Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Ipanema 11. 1. 2025 11:54

Dobití z Airbank aplikace (snad i z jiné bankovní) nebo z originální T-Mobile brány je vždy na 100% OK.

Podle poslední doby a praxe, už bych na Kaktus aplikaci nebo Kaktus web spíš nespoléhal.
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod slavo963 12. 1. 2025 08:29

Nevim proc Kaktus nepropaguje tu T-Mobile platebni branu - primo odkaz z jejich stranek o oznameni dobijecky, nekdo si muze myslet, ze jde o zly umysl(nasledna nutnost dobit mimo dobijecku bez bonusu).
slavo963
Junior

Odeslat příspěvekod eetk 12. 1. 2025 09:47

Protože by byla při dobíječce zahlcena i pro zákazníky T-M, kteří si to nezaslouží, když dobrovolně platí vyšší ceny.
eetk
Junior

Odeslat příspěvekod Milos 12. 1. 2025 10:50

Však Kaktus různé možnosti dobití kreditu normálně uvádí na webu https://www.mujkaktus.cz/chces-pridat a na T-Mobile i nepřímo odkazuje:

Kde si můžů dobít?
- Nejrychlejší to máš přes Moje služby nebo aplikaci, kde zaplatíš platební kartou.
- Přes bankomaty, internetové bankovnictví, ve značkových prodejnách T–Mobile a přes platební terminály společnosti Sazka.
Když v bankomatu neuvidíš na výběr Kaktus, zvol T–Mobile. ;)


Takže stačí nebýt ovce, trošku přemýšlet a znát i jiné cesty dobíjení, než přes appku. Pro hlídání Dobíječky většina lidí zná a používá více různých kanálů, tak stejným způsobem každý může znát a používat více různých dobíjecích kanálů 8-) Když přijdete do budovy, kde zrovna nefunguje výtah, tak taky nečekáte až ho opraví, ale zvolíte schody nebo nějaký vedlejší výtah :nenapadne
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod ze.us 12. 1. 2025 11:13

Briko píše:Těch výpadků a nedodělků co má a měl Kaktus je nespočítaně. Máme
ho v rodině už od počátku vzniku.

Tak proc uz davno nejste nekde jinde?! Evidentne pozitiva stale prevazuji...
ze.us
Pokročilý

Odeslat příspěvekod m4rk3J 12. 1. 2025 12:25

Oificálně jsem je tu T-M platební bránu viděl propagovat asi jen na Kaktusím Discordu... :-D
dsc.png
m4rk3J
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 13. 1. 2025 16:52

Tak dneska webová samoobsluha už zase funguje. Tedy zobrazování zůstatku balíčků a kreditu na hlavní stránce. (Problém trval asi pět dní.)
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod scotch11 13. 1. 2025 18:13

No já měl problém s webstránkou a apkou jen během poslední dobíječky, po skončení šlo už vše normálně. Aplikace i web
scotch11
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hauzz 14. 1. 2025 08:26

A pak že "chyby" během dobíječek nejsou ZÁMĚR.
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod m.x. 14. 1. 2025 09:50

… minimálně záměr uživatelů jít použít potažmo vytížit onen sytém …
m.x.
Junior

Odeslat příspěvekod technikus 14. 1. 2025 10:14

Tak pokud naprostá většina nabíjí přes Kaktus, pak je jasný odkud vítr vane, že jsou trvale při Dobíječkách problémy a delší odezvy v aplikaci/přes web.

Nicémně posledně to bylo zřejmě něco horšího.
technikus
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 14. 1. 2025 13:42

scotch11 píše:No já měl problém s webstránkou a apkou jen během poslední dobíječky, po skončení šlo už vše normálně. Aplikace i web


Tohle bylo něco jiného. Vztahovalo se to jenom k webové aplikaci a problém byl jen v té klientské části, ne na straně serveru. Asi si někdo hrál a pustil do produkce něco, co dostatečně neotestoval.
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod technikus 15. 1. 2025 13:59

Někdy to dobití mimo Kaktus (app, web) je prostě horší zvolená varianta.
U app/webu to vždy použije přihlášené číslo, takže udělat průser je minimalizován.
Přílohy
pic.png
technikus
Junior

Odeslat příspěvekod hauzz 17. 1. 2025 08:20

To mi naskočil tento skvělý vtípek :-D
Přílohy
IMG_20250104_103201_987.jpg
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod technikus 17. 1. 2025 08:31

:D
technikus
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků