo, kdybych ji zaktivoval treba pred 3 dny...
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod dwxx 1. 5. 2021 08:08

Doplňuji info: balíček neomezeně aktivovaný za 1 Kč z platební karty, v průběhu 30 dní odebráno spárování platební karty s telefonním číslem, balíček doběhl do konce, poté se vypnul, z karty dále nic nestrženo, denní balíček za 29 se neaktivoval. Ale to může být tím, že simka je v dual simu, kde se na data používá druhá sim. A možná jsem ještě někdy v minulosti zakázal data v samoobsluze, nebo rovnou upravil apn, ale to už si nejsem jistej.
dwxx
Junior

Odeslat příspěvekod hauzz 6. 5. 2021 16:56

Od 1.5. novinka v podobě volání 4 čísel Tescomobile navzájem zdarma do konce roku. Stačí tato 3 čísla přiřadit pod 1 administrátora v apce Tescomobile jako moje rodina. Akce platí do konce roku. https://tescomobile.cz/moje-rodina/
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod kyrok 10. 5. 2021 18:24

TescoMobile zase "překvapil", a to takovým způsobem, s jakým jsem se ještě nesetkal!

U TescoMobile jsem prakticky od jeho začátku, převedl jsem k němu firemní i soukromá čísla a dlouhou dobu jsem byl spokojen, hlavně kvůli bonusovému kreditu a výhodným balíčkům. Postupně to začalo jít do kopru, balíčky byly stále složitější a měly hromadu podmínek, kdy stačila malá nepozornost a používání se hned prodražilo, ale podpora byla velice ochotná a občas vrátila kredit i za chybu vzniklou mojí nepozorností.

Časem už to ale bylo dost neakceptovatelné, takže jsem hlavní čísla převedl k O2, kde byly předtím, ale u TescoMobilu mi zůstalo pár čísel, které jsem měl do zálohy hlavně kvůli hezkým a snadno pamatovatelným číslům.

Kredit jsem tam dobíjel jenom pokud končila platnost stávajícího kreditu a hrozila deaktivace čísla, proto mě potěšila možnost dobíjet kredit Tesco kupóny za nákupy, které občas dostávám za nákupy na Club kartu. Dobíjím takto 2 čísla, z kterých jedno jsem musel dočasně vytáhnout z mobilu a někde jsem ztratil SIM.

Když jsem po čase napsal na infochat TescoMobile jak mohu nahradit ztracenou SIM kartu, tak jsem se dozvěděl, že číslo je odpojeno, jelikož jsem ho více než rok nedobíjel. Když jsem odporoval, že jsem jej dobíjel Tesco kupónem, tak to se prý nepočítá.

Nejlepší na tom je, že na Tesco kupónu je výslovně napsáno, že dobitím se prodlužuje kredit o 180 dní. Na daný argument jsem dostal odpověď, že KREDIT SE SICE PRODLUŽUJE, ALE PLATNOST SIM KARTY NIKOLIV!!! :!: :!: :!:

Slyšel to někdo, že by kredit měl delší platnost, jak má SIM, ke které patří? Mimochodem, v Samoobsluze mám stále přístup k danému číslu a když jsem obětoval další Tesco kupón na dobití, tak se mi prodloužila platnost kreditu do listopadu 2021, ale číslo je přesto nefunkční!!!

Jak tuhle nelogičnost řešit i jak a kam podat stížnost na TescoMobile za takové chování? Pokud se mi nepovede donutit TescoMobile znovuzapojit dané číslo, které byl předtím dočasně nedostupné, nyní je stále obsazeno, jak převést nebo spotřebovat kredit ve výši cca 750 Kč, ke kterému mám pořád přístup přes Samoobsluhu? :hm

To druhé číslo, které dobíjím stejným způsobem, ale je v mobilu a pořad v sítí, funguje normálně, byť jsem byl přesvědčován, že bude také deaktivováno. Platnost kreditu prodlouženou Tesco kupónem má do srpna 2021.
kyrok
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hauzz 11. 5. 2021 14:52

Zkusil bych to odpojené číslo přenést jinam pomocí OKU (stačí SIM zdarma od T-Mobile s platností 12 měsíců od aktivace). Po přenesení musí zbývající kredit vrátit (nikoliv bonusový a mám takový dojem že nabíjení CC body je bonusový kredit). Mají tam poplatek teď z hlavy nevím kolik velká trojka ho zrušila Tesco nikoliv je to v PDF ceníku.
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod kyrok 12. 5. 2021 15:09

To nepomůže, v Samoobsluze nikde OKU není a když si tam dám převod čísla k jinému operátorovi, tak mě to přepne na chat s podporou, která mi akorát oznámí výše popsanou situaci a odmítne se dál bavil.

Jak a kam správně podat stížnost na takové chování? ČTU nebo ČOI? :hm
kyrok
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hauzz 12. 5. 2021 15:33

OKU před 1. dubnem 2020 posílaly na všech předplacenkách SMS-kou na SIM aktivovaných později posílají OKU do SMS po aktivaci.
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod kyrok 12. 5. 2021 16:45

Moc nerozumím, co tím chceš říct ...

Mám přístup do Samoobsluhy, momentálně nemám samotnou SIM a asi nedohledám ani velkou SIM s PINem a PUKem. Číslo mám několik let, možná 5, nebo i víc, používané bylo v různých telefonech. Jak se teda dostanu k OKU? A kdo mi pak vrátí původní kredit? :hm
kyrok
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ze.us 12. 5. 2021 17:26

Pises, ze jsi (dle Te-M) vice nez rok nedobijel - pak ale neni co prenaset, natoz vracet.
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod kyrok 12. 5. 2021 17:59

Dle Tesco Mobile, ale ne ve skutečnosti! Ve skutečnosti jsem dobíjel přes Tesco poukázky, na kterých je výslovně napsáno, že prodlužují platnost kreditu o 180 dní! Jenže Tesco Mobile tvrdí, že platnost kreditu a platnost SIM karty jsou 2 různé věci a že lze mít platný kredit u neplatné SIM karty. Dobití přes Tesco poukázku neberou jakou dobití prodlužující platnost SIM karty, ale jenom prodlužující platnost kreditu, ovšem nikde to takhle popsáno a vysvětleno nemají.

Prostě úplně na palici - v samoobsluze mám kredit cca 700 Kč platný do listopadu 2021, ovšem číslo, ke kterému patří a přes které se i dostanu do samoobsluhy již prý neplatí! >:-(
kyrok
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ivanjan 12. 5. 2021 21:45

Sprosté okrádání zákazníků za nevyžádanou rádo by službu
"Tescomobilu 100mb na 24 hod. za 29kč.
Nejenže je tato služba těžce předražená, ale nejhorší na tom je že tuto službu operátor nechce ani po urgentních žádostech zrušit ani deaktivovat. Prostě /sprostě a bez varování vám jí vrazí a nazdar!!!!!!
Takže se mi opět stalo že mi bylo bez jakéhokoliv upozornění strženo 29kč které odmítá vrátit, i když jsem aktivoval balíček s 2,5gb za 250kč.
Tato nekalá služba, vyloženě okrádá zákazníky bez možnosti obrany.
S pozdravem Ivan
ivanjan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hauzz 13. 5. 2021 05:49

To je takový klasický kolorit s tím denním internetem. Pár lidí tím nakrknou, zanadávají si na fóru a tím to hasne. Dokud od nich neuteče aspoň půlka co to ještě chce dál snášet tak se nestane vůbec nic.
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod libol 13. 5. 2021 08:04

No ono je to těžké s tím utíkáním klientů.
Já jsem s hlavním číslem utek, ale mám ještě pár simek za 69Kč - což je za volání do Tescomobile na 2 měsíce zdarma (min. 80 minut tam měsíčně provolám) - a potom ji zahodím.
Až dojdou, tak dašlí už kupovat nebudu, za ty opruzy a podrazy mi těch pár ušetřených korun nestojí, ale ty co mám nevyhodím.
Takže formálně jim jedno číslo odešlo a šest přijde - dělají to asi hoši dobře
libol
Junior

Odeslat příspěvekod radim 13. 5. 2021 08:12

ivanjan píše:Tato nekalá služba, vyloženě okrádá zákazníky bez možnosti obrany.
S pozdravem Ivan


Zkus od nich odejít. Uvidíš, že už se ti to nebude stávat. Perfektní obrana!
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků