Mobil.cz v síti T-Mobile - dotazy pouze k hlasovým službám

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod petison 12. 7. 2017 15:32

A potvrdils to správně? 3333 pod předvolbou 5 poté potvrdit 1 je to zdarma
petison
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lachty 12. 7. 2017 16:24

Jo, uz jsem to delal 3x. V nedeli, pak v pondeli a dnes.
Lachty
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petison 12. 7. 2017 16:36

Tak jedině zavolat na 738 333 333 .Můžeš i z jiného telefonu.
petison
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lachty 12. 7. 2017 16:45

Uz to cislo mam, zavolal jsem z jine sim a vzalo mi to 4 kc z kreditu, uctovalo jako klasicky hovor.
Lachty
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JoseN 2. 10. 2017 16:53

Zdravím.
Chci se ujistit. Bere se volání z T-mobile do Mobil.cz jako volání ve vlastní síti? Něco jsem o tom před časem četl, ale teď to nemůžu najít. Díky za odpověď.
JoseN
Junior

Odeslat příspěvekod polda 2. 10. 2017 17:08

Ni
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JoseN 3. 10. 2017 12:53

Který virtuál to tedy je?
JoseN
Junior

Odeslat příspěvekod ziki 3. 10. 2017 13:41

Pokud se nic nezměnilo, tak jenom volání z O2 do Bleskmobilu se bere jako volání ve vlastní síti.
"Chytrý napadne špatný názor, hloupý jeho autora."
ziki
Junior

Odeslat příspěvekod Fido 4. 10. 2017 21:13

Volání z Vodafonu na Oskartu také.
Ani Bleskmobil ani Oskarta nejsou opravdoví virtuálové ale další obchodní značky operátorů.
To je sice i Kaktus ale tam se to už bere jako volání do cizí sítě.
Fido
Junior

Odeslat příspěvekod anonyni 28. 11. 2017 23:32

Vánoční nabídka od MOBIL.cz

Užijte si letošní Vánoce s nadupanou nadílkou od MOBIL.CZ!
V našich balíčcích na vás o letošních Vánocích čeká až 2x větší nabídka za stejnou cenu!
https://www.mobil.cz/vanoce2017.aspx

Předpokládám, že, co se týká hlasu, tak tam mají překlep místo 31/12 mají 10/12.
anonyni

Odeslat příspěvekod špecifickýtrh 31. 12. 2017 15:13

Pánové, potřebuji být pár měsíců jen na příjmu a nechci dobíjet. Je mi jasné, že po těch 6 měsících bez dobití se nikam nedovolám, ale příchozí SMS a hovory by měly bez problémů fungovat, ne? A to dokonce dalších 6 měsíců, jestli jsem hledal správně. Dá se pak během tohoto období získat ČVOP a převést číslo jinam nebo bych si musel dobít? Dovolám se z toho čísla na hlasový automat (infolinku) nebo to bude blokované jako ostatní odchozí hovory? Za případné odpovědi předem děkuji.
špecifickýtrh
Junior

Odeslat příspěvekod anonyni 31. 12. 2017 17:23

Převedl bych číslo buď na Twist (platnost kreditu 12 měsíců) nebo Kaktus (platnost kreditu 12 měsíců). U Kaktusu se ČVOP generuje přes internet a u Twistu přes hlasový automat.
anonyni

Odeslat příspěvekod Reku 31. 12. 2017 18:33

No, Twist lze i koncem 12ti měsíců převést, a Kaktus má výhodu, že za rok se dobije kartou jen 50 korun a je zase rok pokoj :-)

-- 31. 12. 2017 18:33 --

Mobil.cz ne.
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod špecifickýtrh 31. 12. 2017 19:57

Jasný, převádět to chci na Kaktus, akorát situace je taková, že bych potřeboval mít to číslo na přijmu alespoň ještě pár týdnů po té 6 měsíční lhůtě od dobití (volání mezi dvěma čísly mobil.cz). No asi raději požádám o ČVOP těsně před uplynutím 6 měsíců a pak mám tuším 6 týdnů na převod, ne? Snad se tím ta SIM pak nezablokuje pro příchozí hovory.
špecifickýtrh
Junior

Odeslat příspěvekod ziki 4. 1. 2018 09:43

pm81 píše:U Kaktusu se ČVOP generuje přes internet a u Twistu přes hlasový automat.

Já v prosinci přenášel tchýni číslo pryč z Twistu a i když jsem volal přes hlasový automat, tak ČVOP řeší živý operátor a doporučuji se na to obrnit pořádnou dávkou asertivity. Přenášel jsem to kvůli "výhodným" cenám na tom Twistu (tarif Začínám, volání za 7 Kč/min., SMS 3 Kč) a po tom telefonátu s očividně naštvaným člověkem (možná kvůli mě přišel o prémie) jsem si připadal jako nejhorší člověk na světě.

A před včerejškem jsem u Mobil.cz měnil simkartu kvůli nano-sim rozměru a to byl taky zážitek. Tuto věc neuděláte sám přes internetovou samoobsluhu či hlasový automat, ale musíte zavolat na placenou infolinku. Mě samotný přenos stál 40 Kč! První dvacku jsem dal jen za to, abych se dozvěděl, že na tu placenou infolinku musím zavolat z nové simky. A druhou dvacku už stál hovor ze správné simky a přenos čísla. Na stránkách mají jen uvedeno, že máte zavolat na infolinku 3333 nic víc a na dotaz přes webový formulář mi doteď neodpověděli. Zvláštní, že třeba ČVOP získáte zdarma přímo v hlasovém automatu.
"Chytrý napadne špatný názor, hloupý jeho autora."
ziki
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků