Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod malejarda 1. 1. 2015 13:20

A kvuli tomu delali takovy humbuk? 8-S
malejarda
Junior

Odeslat příspěvekod petison 1. 1. 2015 14:19

Fakt velká slabota.
petison
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 1. 1. 2015 14:39

S tim at se jdou zahrabat.
malejarda
Junior

Odeslat příspěvekod vpe 6. 2. 2015 22:42

ladisl píše:Pokud to nezměnili, tak kredit propadá měsíc po vypršení platnosti, tedy po 7 měsících od dobití.


ve VOP je napsano mmj:
"kredit musíte využít do 6 měsíců ode dne dobití." tak jak to je?

Na http://www.lupa.cz/clanky/u-noveho-virt ... nekoupite/ ve starem clanku (nevim nakolik je to verohodny clanek) je toto:

"Nový MOBIL.CZ má platnost kreditu také 6 měsíců, ale s možností jeho obnovy (dalším dobitím) již jen jeden další měsíc, a se zrušením čísla i SIM karty po 12 měsících od posledního dobití. Na druhou stranu i po expiraci kreditu (po 6 měsících) by stále měly fungovat příchozí hovory (do zrušení čísla a SIM)."

Tj. ma smysl kartu s expirovanym kreditem po 7 mesici od dobiti do 12 mesice - dobijet - kvuli expirovanemu kreditu? Vrati se vynulovany kredit?

Nemohu to nikde najit...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petyo 9. 2. 2015 14:55

Se jich zeptej na facebooku.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod petison 9. 2. 2015 15:07

Ta jejich podpora na FB stojí za prd.Reakce se tam člověk nedočká.
petison
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 9. 2. 2015 16:08

a ani email, kam jde napsat neni a kdyz jsem volal na infolinku, reklo mi to, ze je po pracovni dobe... simka uz je ukoncena, takze je mi to uz skoro fuk :-D

jsem vsak prekvapen, ze to ani uzivatele na foru nevedi?
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Belfegor 12. 2. 2015 21:30

Zdravím, má někdo zkušenosti s převedením čísla na novou SIM kvůli nanoSIM? Jedná se mi o tohle:

"U starších karet je zapotřebí vyměnit SIM kartu, kterou zakoupíte v našem e-shopu nebo v trafice. V trafice se však pozorně podívejte, zda se jedná o SIM kartu 3 v 1. Novou kartu zaktivujete prvním hovorem a po aktivaci zavoláte na Zákaznické centrum (3333), kde vám číslo přenesou. (Je zapotřebí znát PUK2 z původní SIM karty)."

Zajímalo by mě, převedou mi z původní simky i zbývající kredit? Považoval bych to za samozřejmost, ale vzhledem k tomu, že o tom nepíšou ani slovo, radši se ptám.
Belfegor
Junior

Odeslat příspěvekod D.Francis 12. 2. 2015 21:34

Z původní SIM kredit nepřevedou..
D.Francis
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod Havers 12. 2. 2015 21:41

Zkusil bych postupovat takto (s převedením kreditu na novou SIM).
Havers
Junior

Odeslat příspěvekod Belfegor 12. 2. 2015 21:49

No ten postup je očividně úplně stejný, tak by s tím kreditem snad neměl být problém. Ale pro sichr řeknu, že jsem mobil ztratil, co kdyby... :-D
Belfegor
Junior

Odeslat příspěvekod jannk 13. 2. 2015 17:48

kredit pochopitelne prevedou, overeno.
jannk
Junior

Odeslat příspěvekod Tompr 23. 2. 2015 17:24

převadím číslo od mobil.cz ke Kaktusu do 4 dní by to melo byt převedeno? tedy do pátku...?
Tompr
Junior

Odeslat příspěvekod D.Francis 23. 2. 2015 17:28

I dříve než za 4dny :)
D.Francis
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod Tompr 23. 2. 2015 17:28

Expirační doba je 25.2.2015 tedy se převod nestihne po 25.2 bude možno se na číslo ktere bude stále u mobil.cz dovolat?
volat nepujde tech par korun co tam je propadne takže 2 dny nepujde z čísla volat je to tak?

Jde mi o to aby nebylo číslo hluché po ty cca 2 dny...

čekal jsem nějake sms ale ani na jedno číslo nic nepřišlo....
Tompr
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků